Stelling van de dag

Reactiescore
363
Ik kom niet zeuren... ik gooi even een balletje op nadat jullie komen gissen... nogmaals, ik vind t allemaal prima wat jullie doen en heb me volgendsmij nog nooit geuit tegen maai als “massa stam” zoals andere hier doen...
Goed argument man, ik denk dat je te snel gereageerd hebt en nieteens de moeite hebt genomen om te lezen wat ik daadwerkelijk net heb getypt.
Er is nog een groot deel van clowns over er is nog een groot deel van orde (en andere ten dode opgeschreven mensen)
Dit allemaal weegt niet op tegen onze mb stammen, ook heeft mad bijvoorbeeld in een stam ook al 500k aan mb etc.
Ik vind dat je echt totaal losstaat van de werkelijkheid als je dit eerlijk vind.
Je hebt een top 6 stammen 4 voegen samen tegen een en jij zegt ja gg wp eerlijk dit.
 
Reactiescore
767
Zo simpel is het allemaal niet. House front (behalve met oele) niet met Maai. Dat is opzich nog geen directe vijand.
Ik hoef jullie hopelijk niet uit te leggen dat vanwege de fusie Mad + Clowns (en het geregel dat hier mee gepaard gaat) en het feit dat Maai en Sense in zekere zin samenwerken, het allesbehalve poepsimpel zal zijn voor House om meteen tegen Maai te komen liggen.
Voor nu Begrijp ik de BG volkomen maar later zou dit de wereld van verneuken .
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Goed argument man, ik denk dat je te snel gereageerd hebt en nieteens de moeite hebt genomen om te lezen wat ik daadwerkelijk net heb getypt.
Er is nog een groot deel van clowns over er is nog een groot deel van orde (en andere ten dode opgeschreven mensen)
Dit allemaal weegt niet op tegen onze mb stammen, ook heeft mad bijvoorbeeld in een stam ook al 500k aan mb etc.
Ik vind dat je echt totaal losstaat van de werkelijkheid als je dit eerlijk vind.
Je hebt een top 6 stammen 4 voegen samen tegen een en jij zegt ja gg wp eerlijk dit.
Nee want al die stammen die tussen jullie satteliet stammen lagen waar enkele leden + al hun interns in de start hadden de gehele start/ begin fase wel kans? En nu is het ineens not done dat wij rekruteren want dan hebben andere accounts geen kans?
 
Reactiescore
363
Nee want al die stammen die tussen jullie satteliet stammen lagen waar enkele leden + al hun interns in de start hadden de gehele start/ begin fase wel kans? En nu is het ineens not done dat wij rekruteren want dan hebben andere accounts geen kans?
Kan je me aub vertellen wat satelliet (even de nl boeken in jij) stammen zijn?
De reden dat China zo makkelijk 3 van onze leden kon stabben is omdat de dominantie van hun vele malen groter was. Dus wederom echt een wanhoopsargument eerste klas.
Als je echt niet kunt inzien dat dit een tamelijk oneerlijke actie is gaat er ergens iets goed mis.

desalniettemin hoop ik dat je het spelplezier boven een R2w gaat zetten. Zeker als je (ik merk dat je het er goed moeilijk mee hebt ik help je even) een paar weken in de toekomst kijkt en ziet dat beide stammen enkel restjes hoeven op te scheppen overal en met een gigantische grootmacht op blauw zullen lopen etc.

vandaar, zie je het niet in.Vraag elders advies en probeer aub het hier niet te beargumenteren.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Kan je me aub vertellen wat satelliet (even de nl boeken in jij) stammen zijn?
De reden dat China zo makkelijk 3 van onze leden kon stabben is omdat de dominantie van hun vele malen groter was. Dus wederom echt een wanhoopsargument eerste klas.
Als je echt niet kunt inzien dat dit een tamelijk oneerlijke actie is gaat er ergens iets goed mis.

desalniettemin hoop ik dat je het spelplezier boven een R2w gaat zetten. Zeker als je (ik merk dat je het er goed moeilijk mee hebt ik help je even) een paar weken in de toekomst kijkt en ziet dat beide stammen enkel restjes hoeven op te scheppen overal en met een gigantische grootmacht op blauw zullen lopen etc.

vandaar, zie je het niet in.Vraag elders advies en probeer aub het hier niet te beargumenteren.
Maat wij waren met 6 leden en halen er 3 bij. Ik r2w helemaal niks, er komen 3 orde leden bij ons omdat 3 hun stamgenoten zat zijn, ja daar staan wij voor open. We hebben hun niet eens benaderd. Of verwacht je dat we met zn 6e en Mad met hun 7e de wereld gaan spelen tegen Maai die al met 12 accounts zit?

En qua stammen;
AT/TokKip uit Zen
SuperG uit Relax/18+
Oele uit HQO
Corpse uit GFH
Don Carlos uit WNKRS
Iroh uit TGB

en dan zal ik nog wel wat samenwerkingen vergeten... toch allemaal uitspreiders van Maai of stammen die tijdelijk onderdak boden om daarna achter gelaten te worden. Samenwerkingen om je start beter te maken om de ongeving uit te dunnen?
Hoe je t ook wil noemen. Je maakt het de buurt iniedergeval redelijk kansloos.

Stop nou maar gewoon met zo wijs doen, maai is de hele sfeer van overmacht creeeren begonnen en als gaatje, Mad en clowns niet aanhaken zijn ze gewoon kansloos.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Misschien moet ik t topic even aanpassen, stellingen zijn namelijk niet mijn of de steller zijn mening he, het is een topic om over te reflecteren :p
 
Reactiescore
363
en dan zal ik nog wel wat samenwerkingen vergeten... toch allemaal uitspreiders van Maai of stammen die tijdelijk onderdak boden om daarna achter gelaten te worden. Samenwerkingen om je start beter te maken om de ongeving uit te dunnen?
Hoe je t ook wil noemen. Je maakt het de buurt iniedergeval redelijk kansloos.

Stop nou maar gewoon met zo wijs doen, maai is de hele sfeer van overmacht creeeren begonnen en als gaatje, Mad en clowns niet aanhaken zijn ze gewoon kansloos.
Euhm, in je stukje staat best veel onzin en dingen die niet waar zijn. Gelieve in te lezen en dan terug te komen.

en als jij gelooft dat je enkel kunt winnen door 4 stammen samen te voegen zal ik het opvatten als een compliment voor maai i guess?

gaatje staat bijna gelijk met maai toch? En na het ditchen van 3 stamleden die zo opgepikt worden bij een random troependump zullen jullie boven maai staan, dan nog2 stammen betrekken die ongeveer totaal op zo’n 6/7/8 mil zullen uitkomen + mb en zooi. Denk dat je ver van de realiteit staat vriend.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Euhm, in je stukje staat best veel onzin en dingen die niet waar zijn. Gelieve in te lezen en dan terug te komen.

en als jij gelooft dat je enkel kunt winnen door 4 stammen samen te voegen zal ik het opvatten als een compliment voor maai i guess?

gaatje staat bijna gelijk met maai toch? En na het ditchen van 3 stamleden die zo opgepikt worden bij een random troependump zullen jullie boven maai staan, dan nog2 stammen betrekken die ongeveer totaal op zo’n 6/7/8 mil zullen uitkomen + mb en zooi. Denk dat je ver van de realiteit staat vriend.
Als jij eens goed zou lezen zou je zien dat Mad en Gaatje bg waren coor ontwikkelingen met Clown, en vanzelfspreken heroverwogen zullen worden... Je maakt je druk om iets wat in je hoofd zit.

en volgendsmij is het ondertussen ook wel duidelijk dat Maai met 4 miljoen aan mb/hulp stammen en diplomatieke betrekkingen met Sense van 5.5 milnogsteeds ver boven Gaatje/House betrekking staat momenteel
 

Deleted User - 81360

Guest
Het bashen met mb stammen is echt klinklare onzin, moet je madhouse2 etc op een lijstje gaan zetten samen met jullie mbs zal er ook een lijstje uitrollen. Dat is combinatie met een mrgrizzly (en andere leden met een ligging van niets) en de manier van het tot stand komen van gaatje en orde is het zachtgezegd lachwekkend dat je het hier komt verdedigen alsof het normaal is.

mad/clowns prima.
Gaatje/orde Mwah kan wel maar heb wel het een en ander vernomen dat mensen niet heel blij waren (de rest van orde).
Het rekruteren van orde is prima, 2 stammen die de krachten bundelen om zo maai het vuur aan de schenen te leggen. Kan ik inkomen. Om vervolgens nog 2 top 5 stammen erbij te trekken is echt klinklare onzin.
Tbh dacht ik dat het een grapje was toen ik het hoorde.
Er zijn ook restanten van clowns die nog zullen bijvoegen evenals je heel veel leden van orde etc gewoon ten dode hebt opgeschreven.

ik weet niet zo goed wat ik nog meer moet melden om het je logisch te laten lijken, blijkbaar heb je echt de visie van een goudvis als je dit eerlijk vind en ben je totaal niet in staat om een fatsoenlijke prognose te maken hoe de wereld er over een X aantal weten uit zal zien.
De wereld voorspellen zal nu niet zo heel moeilijk zijn,
 
Reactiescore
363
Als jij eens goed zou lezen zou je zien dat Mad en Gaatje bg waren coor ontwikkelingen met Clown, en vanzelfspreken heroverwogen zullen worden... Je maakt je druk om iets wat in je hoofd zit.

en volgendsmij is het ondertussen ook wel duidelijk dat Maai met 4 miljoen aan mb/hulp stammen en diplomatieke betrekkingen met Sense van 5.5 milnogsteeds ver boven Gaatje/House betrekking staat momenteel
Voor zover ik zie, zelfs je 2e alinea probeer je de bg in huidige situatie clowns mad orde gaatje enkel goed te praten? Dus je spreekt jezelf tegen in een bericht? In meerdere Posts kan ik me voorstellen maar in een bericht is wel nieuw voor me.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Voor zover ik zie, zelfs je 2e alinea probeer je de bg in huidige situatie clowns mad orde gaatje enkel goed te praten? Dus je spreekt jezelf tegen in een bericht? In meerdere Posts kan ik me voorstellen maar in een bericht is wel nieuw voor me.
waar spreek ik mezelf precies tegen dan? Ik geef aan dat xie Bg wellicht heroverwogen gaat worden, wat waar is. En vertel je nog even dat jij met je stam idem samenwerkt met 9 miljoen aan punten in andere stammen. Wat Frank mij eerder vroeg op te sommen.

Jij bent degene die suggereert dat ik 4 stammen betrek tegen Maai, wat ik nooit gedaan heb :p
 
Reactiescore
1.365
waar spreek ik mezelf precies tegen dan? Ik geef aan dat xie Bg wellicht heroverwogen gaat worden, wat waar is. En vertel je nog even dat jij met je stam idem samenwerkt met 9 miljoen aan punten in andere stammen. Wat Frank mij eerder vroeg op te sommen.

Jij bent degene die suggereert dat ik 4 stammen betrek tegen Maai, wat ik nooit gedaan heb :p
Orde + Mad + clowns + gaatje = 4. Get rekt son.
Ofja, als alles samen gaat, dan heb ik weer ongelijk.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Orde + Mad + clowns + gaatje = 4. Get rekt son.
Ofja, als alles samen gaat, dan heb ik weer ongelijk.
Die rekensom snap ik “son”. Maar ik heb ze nooit benaderd... voor alsnog is het Gaatje en Mad, waar Clowns nu met mad samen is gegaan en dat dus ter discussie staat. Orde viel er sowieso al buiten.
 

Deleted User - 81360

Guest
Die rekensom snap ik “son”. Maar ik heb ze nooit benaderd... voor alsnog is het Gaatje en Mad, waar Clowns nu met mad samen is gegaan en dat dus ter discussie staat. Orde viel er sowieso al buiten.
De grootste spelers van Orde in Gaatje opnemen noem ik er niet buitenvallen.
 
Bovenaan