Stelling van de dag

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
2.064
Het liegen naar ons heb je slim gedaan. Of dit alles een goede zet is zal nog moeten blijken?

Liegen? Meneer Kyuka die iemand wijst op liegen? Jij zou eerst eens zelf in je spiegel moeten kijken!
Nee ik heb niet gelogen :) ga dr ook niet meer verder op in. Ben het nog steeds eens met me standpunt.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Liegen? Meneer Kyuka die iemand wijst op liegen? Jij zou eerst eens zelf in je spiegel moeten kijken!
Nee ik heb niet gelogen :) ga dr ook niet meer verder op in. Ben het nog steeds eens met me standpunt.

Het feit dat je de vragen over je standpunt ontweken hebt en er niet verder op in wilt gaan laat inderdaad zien dat het een zeer sterk standpunt is.
 
Reactiescore
2.064
Het feit dat je de vragen over je standpunt ontweken hebt en er niet verder op in wilt gaan laat inderdaad zien dat het een zeer sterk standpunt is.

Het feit dat ik het standpunt al meerdere keren heb uitgelegd, en wij wel degelijk mensen binnen Baken hebben achtergelaten en dat is geen 1 account, geloof me, maakt het geen leugen. Alleen wij hebben deze mensen op een nette manier achter gelaten, jij zou ze gelijk aanvallen en opedelen. Want je had ze als verdachte gemarkeerd tot stabben niet?

Je bent erg hypocriet bezig en houd zo geen vrienden meer over. Bij jou staat winnen, op welke manier dan ook, hoger dan plezier en vrienden maken in het spel. Hoop dat je zelf nog plezier uit haalt?
 
Reactiescore
319
Liegen? Meneer Kyuka die iemand wijst op liegen? Jij zou eerst eens zelf in je spiegel moeten kijken!
Nee ik heb niet gelogen :) ga dr ook niet meer verder op in. Ben het nog steeds eens met me standpunt.
Ik hou ook niet van valse beschuldigingen. Het is jammer dat Kyuka iedereen over 1 kam scheert bij Salt.
 
Reactiescore
1.918
Daar heeft die wel een punt

je kan ook niet iedereen van tyrant als stabber gaan bestempelen
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Het feit dat ik het standpunt al meerdere keren heb uitgelegd, en wij wel degelijk mensen binnen Baken hebben achtergelaten en dat is geen 1 account, geloof me, maakt het geen leugen. Alleen wij hebben deze mensen op een nette manier achter gelaten, jij zou ze gelijk aanvallen en opedelen. Want je had ze als verdachte gemarkeerd tot stabben niet?

Je bent erg hypocriet bezig en houd zo geen vrienden meer over. Bij jou staat winnen, op welke manier dan ook, hoger dan plezier en vrienden maken in het spel. Hoop dat je zelf nog plezier uit haalt?

Wie heb je dan achtergelaten naast Yoda?

Ik hou ook niet van valse beschuldigingen. Het is jammer dat Kyuka iedereen over 1 kam scheert bij Salt.

Waar doe ik dat?
 

Deleted User - 487948403

Guest
Denk dat dit voor allebei eigenlijk hetzelfde is.
Denk dat Salt early meer heeft moeten vechten en al goede aanvallen opzette en ODA behaalde (denk aan de aanval op Sisinaire en baken) wat nog wel lager in troepen aantallen was, terwijl bij Tyrant de early game verliep met het behalen van veel minder ODA.
Nu de laatste dagen zijn er verschillende aanvallen vanuit Tyrant op Waste geweest, om vlak na die aanvallen die statistieken erbij te halen geeft toch beetje verkeerde algemene indruk vind ik.
 
Reactiescore
5.686
Denk dat dit voor allebei eigenlijk hetzelfde is.
Denk dat Salt early meer heeft moeten vechten en al goede aanvallen opzette en ODA behaalde (denk aan de aanval op Sisinaire en baken) wat nog wel lager in troepen aantallen was, terwijl bij Tyrant de early game verliep met het behalen van veel minder ODA.
Nu de laatste dagen zijn er verschillende aanvallen vanuit Tyrant op Waste geweest, om vlak na die aanvallen die statistieken erbij te halen geeft toch beetje verkeerde algemene indruk vind ik.
Hiervoor was de ranglijst om en nabij hetzelfde, echter met minder hoge aantallen.
 
Reactiescore
319
Waar doe ik dat?
Over het hebben van veel boosters, NAP's afsluiten met direct front. Ik heb al meerdere NAP's aangeboden gekregen van Waste en die heb ik allemaal afgeslagen. 1 NAP met Yoda gehad die ik absoluut niet wilde. Daarnaast ben ik met geen boosters begonnen.

Dus daarom vind ik het onzin dat je iedereen van Salt zo veroordeelt.
 
Reactiescore
5.686
Over het hebben van veel boosters, NAP's afsluiten met direct front. Ik heb al meerdere NAP's aangeboden gekregen van Waste en die heb ik allemaal afgeslagen. 1 NAP met Yoda gehad die ik absoluut niet wilde. Daarnaast ben ik met geen boosters begonnen.

Dus daarom vind ik het onzin dat je iedereen van Salt zo veroordeelt.
Jullie doen letterlijk precies hetzelfde? Dutchgangster werd vandaag nog meermaals aangesproken over boosts van REOL of Noire bijvoorbeeld? Niet alleen nu, maar ook al in het begin.
Met alle respect, maar enkele in jullie stam hadden/hebben toch ook flinke boosts? Net zoals REOL De sukke had en wij Vanquisher. Daarbij gaf Skiena zelf toe dat er enkele persoonlijke NAPS waren aan het front van Salt/Waste. Lijkt me dus niet echt pure onzin en zowel, dan is het in ieder geval ergens op gebasseerd.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Over het hebben van veel boosters, NAP's afsluiten met direct front. Ik heb al meerdere NAP's aangeboden gekregen van Waste en die heb ik allemaal afgeslagen. 1 NAP met Yoda gehad die ik absoluut niet wilde. Daarnaast ben ik met geen boosters begonnen.

Dus daarom vind ik het onzin dat je iedereen van Salt zo veroordeelt.

Stelling: Salt heeft tot dusver een makkelijkere start gehad dan Tyrant.

Tuurlijk. Ze hebben meer boosts, liggen dichter op elkaar, vaak een NAP met direct front en hun moeilijkste vijanden gerekruteerd.

Ik zeg:

- Ze hebben meer boosts. Dus niet dat elke Salt speler een booster is, enkel dat er meer boosts zijn gezien ODA en interns.
- Salt ligt dichter op elkaar, zeker in de start niks aan gelogen?
- Ze hebben VAAK een NAP met het directe front, dus niet altijd ;).
- Ze hebben de moeilijkste vijanden gerekruteerd (Absurd, Pharmacy en Yellow Snow).

Ik scheer met mijn opmerking dus juist niet iedereen over één kam, want dan had ik wel gezegd: Ze boosten allemaal en hebben een stamnap met Waste.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Aangezien Melvin altijd alles lijkt te weten, wat wordt de uitslag van Willem II - Twente vanavond? Knal ik daar ff een dikke Toto op!

2-1 voor Willem 2. Goals van Pavlidis, Ndayishimiye en Cerni.
 
Reactiescore
455
Pavlidis teken ik voor, goed voor de scorito score!
 

Deleted User - 487948403

Guest
Hiervoor was de ranglijst om en nabij hetzelfde, echter met minder hoge aantallen.

Een manier om dit te historisch te bekijken misschien? Want ik zit niet op die ranglijsten te kijken dus weet niet hoeveel het verschil zou zijn,
Wetende wat voor aanvallen er van enkele spelers van tyrant zijn geweest zullen die toch zakken in de ranking en zul je meer een mix hebben van Salt en Tyrant? Maar weet niet hoe ik het kan bekijken.
 
Reactiescore
1.226
Een manier om dit te historisch te bekijken misschien?

De ranglijst terugkijken gaat niet, je kunt wel zien wat er absoluut bijgekomen is aan ODA, per dag. En dat is best wel wat in de laatste 2/3 dagen. Aangezien ik vaak wel geïnteresseerd raak in statistiek, en hoe je statistiek voor en tegen je kunt laten spreken had ik het even opgezocht.

1602939726229.png

Als @Dream Team. deze stelling voor de aanvallen had opgebracht was de ranglijst waarschijnlijk wat minder sprekend geweest.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan