Stelling van de dag

Reactiescore
2.064
@Mace Windu Jouw stammetje fresh liep op w72 ook lekker te zeiken over torens, en nu ga je gaar doen: gA jE tOcH LekKeR eEn WeRelD spElEn ZonDeR ToReN.

hypocriet much
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
@Mace Windu Jouw stammetje fresh liep op w72 ook lekker te zeiken over torens, en nu ga je gaar doen: gA jE tOcH LekKeR eEn WeRelD spElEn ZonDeR ToReN.

hypocriet much

Dat betekend indirect dan toch ook dat jouw stam MOTR! op W72 deze torens had en ik zie ook spelers uit die stam hier kritiek uiten?
 
Reactiescore
39
Dat betekend indirect dan toch ook dat jouw stam MOTR! op W72 deze torens had en ik zie ook spelers uit die stam hier kritiek uiten?

Als je deze redenering volgt kunnen we beter stoppen met te discussieren hier.
Aangezien iedere stam wel een speler heeft die op een andere wereld een ander mening had.
Blijkbaar zijn veel mensen niet in staat om een discussie aan te gaan zonder dit als argument te moeten gebruiken.

Voel je niet aangevallen Kyuka dit is een algemeen punt.
Weet hoe gevoellig tyrant spelers kunnen zijn.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ik heb elke dag een andere mening, hopelijk krijg ik geen citaten naar men hoofd van gisteren want dit zou volledig onterecht zijn en irrelevant voor een discussie
 
Reactiescore
39
Ik heb elke dag een andere mening, hopelijk krijg ik geen citaten naar men hoofd van gisteren want dit zou volledig onterecht zijn en irrelevant voor een discussie

Dit is geen enkel probleem, we hadden al langer door dat je nog al wat wispelturig bent en niet altijd de best keuzes maakt.
Zoals een troependump doen van een 10 tal ramloze clears op het account WTD. ( Massa murus)
Iedereen heeft zijn slechte en goede dagen, uw reactie wordt geapprecieerd!

Denk dat iedere dag van mening veranderen ook een van de eisen is om toegelaten te worden tot de leiding van tyrant
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Als je deze redenering volgt kunnen we beter stoppen met te discussieren hier.
Aangezien iedere stam wel een speler heeft die op een andere wereld een ander mening had.
Blijkbaar zijn veel mensen niet in staat om een discussie aan te gaan zonder dit als argument te moeten gebruiken.

Voel je niet aangevallen Kyuka dit is een algemeen punt.
Weet hoe gevoellig tyrant spelers kunnen zijn.

Ja precies, citeer René anders even?
 
Reactiescore
5.686
Och jee, weer een noob die zijn weg naar het AF heeft gevonden.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Dit is geen enkel probleem, we hadden al langer door dat je nog al wat wispelturig bent en niet altijd de best keuzes maakt.
Zoals een troependump doen van een 10 tal ramloze clears op het account WTD. ( Massa murus)
Iedereen heeft zijn slechte en goede dagen, uw reactie wordt geapprecieerd!

Denk dat iedere dag van mening veranderen ook een van de eisen is om toegelaten te worden tot de leiding van tyrant
Jouw post slaat echt helemaal nergens op, familie van Too Hot?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Och jee, weer een noob die zijn weg naar het AF heeft gevonden.
Hij speelt in Salt of laat dit toch ongelofelijk hard doorschijnen dus noob is hij sowieso, maar blijkbaar is hij ook een idioot???
 
Reactiescore
5.686

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik zat al op het AF toen jij nog in de baarmoeder van je ma aan het spartelen was.

Schijnt dat hij de bouwtijd van zichzelf ook gehalveerd heeft
 
Reactiescore
2.444
Och jee, weer een noob die zijn weg naar het AF heeft gevonden.

Dit soort posts snap ik dus nooit en beide partijen zijn er schuldig aan. Ik vind het altijd wel tof als er nieuwe posters en zelfs eventueel nieuwe spelers op het AF tevoorschijn komen. Laatste wat we dan als community zouden moeten doen is dan een beetje uit de hoogte doen tegen deze personen.
 
Reactiescore
983
Dit soort posts snap ik dus nooit en beide partijen zijn er schuldig aan. Ik vind het altijd wel tof als er nieuwe posters en zelfs eventueel nieuwe spelers op het AF tevoorschijn komen. Laatste wat we dan als community zouden moeten doen is dan een beetje uit de hoogte doen tegen deze personen.
Leuk als er nieuwe posters op het forum komen, maar als je je dan gedraagt als een mongooltje verkloot je het ook direct.
 
Reactiescore
5.686
Dit soort posts snap ik dus nooit en beide partijen zijn er schuldig aan. Ik vind het altijd wel tof als er nieuwe posters en zelfs eventueel nieuwe spelers op het AF tevoorschijn komen. Laatste wat we dan als community zouden moeten doen is dan een beetje uit de hoogte doen tegen deze personen.
Al zijn posts dusver hier gaan tegen ons in op een vrij vijandelijke manier. Mijn eerste posts hier waren toch een stuk vriendelijker dan dat, zou niet weten waarom we dan geen grote mond terug mogen hebben?
 

Deleted User - 487957763

Guest
Dat betekend indirect dan toch ook dat jouw stam MOTR! op W72 deze torens had en ik zie ook spelers uit die stam hier kritiek uiten?
Op 72 was volgens mij zo dat je maximaal 1 buurman ver een toren mocht zetten. Dus bij je beide buurmannen 1 in een Phanalax. Team Witch Rene had 0 torens bij buren, omdat wij dit beneden ons niveau vonden. Hoeveel buurmannen ver worden torens nu gezet precies?
 
Bovenaan