Stelling van de dag

Reactiescore
454
Wat wou tyrant hier mee bereiken
Nu klagen over interns
Maar wel aan de rest van waste voorleggen voor fusie in later stadium
Maar nu da fout uitpakt beetje komen klagen en vingertje wijzen
 
Reactiescore
2.064
Denk je dat? Ik denk dat hij beter wat meer moeite had moeten steken in de wereldafspraken...

Waaraan heb jij je grote mond verdiend? Je naamgenoot zou je pauper newgen noemen, meer niet.
 
Reactiescore
5.687
Nee helaas daar doe ik niet aan

Veder moeten jullie eens stoppen
Met salt pakt interns
Terwijl tyrant ze zelf eerst wil.pakken
Ik ben 110% anti-intern, dus geen idee waar jij het over hebt?
 
Reactiescore
180
Stelling: Door het rekruteringsbeleid van Salt wordt dit een hele saaie wereld.
Oneens

Het rekruteringsbeleid is gewoon terug te zien in beide kampen op deze wereld. Is hier al uitgebreid besproken. Ook is er al uitgebreid besproken wat en waarvoor er rekruuts zijn gedaan. Startende met Mien en daarna Baken.

Als je dit aan elkaar afweegt kan ik enkel stellen dat beide partijen even schuldig zijn aan dit rekruteringsbeleid. Er zou nog wat gezegd kunnen worden als 1 kamp meer kwantiteit heeft, alleen dat is ook niet direct het geval.

Dus ik vind dat beide partijen niks te zeggen hebben over rekruteringsbeleid.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Nee helaas daar doe ik niet aan

Veder moeten jullie eens stoppen
Met salt pakt interns
Terwijl tyrant ze zelf eerst wil.pakken
Betrapt op leestekens!! Als je ze nu nog op de juiste plaats zet Kevin ipv net voor het laatste woord??
 
Reactiescore
2.477
Bekijk bijlage 24330

Dit zijn gewoon alle overige dorpen tegen mij aan?

Mogen ze prima recappen, toch? Zie het probleem niet zozeer eerlijk gezegd.
Waarom zou je dan dorpen gratis weggeven om ze daarna op laag moraal terug te moeten pakken?
Om het netjes te houden? Moeilijk is het niet hoor Melvin, niet alles is omwille van een bondgenootschap of andere samenwerkingsbanden. Ik snap best dat jullie het nu zo willen afschrijven om weer modder richting ons te kunnen gooien maar het is gewoonweg foutief. Gok dat de toekomst dat ook zal gaan uitwijzen en bewijzen.


Ik zie de jump niet zo? Volgens mij lag ALONES daar ook nog niet zo gevestigd maar was dat duidelijk MOA zijn cluster. Pin er me niet op vast, volg de situatie zuid niet tot in het kleinste detail.
 
Reactiescore
1.167
Blijf van mening, ondanks jij het niet bent, dat Vanquisher wel een MB next level is. Hij start bijna gelijkwaardig aan jullie, en zou jullie misschien zelfs eruitgroeien als hoofdaccount.

Sinds wanneer is een MB stamleider van de hoofdstam?

Vanquisher is gewoon een perfect account om er bij te hebben, en als het bij mij stam zou zijn zou ik hem iig een hoofdaccount noemen. Maar meningen verschillen.

Tyrant heeft nooit echt een leiding gehad, een aantal accounts zijn gestart met elkaar en zien wel waar het schip strand. De start bleek echter beter te zijn dan verwacht en al snel ontstonden er verschillende stammen. Jordi is in eerste instantie naar voren gestapt om de leiding op te pakken maar merkte al snel dat dit alleen niet zou lukken. Hieruit is een leidingsteam gevormd waarin inderdaad Jurriën ook een plek heeft bemachtigd. Volgens mij was hij -samen met Melvin en Tim- de enigen die zich opgaven als kandidaat.

Jurriën geeft echter zelf aan dat hij op dit moment liever met zijn account als moraalbrekende funcitie speelt, in plaats van volwaardig account óf op het volwaardig account te spelen. Ik denk dat we dan juist dankbaar mogen zijn dat hij zich op die manier voor de stam wil inzetten. Dat het daardoor een MB Next Level maakt ben ik wel mee eens.
 
Reactiescore
2.444
Stelling: Door het rekruteringsbeleid van Salt wordt dit een hele saaie wereld.

Wat definieer jij als een saaie wereld? Als jij het direct in een eindstrijd komen een saaie wereld vind dan ben ik het voor 50% met die stelling eens. Want zowel Salt als Tyrant hebben met hun acties bijgedragen aan het wereldverloop deze wereld. Zowel Salt als Tyrant hebben op bepaalde momenten stappen ondernomen die vervolgens weer met een tegenreactie van de andere partij tegemoet gekomen zijn. Al deze acties hebben impact op het wereldverloop gehad deze wereld en om het wereldverloop op een stam af te schuiven is alles behalve objectief en vrij kortzichtig. Dus ik ben het deels met je stelling eens, zowel Tyrant als Salt hebben bijgedragen aan een saaiere wereld.

Niet gerelateerd aan de stelling, niet elke poster kan even goed zijn/haar mening uiten of wilt dat überhaupt serieus doen op het AF. Om het AF van een betere kwaliteit te houden zou het helpen als hier niet direct op gereageerd hoeft te worden met een aanval op zo'n post. Maakt het AF alleen maar zuurder en voegt nog minder toe dan de eventueel 'slechte' post.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Stelling: het event heeft ervoor gezorgd dat er geen decent strijd wordt gevoerd? Internen en bb dorpen edelen aan beide kampen vanwege de vele edels

Nee, want dat hadden ze anders ook gedaan maar dan minder snel.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Iedereen mag mij steeds prive benaderen voor bijlessen p&p. Vrouwen en minderjarige tienermeisjes voorrang zoals de goede oude chivalry het voorschrijft
 
Reactiescore
864
Stelling: het event heeft ervoor gezorgd dat er geen decent strijd wordt gevoerd? Internen en bb dorpen edelen aan beide kampen vanwege de vele edels

Sidenote: vele kampen al met de 20:1 regel

Ben ik het zeker mee eens, wellicht dat de duur van het event korter had kunnen duren. Alsnog had je dan veel edels uit het event kunnen halen, maar het zal het verloop van de wereld minder beïnvloedt hebben.
 
Reactiescore
449
Waarom blijven mensen maar roepen dat Mienmaaiers gerekruteerd is? Account is er neergezet in tegenstelling tot andere rimaccounts hiero.
 
Bovenaan