Stelling van de dag

Reactiescore
453
Het is toch weer knap van TW dat ze met een
1603395702332.png
edelafstand van dit (kaliber) toch rune dorpen op 40 uur afstand zetten
weet niet of dit is al aangekaart ?

Stelling is bij deze :

Wat moet er gedaan worden met de rune dorpen die (ver) buiten de 'bewoonde' wereld liggen,

Verplaatsen naar plekken in de bewoonde wereld (eens)

Weghalen uit het spel (oneens)

(ps, als dit ergens anders moet, ga je gang @Divine Legion
 

Deleted User - 487924308

Guest
Eens, verplaatsen naar een plek dichter bij de rim. Volgens mij is daar gewoon wat foutgelopen met het algoritme van het plaatsen of zijn die spawns vooraf bepaald en hadden ze een grotere wereld verwacht. Weghalen lijkt me geen goed idee aangezien het aantal runedorpen veel kleiner wordt en zo ook iets makkelijker is om de overwinning te behalen zonder eigenlijk de grootste/beste stam te zijn.
 
Reactiescore
453
Eens, verplaatsen naar een plek dichter bij de rim. Volgens mij is daar gewoon wat foutgelopen met het algoritme van het plaatsen of zijn die spawns vooraf bepaald en hadden ze een grotere wereld verwacht. Weghalen lijkt me geen goed idee aangezien het aantal runedorpen veel kleiner wordt en zo ook iets makkelijker is om de overwinning te behalen zonder eigenlijk de grootste/beste stam te zijn.

dat sluit inderdaad goed aan bij de ideeën die ik had
 
Reactiescore
1.380
als er een man als vrouw op against all odds gaat spelen vind ik dat wel een grappige situatie. zeker omdat ze net hebben lopen pronken met hun vrouw in die contest hihaho

Die plaatjes was allemaal zelfspot he
Dus ook die. Ik gaf hem alleen een kans om het eerlijk op te biechten maar helaas.
 
Bovenaan