Stelling van de dag

Reactiescore
0
Maat wij waren met 6 leden en halen er 3 bij. Ik r2w helemaal niks, er komen 3 orde leden bij ons omdat 3 hun stamgenoten zat zijn, ja daar staan wij voor open. We hebben hun niet eens benaderd. Of verwacht je dat we met zn 6e en Mad met hun 7e de wereld gaan spelen tegen Maai die al met 12 accounts zit?

En qua stammen;
AT/TokKip uit Zen
SuperG uit Relax/18+
Oele uit HQO
Corpse uit GFH
Don Carlos uit WNKRS
Iroh uit TGB

en dan zal ik nog wel wat samenwerkingen vergeten... toch allemaal uitspreiders van Maai of stammen die tijdelijk onderdak boden om daarna achter gelaten te worden. Samenwerkingen om je start beter te maken om de ongeving uit te dunnen?
Hoe je t ook wil noemen. Je maakt het de buurt iniedergeval redelijk kansloos.

Stop nou maar gewoon met zo wijs doen, maai is de hele sfeer van overmacht creeeren begonnen en als gaatje, Mad en clowns niet aanhaken zijn ze gewoon kansloos.


Ik ben normaal nooit van het posten op het AF. Maar wil toch een dingetje onkrachten over Don Carlos en WNKRS.

"toch allemaal uitspreiders van Maai of stammen die tijdelijk onderdak boden om daarna achter gelaten te worden"

Don Carlos heeft WNKRS nooit de stam gebruikt om early game/ligging door te komen. We zijn allemaal RL vrienden. Het account Don Carlos was hiervan het meest actief :) Dat Don Carlos Maai joint heeft niks te maken met het bieden van onderdak of de stam achterlaten.

Ik wou dit even recht gezet hebben als er dingen worden gezegd die in mijn ogen niet kloppen. Dit is het enige en laatste wat ik hierover ga zeggen.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik ben normaal nooit van het posten op het AF. Maar wil toch een dingetje onkrachten over Don Carlos en WNKRS.

"toch allemaal uitspreiders van Maai of stammen die tijdelijk onderdak boden om daarna achter gelaten te worden"

Don Carlos heeft WNKRS nooit de stam gebruikt om early game/ligging door te komen. We zijn allemaal RL vrienden. Het account Don Carlos was hiervan het meest actief :) Dat Don Carlos Maai joint heeft niks te maken met het bieden van onderdak of de stam achterlaten.

Ik wou dit even recht gezet hebben als er dingen worden gezegd die in mijn ogen niet kloppen. Dit is het enige en laatste wat ik hierover ga zeggen.

Ik zeg ook niet dat je dat doet, wel dat WNKRS onder maai valt. Wat algemeen bekend is.Ik vatte samen wat er in andere punten gebeurd is, bijvoorbeeld bij Oelewapper. Ik doelde uiteraard niet op iedereen.

De situatie die wij schetsen is toch 4 stammen? Zo lastig lijkt me dit allemaal niet.

Die jullie idd schetsen. Niet ik... Wat jij dus tot drie keer toe eerder beweerde. Zo is de situatie niet namelijk... Gaatje neemt nieuwe leden op en breekt daarmee een andere stam op, Mad gaat een fusie aan, waar Gaatje compleet buiten staat.

[/QUOTE]


De grootste spelers van Orde in Gaatje opnemen noem ik er niet buitenvallen.

Tja ze waren toch in hun Orde tijd ook al vijanden van maai? Dat blijven ze net zo goed. Net zoals Blauw, Sense enzovoort nogsteeds hun Enemy is. Enkel dat stuk Mad is niet meer front momenteel.
 
Reactiescore
279
Ik zeg ook niet dat je dat doet, wel dat WNKRS onder maai valt. Wat algemeen bekend is.Ik vatte samen wat er in andere punten gebeurd is, bijvoorbeeld bij Oelewapper. Ik doelde uiteraard niet op iedereen.

De rest van HQO heb ik gewoon nog een toekomst voor verzorgd hoor, sosabowski bij clowns gezet, die is gefuseerd met T.G.M, En princes is nu MB/DU. De enigen voor wie ik niks geregeld heb is Draakje en zijn MB Beeckenstein, aangezien Draakje mij wou stabben, en Draakje sosa heeft gestabt. Draakje is nu overigens intern voor Mad. Die lijkt wel samen te werken met alle stabbers die ons t leven moeilijk maken :eek:
 
Reactiescore
991
We zullen wel zien wat het allemaal zal brengen. We hebben nog heel veel werk voor de boeg en Sense ligt daar ook gewoon nog altijd met een dikke 5 miljoen aan punten.. Wij als Mad zijnde moesten iets doen, want we werden langs alle kanten aangevallen en veel accounts stonden al een tijdje stil. Zoals ik eerder al aangaf, zonder diplomatieke betrekkingen waren we ten dode opgeschreven want op een gegeven moment was er geen houden meer aan en zakte de motivatie weg.

Daarom ben ik wel blij dat we uiteindelijk deze fusie hebben kunnen verwezenlijken. Iets wat we volgens mij ook wel aan onszelf te danken hebben, en aan de manier waarop we heel wat aanvallen hebben afgeslagen en zelf af en toe succesvolle aanvallen hebben gedaan. Nog geen maand geleden was er een gezamenlijke aanval van Orde, Sense en Clowns en kijk nu. Bovendien is TW is niet alleen en spel van in-game skills maar ook van diplomatie, en over bepaalde plannen is lang en uitgebreid gediscussieerd. Ik ben blij dat het uiteindelijk gelukt is, maar we zijn er nog lang niet.

Momenteel zijn er inderdaad enkele afspraken gemaakt met Gaatje, maar of dit allemaal lang zal blijven staan weten we denk ik langs beide kanten niet. Door de grote overmacht van Maai op een gegeven moment hebben we ons in het noorde uiteindelijk allemaal gerealiseerd dat er iets moest gebeuren. Zie het als een compliment en ook jullie verdienste dat we het nodig vonden om dit allemaal op poten te zetten.
 
Reactiescore
493
De rest van HQO heb ik gewoon nog een toekomst voor verzorgd hoor, sosabowski bij clowns gezet, die is gefuseerd met T.G.M, En princes is nu MB/DU. De enigen voor wie ik niks geregeld heb is Draakje en zijn MB Beeckenstein, aangezien Draakje mij wou stabben, en Draakje sosa heeft gestabt. Draakje is nu overigens intern voor Mad. Die lijkt wel samen te werken met alle stabbers die ons t leven moeilijk maken :eek:

Ondanks ik nu bij mad. hoor kan ik niet ontkennen dat oelewapper in zijn tijd bij HQO mij en de stam heeft geholpen (er zijn leden bij die anders denken dat is waar) maar ik spreek hier even voor mezelf. Ik heb niet het gevoel dat ik misbruikt ben door oelewapper. Hij heeft in zijn tijd mij geholpen met tips en tricks enz enz.
 
Reactiescore
1.365
Die rekensom snap ik “son”. Maar ik heb ze nooit benaderd... voor alsnog is het Gaatje en Mad, waar Clowns nu met mad samen is gegaan en dat dus ter discussie staat. Orde viel er sowieso al buiten.
Maakt niet uit man. Ik weet genoeg al ;). Jouw keuze om zo te praten :p
Orde = nu gaatje, tuurlijk man..
 
Reactiescore
1.365
Bovenaan