Stelling van de dag

Reactiescore
983
Tja liever bekend staan als stam die internt of samenwerkt dan als stam die wint door tegenstander opzettelijke ban aan te smeren XD
 
Reactiescore
1.094
Maar dat is ook zo?

Yeah right. Misschien klinkt dit gek van iemand van Dymo, omdat wij enige acc zijn die echt ziek veel geinternd hebben. Maar dit valt, zeker in vergelijking met andere stammen, heel erg mee. Stay had mid-game vrijwel alleen maar oorlog met 3 a 4 stammen tegelijk, en dit waren allemaal top 10 meeste zelfs top 5 stammen, OA, BLCK, Intel Lions Panda en Quarantainestrijders.

En kom nou niet af met Bier, want behalve Nuke is er vrijwel 0 contact geweest tussen andere accs. Asphyxia pas veel en veel later en dat is ook maar beperkt, met resulterend dat ze alleen voor nuke en destiny iets willen doen. Ik citeer asphyxia 'de helft van stay heeft nooit naar ons omgekeken'. En ook de massa op quarantainestrijders was meer half-bakken afgesproken tussen nuke destiny en cabbie, dan echt met Stay en de rest van Bier.
Connor mcgregor verdiend ook een nuance. Hij heeft op het laatste dan al zijn dorpen gedumpt op OA, maar heeft zeker een maand lang ons acc genegeerd en nooit wat gedaan, omdat hij vond dat wij zijn plek hadden gejat in Stay.

Quarantaine strijders waren na 1 massa gewoon quit, en toen hebben 2 accs leeggezet geloof ik, waarvan nuke (ongevraagd) de helft pakte toen ze nog niet in stay zaten.

Dat gedoe om de r2w van schedel was naar mijn idee ook overdreven. Was toen nog geen aanval over en weer geweest. En Panda had de recruits uit Lions en Veeg toen nog niet gedaan, en stond dus amper top 5
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan