- Reactiescore
- 1.579
Aangezien René altijd vergeet wat die zei/deed is het elke keer weer de eerste keer zuipenKlinkt als iemand die voor de eerste keer zuipt tbh.
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Aangezien René altijd vergeet wat die zei/deed is het elke keer weer de eerste keer zuipenKlinkt als iemand die voor de eerste keer zuipt tbh.
Maar dat voorbeeld klopt niet?Stelling:
Door de absurde gezette torens van Tyrant is de massa van Salt beter door gekomen dan verwacht.
Voorbeeld: ATL zag al veel eerder de fake rode bijlen en zette zich op block. Hierdoor kwam er minder def vrij voor de main targets. Toch een een grote tactische fail geweest vanuit Tyrant?
Volgens mij was het al duidelijk dat ik geen zin heb in een STELLING VORM KLOTE PAELLA SLIKKERWat is de stelling
Volgens mij was het al duidelijk dat ik geen zin heb in een STELLING VORM KLOTE PAELLA SLIKKER
Bij Tyrant konden ze het niet eens met het scriptZonder dat bottenkraker script kan 90% van salt niet eens timen joh
FactsBij Tyrant konden ze het niet eens met het script
Ho ho een stelling betekent niet dat je het er zelf mee eens moet zijn@Qui Intus Diaboli wheel of excuses?