Stelling van de dag

Reactiescore
3.576
Wat een vulgaire praat Jannus, lang droog of lang niet gegeten?

Doel meer op het feit jullie elkaars inactieve momenten (gaten) kunnen opvullen maar weliswaar niet tegelijkertijd anders waren er geen inactieve momenten geweest. Geen idee hoe jij dat weer moest interpreteren.
 
Reactiescore
5.686
Doel meer op het feit jullie elkaars inactieve momenten (gaten) kunnen opvullen maar weliswaar niet tegelijkertijd anders waren er geen inactieve momenten geweest. Geen idee hoe jij dat weer moest interpreteren.
Hahaha tuurlijk :biggrin:
 
Reactiescore
984
Triggered much? Heb zelden iemand met zo veel zand in zn kut weten reageren. Heb ik een gevoelige snaar geraakt met je debiel te noemen?

Komt goed knul. Komt goed. Daarbij zou ik wel heel triggered moeten zijn om te showen dat ik iets geef om deze wereld... niemand op grizz cared liefste materlotti. Daarom hebben we ook voor dat account gekozen, om niet te hoeven caren als we nou 200 dorpen verliezen of helemaal niks. Soms draait tw niet om wat bewijzen of om een wereld winnen.. tijd om dat te leren knul.

ik snap dat jij nooit een hoog niveau tw zal hebben want dat ambieer je ook niet denk ik, boeit niemand verder. Hou gewoon je immense treurige gehuil over dat ik iemand slecht noem voor jezelf en je idiote vrienden. Ik ben geen psycholoog of psychiater en heb dus ook geen zin of tijd om mensen ‘de harde realiteit van het internet’ te leren.

Groetjes Materlotti, misschien dat je ooit wel stabiliteit vindt in je emoties.

Ik speel dit spelleke helaas al langer dan jij en weet als geen ander hoe het AF werkt en hoe je bepaalde zaken in jouw voordeel kunt laten uitdraaien met gerichte P&P. Het feit dat jij hier als een gefrustreerde blijft reageren op de bullshit en onzin die ik hier allemaal loop neer te pennen bewijst dat je gewoon weer in het propaganda valletje trapt dat al heel de loop van de wereld goed aan het werken is. Om een tipje van de sluier te lichten: zonder adequate propaganda van House./Mad waren Gaatje en Maai waarschijnlijk gefuseerd en was House/Mad. al lang van de wereld gevaagd.

Ik heb al meermaals geprobeerd deze discussies lam te leggen maar jij blijft er gewoon inlopen en dat is heel mooi en leuk om te zien. Ik huil hier helemaal nergens, dat verzin je zelf omdat je niet meer weet wat te schrijven. Het is heel gemakkelijk om een discussie teniet te doen door gewoon op de man te gaan spelen, te zeggen dat iemand triggered is, etc. etc. maar het doet allemaal niets terzake. Die onzin over psychiater/psycholoog/harde realiteit van het internet: idem dito. Gewoon loze zinnetjes van iemand die P&P niet snapt en gewoon wat op zijn toetsenbord blijft rammen uit frustratie zonder erbij na te denken.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Ik ben inderdaad de gefrustreerde van ons tweeën. Dat is duidelijk.

Verder speel je dit spel niet echt langer dan ik, aangezien je onlangs pas dingen hebt geleerd die ik al tien jaren kan en ken. Wil je jezelf niet op dezelfde hoogte als mij schatten aub? Je bent maar een ordinaire noob met wat nutteloze speeljaren. Ik ken spelers die 2 weken hebben getwt en verder staan dan jij.

Sorry voor deze realiteitscheck. Ik merk dat jij namelijk alle verbanden met de realiteit totaal bent verloren. Mijn hemel.

ps: je mag me pmen voor tips, die heb je nodig merk ik. Groetjes Laurens
 
Reactiescore
493
Ik ben inderdaad de gefrustreerde van ons tweeën. Dat is duidelijk.

Verder speel je dit spel niet echt langer dan ik, aangezien je onlangs pas dingen hebt geleerd die ik al tien jaren kan en ken. Wil je jezelf niet op dezelfde hoogte als mij schatten aub? Je bent maar een ordinaire noob met wat nutteloze speeljaren. Ik ken spelers die 2 weken hebben getwt en verder staan dan jij.

Sorry voor deze realiteitscheck. Ik merk dat jij namelijk alle verbanden met de realiteit totaal bent verloren. Mijn hemel.

ps: je mag me pmen voor tips, die heb je nodig merk ik. Groetjes Laurens


Een van die spelers die na 2 weken spelen beter is ben ik toch?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Noobs op hun plek zetten heeft geen variatie nodig Jannes. Wat doe jij hier trouwens? Ik zou denken dat jij op W78 speelt bij Inge en de zooi.
 
Reactiescore
984
Ja ik begin mij ook te vervelen om tegen dit mager kaliber een discussie te voeren waarbij gewoon alle inhoud genegeerd wordt en vervolgens op de man wordt gespeeld. In het begin was het nog leuk om je een beetje te irriteren maar nu begint het wel saai te worden. Beter kruip je terug onder je steen want op deze wereld heb je niet veel te zoeken. Misschien moet je nog een paar stammetjes in je handtekening zetten als tijdverdrijf.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Jezus Materlotti jouw jaloezie kent echt weinig grenzen. Je moet wel een aardig sneu leven hebben als dit je allemaal zo irriteert. Ik snap dat je niet goed tegen confrontatie kan, dat is duidelijk. Ik hoorde in onze stamchat al dat je er niet van houdt als iemand je dom noemt.. onzekerheid is een vies beestje.

nogmaals je mag me pmen voor tips.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Na het zien van deze discussie geef ik je gelijk @materlotti

We kunnen maar beter geen referendum houden.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Laurens je narratief is al 10 jaar hetzelfde en is al even oninteressant als dit browserspel met graphics daterend uit 1998

doe wat met je leven
Ben in ieder geval wel consistent en zelfs na 10 jaren nog steeds niet zo gefrustreerd als Materlotti vandaag.

Gotta love it?
 
Reactiescore
3.576
Noobs op hun plek zetten heeft geen variatie nodig Jannes. Wat doe jij hier trouwens? Ik zou denken dat jij op W78 speelt bij Inge en de zooi.

Ik ben sinds einde w66 gestopt met mijn professionele tribalwars carrière (ik zeg het met een kwinkslag). Ik geniet nu van mijn tw pensioen door anoniem deze wereld te spelen in alle rust en stilte.

Voornaamste reden hiervan is dat ik zo weinig mogelijk tijd in het account kan steken met als gevolg ik keihard gerekt (kan) worden zonder dat iemand mij hierop kan aankijken. Je kan ofc ook altijd kiezen om op kansloze (ligging technisch) accounts te gaan spelen en zeggen dat je niet serieus speelt zodat als je 15 dorpen verliest door een mega slechte blitz van 500inc's je hierop ook niet zal op afgerekend worden. Iedereen zijn strategie om zijn imago hoog te houden in combinatie met zo weinig mogelijk tijd in dit spel te spelen.

W78 zit ik niet bij nee, zoals net gezegd, geen serieus gedoe meer voor mij. Ik kom overigens nog met wat ideeën voor in te voeren op TW hieromtrent in het voorstellen topic op het AF, verwacht een JA van jouw dan!
 
Bovenaan