Stelling van de dag!!

Reactiescore
207
Dat durf ik niet te zeggen, heb alleen wel het gevoel dat pp gebruik onder de wat betere spelers minder verafschuwd wordt. Je moet trouwens toch ook meerdere werelden farmen om genoeg pp te hebben?

Farmen of kopen. Er wordt nog wel een beetje 'gelachen' met het pp gebruik onder de beter spelers, maar uiteindelijk doet bijna elke goede speler het. Je bent haast ook een klein beetje verplicht als je de top wil volgen en je niet non stop 24/7 wil/kunt farmen. W74 is bijvoorbeeld een wereld waar je gemakkelijk pp kon farmen zonder er veel voor te doen.
 
Reactiescore
276
Ik doe nochtans mijn best om het plaatjesgehalte van het spotprenten forum hoog te houden :cool2:, maar gelijk welk ventje dat door een prent op zijn veel te lange tenen is getrapt moet er op reageren.
Het begint afgezaagd te worden, maar een spotprent is om te spotten, niet geheel serieus te nemen. En dat is iets waar sommige mensen niet altijd mee om kunnen gaan. En nog een tip voor een spotprent, zolang je beetje origineel bent en niet gewoon gaat bashen op individuen met je prent kan je prent bijna niet falen? (vergeet de humor ook niet ofc)

Op het vlak van slechte P&P, de kunst van P&P is voor velen echt iets helemaal anders, de ene apprecieert goed onderbouwde posten met duidelijke bewijzen, de ander denkt de dikke Van Daele open te slaan en er eventjes de helft van zijn tekst uit te halen met lyrische woorden en een heel hoop gezever er tussen. In ieder geval, maak uit voor jezelf wat je best vindt, maar voor mij winnen goedgeschreven posten met duidelijke bewijzen en niet te veel rond de pot gedraai het nog altijd van boeken die gewoon vervelend zijn om te lezen. Op de man spelen, ook wel Argumentum ad hominem genoemd, is nog steeds een logische drogreden die puur dient om je tegenstander in diskrediet te brengen en is geen sterke toevoeging aan je post. Werkt zelfs averechts imo.
 
Reactiescore
1.380
Misschien kunnen een aantal spelers in de leer bij @JokersBrain of @Kyuka die weten wel hoe dat moet.

En mee eens over spotprenten. Moet gewoon een filter op komen dat als je er wat post ook alleen maar plaatjes erbij moeten anders kan je niet posten
 
Reactiescore
3.576
50 euro per sessie van 2 uur per persoon.

Inschrijvingen kunnen vanaf nu geplaatst worden. Eerste sessie start deze zondag om 14:00 uur.
 
Reactiescore
5.686
50 euro per sessie van 2 uur per persoon.

Inschrijvingen kunnen vanaf nu geplaatst worden. Eerste sessie start deze zondag om 14:00 uur.
Inclusief burgers?
 
Reactiescore
1.380
Nieuwe stelling:

De huidige top 3 stammen zullen niet de wereldwinst pakken.

Dit zie ik ook anders.
Ik ken veel spelers uit fix en dit is een team die zeker door het vuur gaat voor elkaar.
Andere stammen twijfel ik over. HEt is veel recruiten en internen en overlopen wat ik zo zie. Dat houdt vaak geen stand maar we gaan het zien. Ik wens iedereen veel spelplezier en ondanks de instellingen wel een mooit wereld
 
Reactiescore
93
Stelling van de dag:

Coruscant is en blijft een noob
 
Reactiescore
236
Dit zie ik ook anders.
Ik ken veel spelers uit fix en dit is een team die zeker door het vuur gaat voor elkaar.
Andere stammen twijfel ik over. HEt is veel recruiten en internen en overlopen wat ik zo zie. Dat houdt vaak geen stand maar we gaan het zien. Ik wens iedereen veel spelplezier en ondanks de instellingen wel een mooit wereld
F5 zal ook blijven geen paniek wereld blijft zo interessant :p
 
Bovenaan