Stelling van de dag

Reactiescore
1.478
Ok, kan ik wel inkomen...

Nja jullie zijn er misschien geleidelijk aan gewend geraakt, maar ik ben terug nieuw en voor mij is het echt een cultuurshock :-D

En waarom heeft discussiëren geen zin? Al was het maar om een idee levend te houden :)
Als je nieuw bent is dat een leuk idee, maar mensen die elk wereldforum volgen kennen die discussie ondertussen wel. :)
Kunnen we niet gewoon een wereld spelen zoals hij bedacht is? Als men dominantie had gewilt had men toch ook een andere wereld kunnen starten.
Omdat boosten bij sommige wereldinstellingen te op is, en eigenlijk wil uberhaupt niemand iets anders dan dominantie. Toch komen er zo vaak andere instellingen naar boven dat die werelden toch maar gespeeld worden.
 
Reactiescore
1.647
Als je nieuw bent is dat een leuk idee, maar mensen die elk wereldforum volgen kennen die discussie ondertussen wel. :)

Omdat boosten bij sommige wereldinstellingen te op is, en eigenlijk wil uberhaupt niemand iets anders dan dominantie. Toch komen er zo vaak andere instellingen naar boven dat die werelden toch maar gespeeld worden.

Moet gewoon niet gezeurd worden deze wereld. Zijn de beste instellingen die er bestaan qua overwinningsvoorwaarden
 
Reactiescore
110
Stelling 1: Zodra er 3 accounts van AT zonder overleg met de stam de overstap gaan maken naar Rose kan dit als een flinke stab overkomen jegens de spelers die overblijven en die zich tevens altijd hebben ingezet voor de stam.

Stelling 2: Rose heeft al kwantitatief gezien de overmacht deze wereld. Zodra er nog 3 grote accounts van AT bij komen is de balans in de wereld wel heel erg weg.
 
Reactiescore
1.647
Stelling 1: Zodra er 3 accounts van AT zonder overleg met de stam de overstap gaan maken naar Rose kan dit als een flinke stab overkomen jegens de spelers die overblijven en die zich tevens altijd hebben ingezet voor de stam.

Stelling 2: Rose heeft al kwantitatief gezien de overmacht deze wereld. Zodra er nog 3 grote accounts van AT bij komen is de balans in de wereld wel heel erg weg.

Stelling 1: Afhankelijk hoe ze weg gaan (dus wel of geen NAP bijvoorbeeld en duur hiervan, ligging en of stam laatst veel voor hen heeft gedaan) hoeft dit heen stab te zijn.

Stelling 2: Rose speelt wereld niet voor de balans en heeft er scheit aan dus de stelling is een feit
 
Reactiescore
110
Stelling 1: Afhankelijk hoe ze weg gaan (dus wel of geen NAP bijvoorbeeld en duur hiervan, ligging en of stam laatst veel voor hen heeft gedaan) hoeft dit heen stab te zijn.

Laat ik de stelling anders formuleren.

"Na net te doen alsof er een fusie plaats gaat vinden tussen Rose en AT maar eigenlijk gewoon gesoliciteerd te hebben verlaat je je stam en geef je de stamgenoten die overblijven een ultimatum van; of intern of edelen tot 5 dorpjes en dan kan je MB gaan spelen. Dit geweten te hebben kan die persoon best als stabber neergezet worden."
 
Reactiescore
1.647
Laat ik de stelling anders formuleren.

"Na net te doen alsof er een fusie plaats gaat vinden tussen Rose en AT maar eigenlijk gewoon gesoliciteerd te hebben verlaat je je stam en geef je de stamgenoten die overblijven een ultimatum van; of intern of edelen tot 5 dorpjes en dan kan je MB gaan spelen. Dit geweten te hebben kan die persoon best als stabber neergezet worden."

Dan is de stelling juist
 
Reactiescore
2.386

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.022
Ik kan uiteraard niet meespreken over het volledige verloop van de wereld, maar de keren dat ik ergens gelogged ben en iets van de wereld meekreeg, stond Rose niet in een goed daglicht. En te begrijpen, want de offensieve vaardigheden van puntzak en BTS zijn ronduit lachwekkend, echt, geloof me. En dan heb ik nog niet eens gepraat over het volwassen en sportieve gedrag dat ze dan tonen in de pm-conversatie. :redface:
 
Reactiescore
290
Stelling 1: Zodra er 3 accounts van AT zonder overleg met de stam de overstap gaan maken naar Rose kan dit als een flinke stab overkomen jegens de spelers die overblijven en die zich tevens altijd hebben ingezet voor de stam.

Stelling 2: Rose heeft al kwantitatief gezien de overmacht deze wereld. Zodra er nog 3 grote accounts van AT bij komen is de balans in de wereld wel heel erg weg.
24/7-wolves hebben de over overmacht dus Niet Waar.
En mooie verhalen heb je wel zelf bedacht?
 
Reactiescore
5.687
Deze wereld wordt met de dag droeviger.
 
Bovenaan