Stelling van de dag

Reactiescore
40
Heel de wereld een enorme overmacht proberen te creeren door zelf een bg te nemen met gaatje, fusie gesprekken openen, meer mbs dan dorpen te hebben, oelewapper aan de andere kant vd wereld recruteten, speler recruteren midden in de cluster van vijand

En dan nu met hangende pootjes smeken dat house en gaatje een bg moeten opzeggen ????? :biggrin: :biggrin: :biggrin:
Whahaha of je zelf geen mb’s hebt? Trouwens jij was al lang weggespeeld als wij samen gingen met Gaatje want dan werd jouw account zeker niet meegenomen.

Iedereen heeft zoveel haat op Maai maar door Maai is deze wereld nog leuk gebleven want wij hebben expres de fusie niet door laten gaan omdat het dan al niet meer leuk was.

Mij zie je hier niet smeken hoor noobje, wij gaan anders ten minste strijdend ten onder.
 
Laatst bewerkt:

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
2x zielige excuses, omdat jullie zelf te zwak/zielig zijn. Zegt genoeg. Bedankt voor jullie zegje! Wij gaan ons uiterste best doen om van jullie te winnen!

Wanneer het inhoudelijk te lastig wordt, gaat chris gelijk weer over op de ad hominem

Iets waar hij zelf nog laatst nota bene over klaagde

En dat is dan de leider van maai :redface:
 
Reactiescore
40
Het feit dat House en Gaatje een BG hebben tegen Maai hebben jullie 100% aan jullie zelf te denken. Door heel wat acties en jullie AF gedrag hebben jullie er namelijk voor gezorgd dat er bij zowel House als Gaatje veel irritatie was richting jullie. Het feit dat jullie nu ook alweer moeilijk doen over een CF werpt dit alleen maar meer in de hand. Ook wat jullie edelgedrag wat betreft de ex-Sense dorpen in het algemeen is/was gewoon niet netjes door direct super hoog een paar dorpen te gaan edelen. Ik snap dat jullie deze BG jammer vinden, maar dit was vooraf nooit het plan.
Jullie jullie, noem namen want ik zie mezelf hier niet in terug? Wat betreft Sense is gewoon een slimme actie, of moeten we jullie maar helemaal in het continent laten kruipen? Beetje hypocriet om dit te zeggen aangezien Mystery Men 40 velden verderop ligt en ineens bb’s komt edelen bij mij???
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Whahaha of je zelf geen bg hebt? Trouwens jij was al lang weggespeeld als wij samen gingen met Gaatje want dan werd jouw account zeker niet meegenomen.

Iedereen heeft zoveel haat op Maai maar door Maai is deze wereld nog leuk gebleven want wij hebben expres de fusie niet door laten gaan omdat het dan al niet meer leuk was.

Mij zie je hier niet smeken hoor noobje, wij gaan anders ten minste strijdend ten onder.

Ja door maai is deze wereld zeker leuk geblevenmet de enorme CF in de vorm van een acc. De meerdere kata aanvallen op dog. De meerdere leiders daar die heel graag wel wilden fuseren die deze wereld in een brpaalde richting heeft geduwd. Spelers die openlijk toegeven in jullie discord elk mogelijk dorp te pakken om house te cfen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Whahaha of je zelf geen bg hebt? Trouwens jij was al lang weggespeeld als wij samen gingen met Gaatje want dan werd jouw account zeker niet meegenomen.

Iedereen heeft zoveel haat op Maai maar door Maai is deze wereld nog leuk gebleven want wij hebben expres de fusie niet door laten gaan omdat het dan al niet meer leuk was.

Mij zie je hier niet smeken hoor noobje, wij gaan anders ten minste strijdend ten onder.
Overigens we we we we, een heel groot deel van maai wou die fusie maar al te graag.
 
Reactiescore
1.365
Wanneer het inhoudelijk te lastig wordt, gaat chris gelijk weer over op de ad hominem

Iets waar hij zelf nog laatst nota bene over klaagde

En dat is dan de leider van maai :redface:
Ad hominem?
Wtf is dat dan :p
Moest jij niet banned zijn?
Gaatje zit ook lekker te stabben met orde leden, met mad lekker een bg aangaan, omdat ze niet solo kunnen winnen..
En wij doen alles verkeerd, omdat mensen zeggen dat wij een premade zijn?
Wie wou ookalweer die fusie niet en ging janken opt af en info doorlullen?
En wat doe jij nu dan, terwijl je wel een bg hebt met mad?
Hoe super hypocriet ben jij Noah, echt waar..
 
Reactiescore
1.365
Jullie jullie, noem namen want ik zie mezelf hier niet in terug? Wat betreft Sense is gewoon een slimme actie, of moeten we jullie maar helemaal in het continent laten kruipen? Beetje hypocriet om dit te zeggen aangezien Mystery Men 40 velden verderop ligt en ineens bb’s komt edelen bij mij???
Jacob kan anders niet winnen, tis een bewezen stabber + een erg vieze speler die alleen maar loopt te janken.
 
Reactiescore
40
Ja door maai is deze wereld zeker leuk geblevenmet de enorme CF in de vorm van een acc. De meerdere kata aanvallen op dog. De meerdere leiders daar die heel graag wel wilden fuseren die deze wereld in een brpaalde richting heeft geduwd. Spelers die openlijk toegeven in jullie discord elk mogelijk dorp te pakken om house te cfen.
Ja schuif alles maar op 1 clusterfuck af je bent zelf ook niet vies van clusterfucken en dog leden aannemen als ze aangevallen worden? Accepteer nu eens gewoon dat er van beide kanten dingen gebeuren waar telkens op gereageerd wordt. Ik ben hier gekomen met een leuke stelling maar wordt meteen aangevallen met jullie doen dit jullie doen dat.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Ad hominem?
Wtf is dat dan :p
Moest jij niet banned zijn?
Gaatje zit ook lekker te stabben met orde leden, met mad lekker een bg aangaan, omdat ze niet solo kunnen winnen..
En wij doen alles verkeerd, omdat mensen zeggen dat wij een premade zijn?
Wie wou ookalweer die fusie niet en ging janken opt af en info doorlullen?
En wat doe jij nu dan, terwijl je wel een bg hebt met mad?
Hoe super hypocriet ben jij Noah, echt waar..

Dat zoek je maar op.
Geen idee, vraag het aan een moderator.

Ik snap echt niet zo goed waarom je denkt dat je een punt maakt door te zeggen dat ik de fusie niet wilde en er alles aan deed om het tegen te houden. Zeker niet als je collega statham net een betoging houdt dat het maai was die hem annuleerde. Maar thanks for proving my point
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Ja schuif alles maar op 1 clusterfuck af je bent zelf ook niet vies van clusterfucken en dog leden aannemen als ze aangevallen worden? Accepteer nu eens gewoon dat er van beide kanten dingen gebeuren waar telkens op gereageerd wordt. Ik ben hier gekomen met een leuke stelling maar wordt meteen aangevallen met jullie doen dit jullie doen dat.

Er staan letterlijk 3 andere punten in die post en dan laat ik nog wat zaken maar onbenoemd.

Als je met een gewaagde en bovendien implicerende stelling komt op het forum voor 'politiek en propaganda' is het wel een ultiem zwaktebod om te gaan klagen dat je wordt aangevallen he :biggrin: :biggrin:
 
Reactiescore
1.365
Dat zoek je maar op.
Geen idee, vraag het aan een moderator.

Ik snap echt niet zo goed waarom je denkt dat je een punt maakt door te zeggen dat ik de fusie niet wilde en er alles aan deed om het tegen te houden. Zeker niet als je collega statham net een betoging houdt dat het maai was die hem annuleerde. Maar thanks for proving my point
Wij annuleerden hem ook idd.
Maar dan nog zit jij er weer dom omheen te praten.
Jij deed het vanaf jouw stam's kant hé.
Jij wou zo graag niet, maar wilt al te graag dus een bg met house.
Dus bewezen hypocriet.
Doe niet alsof jouw neus bloed, thanks.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Wij annuleerden hem ook idd.
Maar dan nog zit jij er weer dom omheen te praten.
Jij deed het vanaf jouw stam's kant hé.
Jij wou zo graag niet, maar wilt al te graag dus een bg met house.
Dus bewezen hypocriet.
Doe niet alsof jouw neus bloed, thanks.

Omdat ik ten eerste wel respect heb voor de spelers en leiding van house. En daarnaast denk dat deze samenwerking leuker is voor de wereld, itt een fusie van gaatje maai toentertijd

Als er iemand niet hypocriet is ben ik het lijkt me, ik ben gewoon altijd zeer open geweest over mikn gedachtes over diplomatieke banden

Dit juist in tegenstelling tot een paar posters die nu doen alsof ze tegen fusie gaatje waren
 
Reactiescore
40
Er staan letterlijk 3 andere punten in die post en dan laat ik nog wat zaken maar onbenoemd.

Als je met een gewaagde en bovendien implicerende stelling komt op het forum voor 'politiek en propaganda' is het wel een ultiem zwaktebod om te gaan klagen dat je wordt aangevallen he :biggrin: :biggrin:
Kijk hier gaat het dus al mis met jou. Je kunt nooit normaal in gaan op iemand maar moet altijd maar meteen aanvallen op een persoon of hele stam. Dus nu al geen zin meer om met jou te praten.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Kijk hier gaat het dus al mis met jou. Je kunt nooit normaal in gaan op iemand maar moet altijd maar meteen aanvallen op een persoon of hele stam. Dus nu al geen zin meer om met jou te praten.

Jason statham rent sneller weg van een discussie dan too hot bij incs :oops:
 
Reactiescore
12
Omdat ik ten eerste wel respect heb voor de spelers en leiding van house. En daarnaast denk dat deze samenwerking leuker is voor de wereld, itt een fusie van gaatje maai toentertijd

Als er iemand niet hypocriet is ben ik het lijkt me, ik ben gewoon altijd zeer open geweest over mikn gedachtes over diplomatieke banden

Dit juist in tegenstelling tot een paar posters die nu doen alsof ze tegen fusie gaatje waren

Dat de samenwerking met House leuker is dan met Maai kan ik nu nog inkomen, maar dat maakt het niet meteen een leuke samenwerking. Dit is de mogelijkheid om er een ietwat leuke driestrijd van te maken (ja tuurlijk is het nooit volledig gelijk 1v1v1) maar die mogelijkheid wordt door bg House en Gaatje volledig gepasseerd om er direct een niet zo boeiende 1v2 van te maken.

Dat er eerst wel animo was voor een samenwerking Maai-Gaatje wilt niet niet zeggen dat mensen niet kunnen veranderen van gedacht.
Dus dat ze ooit wel te vinden waren neemt niet weg dat ze nadien tegen waren wat dan uiteindelijk geleid heeft tot het niet doorgaan van de samenwerking.
 
Reactiescore
493
Denk dat de discussie hierboven een mooi voorbeeld is waarom er steeds meer (laat ik het noemen) ‘haat’ is naar maai.

Als je al begint met dat we zwak,zielig, hypocriet en noobjes zijn. Met zulke woorden maak je het echt niet beter, waardoor er steeds minder voorstanders zijn om de BG te stoppen
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Dat de samenwerking met House leuker is dan met Maai kan ik nu nog inkomen, maar dat maakt het niet meteen een leuke samenwerking. Dit is de mogelijkheid om er een ietwat leuke driestrijd van te maken (ja tuurlijk is het nooit volledig gelijk 1v1v1) maar die mogelijkheid wordt door bg House en Gaatje volledig gepasseerd om er direct een niet zo boeiende 1v2 van te maken.

Dat er eerst wel animo was voor een samenwerking Maai-Gaatje wilt niet niet zeggen dat mensen niet kunnen veranderen van gedacht.
Dus dat ze ooit wel te vinden waren neemt niet weg dat ze nadien tegen waren wat dan uiteindelijk geleid heeft tot het niet doorgaan van de samenwerking.

Veranderen van gedachten, NA de beslissing telt natuurlijk niet he. Genoeg actieve maai posters die tot aan de beslissing altijd voor waren.
 
Reactiescore
986
Mooi om te zien dat de reacties van Maai leden volledig mijn opmerkingen ondersteunen over hun AF gedrag. Wel een beetje jammer dat het wederom gepaard moet gaan met het nodige gescheld. Beetje kinderachtig maar goed, we zijn het ondertussen al gewend vrees ik.
 
Reactiescore
12
Mooi om te zien dat de reacties van Maai leden volledig mijn opmerkingen ondersteunen over hun AF gedrag. Wel een beetje jammer dat het wederom gepaard moet gaan met het nodige gescheld. Beetje kinderachtig maar goed, we zijn het ondertussen al gewend vrees ik.

Ook wel mooi om te zien dat als dat eens niet gebeurd en er op een rustige manier geargumenteerd wordt er blijkbaar niet heel veel reactie komt?

Dat de samenwerking met House leuker is dan met Maai kan ik nu nog inkomen, maar dat maakt het niet meteen een leuke samenwerking. Dit is de mogelijkheid om er een ietwat leuke driestrijd van te maken (ja tuurlijk is het nooit volledig gelijk 1v1v1) maar die mogelijkheid wordt door bg House en Gaatje volledig gepasseerd om er direct een niet zo boeiende 1v2 van te maken.

Dat er eerst wel animo was voor een samenwerking Maai-Gaatje wilt niet niet zeggen dat mensen niet kunnen veranderen van gedacht.
Dus dat ze ooit wel te vinden waren neemt niet weg dat ze nadien tegen waren wat dan uiteindelijk geleid heeft tot het niet doorgaan van de samenwerking.
 
Bovenaan