Stelling van de dag

Reactiescore
215
Incorrecte stelling tho, nadat je besefte dat iemand anders een uni level had afgebroken op jouw account heb je eerst het wachtwoord veranderd en daarna besefte je dat je de uni rush strijd niet meer ging winnen heb je hem op delete gegooid. :) Niet doen alsof je heilig bent. ^^


Klopt helemaal wat je zegt dit is ook zo.

Er speelde andere spelers op er werd een universiteit geupt.
Dit kwam vanuit de stam ik speelde er niet meer op evenals jasper en tim ook niet meer.

er kwam amok over via de app van 2 zijdes. Kortom op het acc gebeuren zaken waarbij meerdere het niet eens zijn bij afwezigheid spelers die op acc horen.

uni aangezet rondvraag gedaan, acc gedeleted.

Ik ben niet heilig, zoek zeker de grenzen. Scheld en ben niet altijd even vriendelijk. Maar stabber ben ik zeer zeker niet. Vind jammer dat ik me daarvoormoet verdedigen.
 
Reactiescore
2.878
Klopt helemaal wat je zegt dit is ook zo.

Er speelde andere spelers op er werd een universiteit geupt.
Dit kwam vanuit de stam ik speelde er niet meer op evenals jasper en tim ook niet meer.

er kwam amok over via de app van 2 zijdes. Kortom op het acc gebeuren zaken waarbij meerdere het niet eens zijn bij afwezigheid spelers die op acc horen.

uni aangezet rondvraag gedaan, acc gedeleted.

Ik ben niet heilig, zoek zeker de grenzen. Scheld en ben niet altijd even vriendelijk. Maar stabber ben ik zeer zeker niet. Vind jammer dat ik me daarvoormoet verdedigen.

Mand!
 
Reactiescore
2.878
Stelling: Doordat dit event ontzettend geestdodend en cheap is zal Inno minder opbrengsten hebben dan met een ander event.

En aanvullend: Ondanks dat het zo saai is zullen de hardcore spelers toch wel hun tijd er in steken waardoor de kloof met de gewonen speler enkel groter wordt.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.180
Stelling: Doordat dit event ontzettend geestdodend en cheap is zal Inno minder opbrengsten hebben dan met een ander event.

En aanvullend: Ondanks dat het zo saai is zullen de hardcore spelers toch wel hun tijd er in steken waardoor de kloof met de gewonen speler enkel groter wordt.

Het is een heel goedkoop event die een enorme impact op de wereld heeft. Ze verdienen er minder aan maar je hebt met deze instellingen straks genoeg pakketjes voor de rest vd wereld
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.633
Je kunt het positief benaderen, iedereen zal zich frustreren over hoe lang het event duurt, maar het voorkomt dat er mega-abusers zulllen zijn die 5000% pakketten overhouden. Deze wereld met dubbele handelaren snelheid zou dat echt killing geweest zijn.
 
Reactiescore
2.878
maar het voorkomt dat er mega-abusers zulllen zijn die 5000% pakketten overhouden

Denk je dat oprecht? Je kon namelijk nogsteeds de aanbieden onbeprekt keer kopen en ook zijn er namen die met regemaat ontzettend hoog staan. (Geen haat, enkel een constatering)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.633
Denk je dat oprecht? Je kon namelijk nogsteeds de aanbieden onbeprekt keer kopen en ook zijn er namen die met regemaat ontzettend hoog staan. (Geen haat, enkel een constatering)

Jah maar als je hoog staat heb je altijd nog nauwelijks 1k gespend, dus dat valt in de praktijk reuze mee volgens mij. :tongue:
Aanbiedingen worden vast niet 20x gekocht, de pp van de aanbiedingen kan je dan toch amper kwijt.
 
Reactiescore
1.226
Jah maar als je hoog staat heb je altijd nog nauwelijks 1k gespend, dus dat valt in de praktijk reuze mee volgens mij.

Ik vind persoonlijk 1k per dag spenden niet reuze mee vallen. Maargoed dat zal denk ik een geval van interpretatie verschil zijn. voor 880pp kun je een maand lang 20% GS, AM, FA en PA draaien. Dit er dan in 1 dag doorheen draaien vind ik niet reuze mee vallen persoonlijk, al zijn er natuurlijk ook zat spelers die er anders over denken.
 
Reactiescore
2.039
Ik vind persoonlijk 1k per dag spenden niet reuze mee vallen. Maargoed dat zal denk ik een geval van interpretatie verschil zijn. voor 880pp kun je een maand lang 20% GS, AM, FA en PA draaien. Dit er dan in 1 dag doorheen draaien vind ik niet reuze mee vallen persoonlijk, al zijn er natuurlijk ook zat spelers die er anders over denken.
Als je het vergelijkt met hoeveel pp er in sommige starts doorheen gaat kan ik begrijpen dat hij zegt dat hij het mee vindt vallen.:tongue:
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.633
Als je maximaal 15k pp in totaal met het event spendeert, valt dat hartstikke mee ja.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.633
Als je met deze gedachtegang het spel speelt, hoe kun je dan nog verbaasd zijn dat elke wereld asap naar een end-game gaat?

Niet. Maar er zijn tegenwoordig ook extreme abusers die er 50k in zouden knikkeren wat nu een moeilijke opgave zou zijn. Dus wat dat betreft zien we meer balans.
 
Reactiescore
1.226

Oh dan was je schrik reactie van 13 dagen geleden ook niet nodig :tongue:

ik ben zelf wel geschrokken van hoe hard deze wereld gaat, en daar hebben recruits ook amper een rol in gespeeld maar de ligging Tyrant/Salt en tempo vd wereld, maar het was onderhand wel duidelijk dat een driestrijd onmogelijk plaats kon vinden met huidige posities.



Maar er zijn tegenwoordig ook extreme abusers die er 50k in zouden knikkeren wat nu een moeilijke opgave zou zijn. Dus wat dat betreft zien we meer balans.


Ik vind 15k al extreem abusen, laat staan 50k. Maargoed het is een kentering van het huidige TW wat je steeds meer ziet. Door de kleine werelden, en kleiner wordende community is er naar mijn mening te veel "angst" om niet meer een wereld met de top mee te kunnen, omdat je misschien een ongunstige start hebt of wat dan ook. Kun je deze start dan niet rechttrekken dmv activiteit of skills, dan is er gelukkig altijd nog PP. Het enige argument wat je hoort van mensen die "pro" PP gebruik zijn is: "iedereen doet het". Met die gedachtegang houd je het ook in stand.

Daarnaast is het natuurlijk ook maar net hoe je zelf in wedstrijd zit, je kunt zeggen het valt best mee in vergelijking met abusers die er 50k in zouden knikkeren. Je zou ook kunnen denken: 15k is best veel vergeleken met de spelers die er geen tot weinig (1k totaal) PP in stoppen.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet tegen PP. Echter loopt het gemiddelde gebruik de spuigaten uit imo.
 
Reactiescore
1.278
Denk eerlijk gezegd (en hoop het misschien ook wel) dat Joachim met die 15k vrij hoog zit. Gemiddelde dat de top 10 account gebruikt zat eerst echt niet op 15k per event. Eerder rond de 5k.
 
Bovenaan