Stelling van de dag

Reactiescore
760
Wordt geen 3strijd. Is iedereen tegen "maai". Dus wat vally zegt is complete bs.
Denk dat het onder Bepaalde Mad&Oude orde mensen ook zo is :) ben gwn benieuwd hoe de w loopt en of die niet op slot word gegooit door een 2 vs 1 :)
 
Reactiescore
1.363
Denk dat het onder Bepaalde Mad&Oude orde mensen ook zo is :) ben gwn benieuwd hoe de w loopt en of die niet op slot word gegooit door een 2 vs 1 :)
Mad + clowns fusie. Mad bg met gaatje, orde = intern voor gaatje. Als gaatje er wat eerlijks wilt maken, zeggen ze de bg op. Dan heb je n eerlijke 3 strijd. Idk wat 4rus gaat doen though..
 
Reactiescore
760
Mad + clowns fusie. Mad bg met gaatje, orde = intern voor gaatje. Als gaatje er wat eerlijks wilt maken, zeggen ze de bg op. Dan heb je n eerlijke 3 strijd. Idk wat 4rus gaat doen though..
Denk dat het voor Beide stammen Inc. Maai belangrijk is wat ik eerder zei :) dan geloof ik er nog wel in dat @Unidentified Black Male. de BG op zegt met Mad :)
 
Reactiescore
1.363

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Orde is geen Intern voor Gaatje. Of wij die Bg gaan opzeggen gaan we eens over nadenken, not sure about that. Tenzij jullie de betrekkingen met Sense en die 2 miljoen aan Mb stammen opzeggen, dan hebben we misschien meer haast..

en wat zeg ik dat complete bs is? Mijn stelling is hypothetisch en in combinatie met onze BG toch alleen maar sterker? @We Like Hot Chicks
 
Reactiescore
760
Orde is geen Intern voor Gaatje. Of wij die Bg gaan opzeggen gaan we eens over nadenken, not sure about that. Tenzij jullie de betrekkingen met Sense en die 2 miljoen aan Mb stammen opzeggen, dan hebben we misschien meer haast..
Comfirm je nu hierbij dus dat er een BG is.

en 2miljoen aan MB stammen ben ik wel benieuwd wie.

en Orde is wel Intern want die liggen er nu kansloos voor.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Pik kijk op recht naar de liggingen aanstellen kan ook wel.
maarja als jullie liever een 2 vs 1 strijd willen.
Ik stel me niet aan? Jij vraagt mij er naar. Mij boeit t niet hoor..
 
Reactiescore
279
Orde is geen Intern voor Gaatje. Of wij die Bg gaan opzeggen gaan we eens over nadenken, not sure about that. Tenzij jullie de betrekkingen met Sense en die 2 miljoen aan Mb stammen opzeggen, dan hebben we misschien meer haast..

en wat zeg ik dat complete bs is? Mijn stelling is hypothetisch en in combinatie met onze BG toch alleen maar sterker? @We Like Hot Chicks
Met de huidige ligging van de rest van Orde, is het wellicht geen intern, maar die dorpen zijn natuurlijk zo goed als binnen. De fusie Clowns + Mad maakt de wereld een stuk interessanter. Als de BG met Gaatje echter blijft, is wat mij betreft de wereld kapot, en heeft Maai niet veel kans meer
 
Reactiescore
363
Orde is geen Intern voor Gaatje. Of wij die Bg gaan opzeggen gaan we eens over nadenken, not sure about that. Tenzij jullie de betrekkingen met Sense en die 2 miljoen aan Mb stammen opzeggen, dan hebben we misschien meer haast..

en wat zeg ik dat complete bs is? Mijn stelling is hypothetisch en in combinatie met onze BG toch alleen maar sterker? @We Like Hot Chicks
Het bashen met mb stammen is echt klinklare onzin, moet je madhouse2 etc op een lijstje gaan zetten samen met jullie mbs zal er ook een lijstje uitrollen. Dat is combinatie met een mrgrizzly (en andere leden met een ligging van niets) en de manier van het tot stand komen van gaatje en orde is het zachtgezegd lachwekkend dat je het hier komt verdedigen alsof het normaal is.

mad/clowns prima.
Gaatje/orde Mwah kan wel maar heb wel het een en ander vernomen dat mensen niet heel blij waren (de rest van orde).
Het rekruteren van orde is prima, 2 stammen die de krachten bundelen om zo maai het vuur aan de schenen te leggen. Kan ik inkomen. Om vervolgens nog 2 top 5 stammen erbij te trekken is echt klinklare onzin.
Tbh dacht ik dat het een grapje was toen ik het hoorde.
Er zijn ook restanten van clowns die nog zullen bijvoegen evenals je heel veel leden van orde etc gewoon ten dode hebt opgeschreven.

ik weet niet zo goed wat ik nog meer moet melden om het je logisch te laten lijken, blijkbaar heb je echt de visie van een goudvis als je dit eerlijk vind en ben je totaal niet in staat om een fatsoenlijke prognose te maken hoe de wereld er over een X aantal weten uit zal zien.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
blijkbaar vind je een 2mil aan mbs waarvan Wolf al niet klopt een rede want het boeit je toch .
4 mil als wolf niet klopt...

En jij vroeg mij wie jullie mbs waren nadat je mij zei dat Orde intern was, wat al niet zo is. T boeit mij niet, nogmaals, jij vroeg t.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Het bashen met mb stammen is echt klinklare onzin, moet je madhouse2 etc op een lijstje gaan zetten samen met jullie mbs zal er ook een lijstje uitrollen. Dat is combinatie met een mrgrizzly (en andere leden met een ligging van niets) en de manier van het tot stand komen van gaatje en orde is het zachtgezegd lachwekkend dat je het hier komt verdedigen alsof het normaal is.

mad/clowns prima.
Gaatje/orde Mwah kan wel maar heb wel het een en ander vernomen dat mensen niet heel blij waren (de rest van orde).
Het rekruteren van orde is prima, 2 stammen die de krachten bundelen om zo maai het vuur aan de schenen te leggen. Kan ik inkomen. Om vervolgens nog 2 top 5 stammen erbij te trekken is echt klinklare onzin.
Tbh dacht ik dat het een grapje was toen ik het hoorde.
Er zijn ook restanten van clowns die nog zullen bijvoegen evenals je heel veel leden van orde etc gewoon ten dode hebt opgeschreven.

ik weet niet zo goed wat ik nog meer moet melden om het je logisch te laten lijken, blijkbaar heb je echt de visie van een goudvis als je dit eerlijk vind en ben je totaal niet in staat om een fatsoenlijke prognose te maken hoe de wereld er over een X aantal weten uit zal zien.
Ik kom niet zeuren... ik gooi even een balletje op nadat jullie komen gissen... nogmaals, ik vind t allemaal prima wat jullie doen en heb me volgendsmij nog nooit geuit tegen maai als “massa stam” zoals andere hier doen...
 
Reactiescore
760
4 mil als wolf niet klopt...

En jij vroeg mij wie jullie mbs waren nadat je mij zei dat Orde intern was, wat al niet zo is. T boeit mij niet, nogmaals, jij vroeg t.
Vally lees eens je vind een BG met Mad wel blijkbaar rede van standhouden omdat we Mbs hebben dus het boeit je vrijwel zeker ;) en wat @Bottenkraker zegt.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Vally lees eens je vind een BG met Mad wel blijkbaar rede van standhouden omdat we Mbs hebben dus het boeit je vrijwel zeker ;) en wat @Bottenkraker zegt.
Nee ik zei het meer te overwegen als jullie zouden besluoten afscheid te nemen van jullie samenwerking van van 9 miljoen (sense en mbs?)

ik heb nergens gezegd dat het de wereld leuker zou maken als wij en House onze Bg zouden aanhouden.

Gaatje en Mad hadden een bg, die tot op heden niet is veranderd. Die zal wellicht heroverwogen worden,zeker als wij accounts vast leggen...
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Zo simpel is het allemaal niet. House front (behalve met oele) niet met Maai. Dat is opzich nog geen directe vijand.
Ik hoef jullie hopelijk niet uit te leggen dat vanwege de fusie Mad + Clowns (en het geregel dat hier mee gepaard gaat) en het feit dat Maai en Sense in zekere zin samenwerken, het allesbehalve poepsimpel zal zijn voor House om meteen tegen Maai te komen liggen.
 
Bovenaan