Stelling van de dag

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Terug van weggeweest, het topic waar jij een stelling op gooit en de rest er zijn ongezouten mening over geeft.


Stelling; Als Maai deze wereld niet wint hebben ze enorm gefaald.
 
Reactiescore
279
Voor nu eens. Maai heeft absoluut de beste ligging, echter kan er nog veel gebeuren. Als orde de juiste recruits maakt kan er zomaar een stam komen die kans heeft om de winst van Maai weg te grijpen
 
Reactiescore
941
Oneens. Het is een feit dat Maai zijn zaken al lang goed op orde heeft en er zit een duidelijk plan achter alles. Ze hebben (denk ik) een goede activiteit en staan voor elkaar klaar. Om daarom nu te gaan stellen dat ze enorm gefaald hebben als ze niet winnen zou ik niet zeggen, maar nu zitten ze in elk geval in de beste positie dus het zou voor hun in elk sowieso een teleurstelling zijn. Maar de positie die ze nu hebben is grotendeels zelf gecreëerd, waarvoor ze wel credits verdienen.
 
Reactiescore
363
Oneens. Het is een feit dat Maai zijn zaken al lang goed op orde heeft en er zit een duidelijk plan achter alles. Ze hebben (denk ik) een goede activiteit en staan voor elkaar klaar. Om daarom nu te gaan stellen dat ze enorm gefaald hebben als ze niet winnen zou ik niet zeggen, maar nu zitten ze in elk geval in de beste positie dus het zou voor hun in elk sowieso een teleurstelling zijn. Maar de positie die ze nu hebben is grotendeels zelf gecreëerd, waarvoor ze wel credits verdienen.
Leuk berichtje, met plezier gelezen :)
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Oneens. Het is een feit dat Maai zijn zaken al lang goed op orde heeft en er zit een duidelijk plan achter alles. Ze hebben (denk ik) een goede activiteit en staan voor elkaar klaar. Om daarom nu te gaan stellen dat ze enorm gefaald hebben als ze niet winnen zou ik niet zeggen, maar nu zitten ze in elk geval in de beste positie dus het zou voor hun in elk sowieso een teleurstelling zijn. Maar de positie die ze nu hebben is grotendeels zelf gecreëerd, waarvoor ze wel credits verdienen.

Ben t met je eens hoor, Maar gewoon gezien de positie die ze nu hebben met het nog te edelen intern/ save, CHINA die faalt, Al die stammen die op Mad focussen en niemand op Maai kan je toch stellen dat als ze dit niet uitspelen ze enorm gefaald hebben?

Dat neemt natuurlijk geen credits weg voor het organiseren van hun start. Als we de vergelijking trekken met 73 waar Imago een soort gelijke start heeft gezet (met minder interns en boosts) maar hier wel een deftig tegen geluid was, kan je het inderdaad de rest van de wereld ook verwijten dat er niks georganiseerd is tot op heden.

Ja dat werkt beide kanten op.
 
Reactiescore
279
Ben t met je eens hoor, Maar gewoon gezien de positie die ze nu hebben met het nog te edelen intern/ save, CHINA die faalt, Al die stammen die op Mad focussen en niemand op Maai kan je toch stellen dat als ze dit niet uitspelen ze enorm gefaald hebben?

Dat neemt natuurlijk geen credits weg voor het organiseren van hun start. Als we de vergelijking trekken met 73 waar Imago een soort gelijke start heeft gezet (met minder interns en boosts) maar hier wel een deftig tegen geluid was, kan je het inderdaad de rest van de wereld ook verwijten dat er niks georganiseerd is tot op heden.

Ja dat werkt beide kanten op.
Niks georganiseerd? Ik heb toch minder geslapen dan ik zou willen de afgelopen weken
 
Reactiescore
941
Ben t met je eens hoor, Maar gewoon gezien de positie die ze nu hebben met het nog te edelen intern/ save, CHINA die faalt, Al die stammen die op Mad focussen en niemand op Maai kan je toch stellen dat als ze dit niet uitspelen ze enorm gefaald hebben?

Dat neemt natuurlijk geen credits weg voor het organiseren van hun start. Als we de vergelijking trekken met 73 waar Imago een soort gelijke start heeft gezet (met minder interns en boosts) maar hier wel een deftig tegen geluid was, kan je het inderdaad de rest van de wereld ook verwijten dat er niks georganiseerd is tot op heden.

Ja dat werkt beide kanten op.

Ja helemaal eens. Maar ik vind het gewoon sneu om te zeggen dat iemand geweldig gefaald zou hebben indien ze de uitstekende positie die ze nu hebben niet tot een goed einde zouden brengen. Het is inderdaad zo dat ik als noordelijke speler vooral vind dat wij eerder, tot op heden gefaald hebben om onszelf ook in een betere positie te brengen waarbij we het hen moeilijker kunnen maken.

Maar goed, hopelijk kan dit nog altijd. Wij als MAD hebben nu sowieso een moeilijke periode want er vallen 4-5 stammen tegelijk aan, dus zonder diplomatie is het voor ons over en out.
 
Reactiescore
363
Ja helemaal eens. Maar ik vind het gewoon sneu om te zeggen dat iemand geweldig gefaald zou hebben indien ze de uitstekende positie die ze nu hebben niet tot een goed einde zouden brengen. Het is inderdaad zo dat ik als noordelijke speler vooral vind dat we tot op heden gefaald hebben om onszelf ook in een betere positie te brengen waarbij we het hen moeilijker kunnen maken.

Maar goed, hopelijk kan dit nog altijd. Wij als MAD hebben nu sowieso een moeilijke periode want er vallen 4-5 stammen tegelijk aan, dus zonder diplomatie is het voor ons over en out.
Fuseren?
 
Reactiescore
279
Hij is een nieuwe speler. Niet te veel aandacht aan besteden, heb m onder m'n hoede genomen op Oelewapper. Maar denk dat een fusie voor Mad niet een slechte keuze zou zijn, om zo ook Maai nog uitdaging te kunnen bieden
 
Reactiescore
101
Ja helemaal eens. Maar ik vind het gewoon sneu om te zeggen dat iemand geweldig gefaald zou hebben indien ze de uitstekende positie die ze nu hebben niet tot een goed einde zouden brengen. Het is inderdaad zo dat ik als noordelijke speler vooral vind dat wij eerder, tot op heden gefaald hebben om onszelf ook in een betere positie te brengen waarbij we het hen moeilijker kunnen maken.

Maar goed, hopelijk kan dit nog altijd. Wij als MAD hebben nu sowieso een moeilijke periode want er vallen 4-5 stammen tegelijk aan, dus zonder diplomatie is het voor ons over en out.

Een mooie stelling, ik ben het helemaal eens met je. Zonder diplomatie kom je nergens.
Laat ik hem uitbreiden voor mad. naar: Het motto 'It is going to be mad. first! Always' heeft niet gewerkt voor jullie in w77
 
Reactiescore
349
Hey hallo,

Mijn mening is als volgt; wanneer Maai de wereld niet zou winnen zou dat denk ik aan meerdere factoren liggen, evt door fouten in de premade betreffende communicatie en beslissingen echter kan het ook heel goed komen door een kwalitatieve tegenstander die of onderschat kan worden of gewoon te goed zou kunnen zijn voor Maai.
Hoeft niet altijd andermans falen zijn om voor een ander te winnen, geluk speelt vaak mee als factor. Op tribalwars ook zeker de factor activiteit nog en daarbij is het niet een slag van 1 dag waardoor de wereld wel niet gewonnen gaat worden. Maai zal een keertje dorpen winnen maar zal zeker ook een keer dorpen gaan verliezen.
 
Reactiescore
34
oneens. de bal ligt volledig in het kamp van de overige stammen. als hun beslissen om oorlogje te spelen tegen en maai en elkaar dan is maai nu al gewonnen, het is enkel een kwestie van iets op poten te zetten, samenwerkingen aangaan en vol tegengas geven.
 
Bovenaan