Stelling van de dag

Reactiescore
1.228
Op 72 was volgens mij zo dat je maximaal 1 buurman ver een toren mocht zetten. Dus bij je beide buurmannen 1 in een Phanalax. Team Witch Rene had 0 torens bij buren, omdat wij dit beneden ons niveau vonden. Hoeveel buurmannen ver worden torens nu gezet precies?
Toren van ATL bv
1608134600015.png

Edit: Zo hebben DoTn en Murus er ook liggen.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Op 72 was volgens mij zo dat je maximaal 1 buurman ver een toren mocht zetten. Dus bij je beide buurmannen 1 in een Phanalax. Team Witch Rene had 0 torens bij buren, omdat wij dit beneden ons niveau vonden. Hoeveel buurmannen ver worden torens nu gezet precies?

1 buurman en wellicht ergens 5 vakjes ofzo?
 
Reactiescore
961
Ach je perceptie van een persoon is vaak bepaald door de partij waartoe die persoon behoort of voor post. Die perceptie verandert bij velen om de wereld.
Ik snap wat je zegt, maar Rene heb ik bijvoorbeeld al geaccepteerd, ik weet ondertussen dat er geen verandering zit bij hem. Daarnaast post hij regelmatig en is het geen nieuwe poster. Deze meneer/mevrouw/persoon/soeplepel is net nieuw en doet gelijk als het mannetje van de groep, ik denk dat zeer weinig mensen dit kunnen waarderen ongeacht of het nu tegenpartij is of niet.

Toren van ATL bv
Bekijk bijlage 25531

Edit: Zo hebben DoTn en Murus er ook liggen.
Mooi ding he
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
1.918
Ik heb elke dag een andere mening, hopelijk krijg ik geen citaten naar men hoofd van gisteren want dit zou volledig onterecht zijn en irrelevant voor een discussie
maar wel elke dag 'smakelijk eten'!!??
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Het witte superieure cluster
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Dit is wel heel zwart wit afgebeeld zeg
 
Reactiescore
399
Op 72 was volgens mij zo dat je maximaal 1 buurman ver een toren mocht zetten. Dus bij je beide buurmannen 1 in een Phanalax. Team Witch Rene had 0 torens bij buren, omdat wij dit beneden ons niveau vonden. Hoeveel buurmannen ver worden torens nu gezet precies?

Dit stond nog ter discussie maar is nooit opgenomen in de regels. Er waren meerdere acc die torens hadden aan de andere kant vd wereld.
 
Reactiescore
2.062
Dit stond nog ter discussie maar is nooit opgenomen in de regels. Er waren meerdere acc die torens hadden aan de andere kant vd wereld.

Is uiteindelijk gewoon rond gekomen, waren inderdaad 3 accounts die iets verder een toren hadden, gelukkig is dat later weer weggevallen en zijn die torens weggeedeld. Maar dat was niet aan de andere kant van de wereld, eerder 2 phalanxen verder ipv 1.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
1.016
Is uiteindelijk gewoon rond gekomen, waren inderdaad 3 accounts die iets verder een toren hadden, gelukkig is dat later weer weggevallen en zijn die torens weggeedeld. Maar dat was niet aan de andere kant van de wereld, eerder 2 phalanxen verder ipv 1.

Niet helemaal waar tho René. Wij hadden (en hebben nog steeds) dorpen die aanzienlijk buiten ons cluster liggen.
 

Deleted User - 487971525

Guest
@Mace Windu Jouw stammetje fresh liep op w72 ook lekker te zeiken over torens, en nu ga je gaar doen: gA jE tOcH LekKeR eEn WeRelD spElEn ZonDeR ToReN.

hypocriet much

Ik speel pas vanaf W76 dus ik weet niet waar je het over hebt. Verder geef ik je een 7,5 voor een dappere poging om leuk te doen.

dom lullen much

kusjes mij
 
Reactiescore
2.062
Ik speel pas vanaf W76 dus ik weet niet waar je het over hebt. Verder geef ik je een 7,5 voor een dappere poging om leuk te doen.

dom lullen much

kusjes mij

Naja veel plezier op dit spel dan in ieder geval, mogen de beste winnen!
 
Reactiescore
1.918
Denk dat Walter wel niet door heeft dat die 20k pop aan scouts geen clears kunnen deffen
 
Bovenaan