Stelling van de dag

Reactiescore
1.380
*bewijzen* kuch kuch

oke als je stopt met ademen heb je een grote kans om dood te gaan.
En aangezien dit altijd klopt is vanaf nu elke argument dat ik aanhaal bewezen.
Wist ik veel dat je bewijzen niet eens een antwoord moeten zijn :D dat maakt het inderdaad wat gemakkelijker.
Later niet wenen als we onze argumenten ook zo gaan staven :D

Och weer een cf bij ons? goed bezig noob.
Jullie zijn echt het trieste account van TW.
 
Reactiescore
37
ik zie enkel heel mooie postjes van Martijn met de nodige bewijzen die kracht bij zijn woorden geven. Van jou zie ik enkel wat gelul die op niets trekt en keer op keer wordt het tegendeel bewezen door Martijn. Dat je niet gelooft dat ik op vakantie was en een week niet gelogd had op het account is niet mijn probleem meer, zelf al heb ik meermaals mijn oprechte excuses ervoor aangeboden. Fouten kunnen gebeuren, maar ik weet wel nog heel goed dat voor jou de NAP er per direct af was weet je nog? Dan valt er eigenlijk al helemaal niets meer te zeggen moesten we dat serieus genomen hebben ;)

En trouwens ook is echt al je geloofwaardigheid weg nu je niet 1, maar wauw 4 dikke bb cf's (ik zie net dat je nog eentje gepakt hebt trouwens?) hebt gepakt in ons cluster. Dit toont ook gewoon aan dat je geen speler van eer bent en je probeert je er weer via het af uit te lullen.

Je deed al stoer doen SOD nog bestond omdat je een massa van ons had overleefd. Daarna doe alsof je de beste speler bent van w75 , probeer er dan ook eens naar te handelen. ;)
 
Reactiescore
37
*bewijzen* kuch kuch

oke als je stopt met ademen heb je een grote kans om dood te gaan.
En aangezien dit altijd klopt is vanaf nu elke argument dat ik aanhaal bewezen.
Wist ik veel dat je bewijzen niet eens een antwoord moeten zijn :D dat maakt het inderdaad wat gemakkelijker.
Later niet wenen als we onze argumenten ook zo gaan staven :D

En dan ben je verbaasd dat ik enkel mijn kant van het verhaal geef in plaats van te proberen inhoudelijk een gesprek met jou aan te gaan.
Ik ga dus verder ook niet op jou reageren want ik heb wel betere dingen te doen dan een zoveelste poging om een discussie met jou te voeren.
Zelfs voor Kim Possible zou dit niet mogelijk zijn /D

Bedankt voor mijn dagelijkse portie humor met deze post trouwens :D
 
Reactiescore
438
Mooiste van alles is nog wel dat AAO en FF echt zat edels zullen hebben om de dorpen over te nemen.

Er was een mooie post dus hoopte op een deftige discussie maar helaas.

Kunnen we het nu weer achter ons laten en terug naar de kalmte gaan waar menig mens van kan genieten?
 
Reactiescore
5.687
Mooiste van alles is nog wel dat AAO en FF echt zat edels zullen hebben om de dorpen over te nemen.

Er was een mooie post dus hoopte op een deftige discussie maar helaas.

Kunnen we het nu weer achter ons laten en terug naar de kalmte gaan waar menig mens van kan genieten?
Goede tactiek inderdaad, ik heb samen met AAO afgesproken om samen 50 dorpen te edelen midden in het cluster van onze vijand, lekker CFe. Dan mogen zij daarna 50 edels gebruiken om onze 1k barbjes over te nemen. 200 IQ?
 
Reactiescore
37
Mooiste van alles is nog wel dat AAO en FF echt zat edels zullen hebben om de dorpen over te nemen.

Er was een mooie post dus hoopte op een deftige discussie maar helaas.

Kunnen we het nu weer achter ons laten en terug naar de kalmte gaan waar menig mens van kan genieten?
Dat wij de edels hebben om bb cf's te edelen staat hier toch los van het feit dat je dat gewoon niet doet?

De deftige discussie is al gevoerd, nu komen er enkel nog ongegronde verwijten van diegene die de cf's gezet heeft, heel ongeloofdwaardig dus.

Achter ons laten kunnen we niet als deze morgen terug opnieuw zo'n cf gezet is en die persoon nog altijd nie gesanctioneerd is ervoor?
 
Reactiescore
438
De discussie zal niets toevoegen, ongeacht wat er gezegd word ze zullen er mee door gaan. Daar lijkt het althans wel op.

Er is maar één oplossing en dat is dat jullie ze wegspelen.

Nergens zeg ik overigens dat hun gedrag gewenst is of dat ik het goed keur. Snap daarom ook niet waarom je zo vijandig reageert :p
 
Reactiescore
37
De discussie zal niets toevoegen, ongeacht wat er gezegd word ze zullen er mee door gaan. Daar lijkt het althans wel op.

Er is maar één oplossing en dat is dat jullie ze wegspelen.

Nergens zeg ik overigens dat hun gedrag gewenst is of dat ik het goed keur. Snap daarom ook niet waarom je zo vijandig reageert :p
Wij reageren niet vijandig, wij verdedigen onszelf simpelweg tegen valse beschuldigingen, iets wat je zelf ook zou doen denk ik? Als er iemand vijandig is, is het TWOT wel :p
 
Reactiescore
37
Excuses niet nodig hoor, maar wil gewoon aantonen dat wij niet over ons heen laten lopen door een vreemde die ons via bb's cf zet :p
 
Reactiescore
94
Ja hoor. Ik ben al gestopt met loggen vanaf de 25e ong dacht ik.
Ik lees wel nog wat er op het account gebeurt dus heb op vraag wat amok gemaakt xD

Maar dit is nu niet meer nodig dus nu hoef ik ook hier niet meer te loggen.
Ik kan gerust met bewijzen bewijzen komen maar dat is nu echt niet meer de moeite.
De statistieken spreken voor zich. Iemand die echt wil kan zelf zien welke dorpen er overgenomen waren en beslissen of het een cf was.
Dat off balance wederom aanhaalt dat we hen niet geloven is best treurig.
Of we hem geloven of niet verandert na 50x herhalen nog steeds niets aan de het feit dat we niet werden gecompenseerd.

Verder weet Fly ondertussen ook wel de reden voor die clusterfucks ed als ik het goed begrepen heb.
Hoeft niemand nog woorden aan vuil te maken haha
Niets slecht over mijn co zeggen jullie!

toch nog 1x de spot drijven met FF om het af te leren.
 
Reactiescore
5.687
Eens
 
Reactiescore
2.386
Bovenaan