- Reactiescore
- 1.733
Jaja zou ik ook zeggenDie plaatjes was allemaal zelfspot he
Dus ook die. Ik gaf hem alleen een kans om het eerlijk op te biechten maar helaas.
Jaja zou ik ook zeggenDie plaatjes was allemaal zelfspot he
Dus ook die. Ik gaf hem alleen een kans om het eerlijk op te biechten maar helaas.
Op een dag meer dan 800 kamers openen is nutteloos spenden en te veel vrije tijd hebben
Is heel tw dat niet?
Oneens.Op een dag meer dan 800 kamers openen is nutteloos spenden en te veel vrije tijd hebben
Klopt jullie hadden 1200 kamers hahahaOneens.
Ik hou de ranglijsten nooit bij... was het een record tot nu toe?Klopt jullie hadden 1200 kamers hahaha
TrueIk ben stiekem homo maar doe me ook anders voor
Ik zal hier vanavond een uitgebreide reactie op geven, allereerst raad ik je aan te informeren hoe jullie zelf eerst de afgesproken regels niet handhaafden door hem te proberen over te halen ons aan te vallen.
voordat je een discussie begint zonder de context te weten.
Zit jij tegenwoordig ook in Ashes?
alsof ik niet verantwoordelijk ben voor oostelijke ashes cluster / compleet oud at.
Er is ten eerste een verschil om deze in de stam op te nemen en vol te zetten of die op zijn eentje te laten liggen. Ten tweede hebben we hem enkel de keuze gegeven die puur vanuit mij kwam, niet vanuit de stam. In tegenstelling tot AT die hem heeft gekickt omdat hij niet wou dorpen afgeven.Ik zal hier vanavond een uitgebreide reactie op geven, allereerst raad ik je aan te informeren hoe jullie zelf eerst de afgesproken regels niet handhaafden door hem te proberen over te halen ons aan te vallen.
voordat je een discussie begint zonder de context te weten.
Stelling:
Door neutrale spelers in je stam te halen om deze te kunnen deffen tegen 1 van de 3 grote stammen, ga je weer een stapje verder op het morale spectrum en zet je daarmee misschien wel een eerste stap naar verdere discutabele acties die plaats kunnen vinden als een reactie.
Context: wij hadden vandaag een kleinschalige actie lopen op El Chapo (voormalig Tribalgangster). Deze speler wordt gisteravond in de stam Ashes gehaald en naar verluidt draait Ashes daar nu VV. Saillant detail is dat Tribalgangster initieel geen deel uit mocht maken van de fusie van AT -> toenmalige Rose. Nu er echter voordeel uitgehaald kan worden blijkt hij toch welkom te zijn.
Geschetste situatie is echter niet conform de stelling daar Tribalgangster absoluut geen neutrale partij was. Daar kwam Tides ook al achter toen ze hem probeerden over te halen AT aan te vallen.
Ik denk dat het een bg van 24/7 was.Benaderd door Tides om te helpen tegen AT, dat heeft hij afgewezen(?). Door Rose/Ashes/AT niet meegenomen in het fusie plan als account zijnde. Dus dan kun je stellen dat hij met die stammen geen banden had/wilde. Lijkt me dan dat je wel de conclusie kunt stellen dat deze speler neutraal is. Of als hij niet neutraal was volgens jou, bij wie hoorde hij dan?