Stelling van de dag

Reactiescore
449

Deleted User - 487966259

Guest
Afin,Gaatje dacht grizzly even makkelijk weg te edelen. Nu blijkt dat toch een tikkeltje lastiger te zijn dan oorspronkelijk gepland. Eigen schuld, dikke bult.

Wel wel wel, gaat niet heel moeilijk vind ik na wat random gespam in de nacht?
 
Reactiescore
5.686
Wel wel wel, gaat niet heel moeilijk vind ik na wat random gespam in de nacht?
Ben je er trots op? Leuke blitz, maar er was inderdaad niemand. Knap hoor.
 

Deleted User - 487966259

Guest
Trots lijkt me een groot woord dat ik niet gebruikt heb? Ik duid enkel op het feit dat jullie zeiden dat Grizzly nog wel een dingetje zou worden terwijl je nu bij de eerste kleine blitz al 10 dorpen verliest? Verder is er niks aan hoor, jullie werden verrast, grootspraak was dus niet op z'n plaats
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Trots lijkt me een groot woord dat ik niet gebruikt heb? Ik duid enkel op het feit dat jullie zeiden dat Grizzly nog wel een dingetje zou worden terwijl je nu bij de eerste kleine blitz al 10 dorpen verliest? Verder is er niks aan hoor, jullie werden verrast, grootspraak was dus niet op z'n plaats
Waar speel jij :p?

Vind dit namelijk niet tof als je vanuit gaatje praat.

Ontopic; Dat we wat dorpjes pakken met relatief weinig efford is niks om mee te pochen op een account als grizzly, na 2/3/4 massas op andere fronten. Vind t al heel wat dat er uberhaupt nu iemand zit te snipen.
 
Reactiescore
5.686
Trots lijkt me een groot woord dat ik niet gebruikt heb? Ik duid enkel op het feit dat jullie zeiden dat Grizzly nog wel een dingetje zou worden terwijl je nu bij de eerste kleine blitz al 10 dorpen verliest? Verder is er niks aan hoor, jullie werden verrast, grootspraak was dus niet op z'n plaats
Kleine blitz van 500 incs? Sure. We werden inderdaad verrast, niks aan te doen. Normaliter ook 24/7 bezetting, maar was vanochtend om 11u de eerste die t zag :biggrin:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
oeff, laurens alweer onderuit? na wanvertoon op 76 is het nog wel zoon goede deffer als die zelf beweerd?
Wanvertoon??? Mijn team wordt wederom als beste defensieve team op die wereld gezet.. Zoals elke wereld :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
nog niets van van gemerkt
Nou... een blitz van 500ish aanvallen terwijl het account meer dan 15 uur offline was en terwijl niet eens meer dan 15 dorpen nemen..

Nu wil ik niet zeggen dat dat door ons gigantisch goed defwerk is gekomen, we sliepen namelijk. Het offensieve niveau op deze wereld is wellicht het slechtste wat ik heb gezien in jaren.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Nou... een blitz van 500ish aanvallen terwijl het account meer dan 15 uur offline was en terwijl niet eens meer dan 15 dorpen nemen..

Nu wil ik niet zeggen dat dat door ons gigantisch goed defwerk is gekomen, we sliepen namelijk. Het offensieve niveau op deze wereld is wellicht het slechtste wat ik heb gezien in jaren.
Het idee was letterlijk, kom 5 accounts wekkertjes om 04;00, droppen we eens ieder 10 ish groene treinen. Waar mijn eigen account miscoms had en niet eens gegooid heeft tot na 8uur.
Een aantal besloten spontaan wat clears te sturen, het idee was voor ons niet arbeids intensief, koste vrijwel geen resources op wat edels herbouwen na en als jullie zo cheaky waren om deff bij stamgenoten te hebben of lege 3e linie dorpen oid zou alles meegenomen

Er zat echt 0 planning en idee achter, rekende op 0 dorpen. Verassings effect wat we zochten bleek dus wel goed uit te pakken. Bij 90% kon je gewoon je ene sneldeffje per dorp laten staan en dan nog had je goed gedeffed.

Dus kom aub niet doen alsof dit een enorme actie was en t jou verdiensten zijn dat er “maar 15 dorpen” gepakt zijn.

Nu heb ik al gezegd dat ik t iberhaupt knap vind dat je er nog defft met die locatie, maar laat ons dan ook gewoon in waarde :p, tis house die komt klagen, nie gaatje.
 
Bovenaan