Stelling van de dag

Reactiescore
972
Jammer dat zelfs als eigen stamgenoten er wat over zeggen zoiets niet meegenomen wordt, maar goed de beste manier om dit soort figuren op een forum aan te pakken is om ze gewoon geen aandacht te geven. Als we met zijn allen overeen kunnen komen er niet meer op te reageren dan zijn ze snel weg, het enige dat ze willen is een reactie uitlokken.

Als niemand meer op ze reageert, reageren ze wel op elkaar... Onder het mom "kijk ons eens stoer en grappig zijn". Maar goed, als ze zelfs niet eens naar hun eigen leiding luisteren...
 
Reactiescore
253
Na de intern van Exitus door Imago heeft Anarchist die rimjump gemaakt. Uiteraard had ik ook in deze rim voldoende bekende bij wie er zelfs spelers in hun cluster geinternd werden door Imago (bij de spelers van -AIE-). Geen wonder dat ze een geen grote Imago fans waren.

Als reactie op de aansluiting van -AIE- bij Anarchist legde VANS 6 jumpers aan hun front. Hoe -AIE- zich zal houden/ontwikkelen zal afhankelijk zijn van VANS.

Deze tactische beslissing is inderdaad volledig gericht op imago @dialgaman.

Lijkt me toch eerder dat Anarchist -AIE- joint als reactie op de 6 jumpers aan het front of niet? Omdat er een (terechte) vrees is dat de frontaccounts het niet gaan redden zonder externe hulp en er daardoor rim verloren wordt aan Imago. Op zich is dit een goede oplossing voor jullie, maar weer eentje waar je vragen bij kunt stellen en die je in het rijtje kunt plaatsen van eerdere acties. Ja, zo vergroot je je kansen om wereldwinst, maar de TW-community kan dit 'het doel heiligt de middelen' beleid toch niet appreciëren denk ik.
 
Reactiescore
735
Wat een boevenbende is het! Snel CFs leggen in de rim van AIE, das namelijk wel schappelijk ;)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
AIE schijnt ook wel een boevenbende te zijn. Een BG aanvallen dmv scouts :eek2:

Dat verhaal zit anders. Dat was een speler die volgens eigen leiding inactief was en nooit reageerde. Als gevolg daarvan is deze gescout, om te kijken of de dorpen niet blitzbaar waren en er troepen gemaakt werden. Desbetreffende speler is na de scout-wave gewoon een voorstel gedaan om door te spelen onder -AIE- zijn vlag.

VANS heeft daarna deze dorpen geinternd, in vijandig cluster wel te verstaan. Terwijl ze wisten dat desbetreffende speler niet meer bij -AIE- hoorde en ging stoppen. Ik ga er echter vanuit dat we dit onderling netjes op gaan lossen en geen interns in vijandig cluster gaan verrichten.
 
Reactiescore
1.226
Dan had die leiding misschien wel iets proactiever TW stats na kunnen kijken.

4137ada09e361f870199bf8e3624192c.png


Deze "inactieve" speler is toch in een week tijd 28 plaatsen gestegen op de ranglijst, en heeft tevens nog 2 dorpjes gepakt de afgelopen 7 dagen.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Dan had die leiding misschien wel iets proactiever TW stats na kunnen kijken.

4137ada09e361f870199bf8e3624192c.png


Deze "inactieve" speler is toch in een week tijd 28 plaatsen gestegen op de ranglijst, en heeft tevens nog 2 dorpjes gepakt de afgelopen 7 dagen.

Hij heeft het laatste dorp 13 juli gepakt en die daarvoor 10 juli, 2 barbs wel te verstaan. Wellicht heeft de beste man AM uitstaan en logged eens per 3 dagen, dat weten wij beide niet. Redelijk weinig op Tribalwars right?

Als de leiding van zijn eigen stam zoiets doorgeeft, is dat alle reden om even de zaken te checken. Na zijn reactie op de scouts is gelijk naar een oplossing gezocht.

Echter geeft niets in deze situatie VANS het morele recht om een vijandelijke stam te cf’en. Daarom ga ik er vanuit dat deze dorpen netjes afgegeven worden. Cf’en via een intern is not done, net zoals wij van Anarchist dit nooit gedaan hebben via -AIE- leden bijvoorbeeld.
 
Reactiescore
1.226
Wellicht heeft de beste man AM uitstaan en logged eens per 3 dagen, dat weten wij beide niet. Redelijk weinig op Tribalwars right?

Ja zou heel goed kunnen, het is tenslotte zomer, en niet iedereen zit meerdere uren per dag op TW z'n tijd te verdoen. Maakt dat iemand gelijk inactief kun je je afvragen. Verder ook niet zo'n groot probleem wat mij betreft. Alleen een verhaal heeft 2 kanten, dat bedoel ik hier maar duidelijk te maken als reactie op @Erebos.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ja zou heel goed kunnen, het is tenslotte zomer, en niet iedereen zit meerdere uren per dag op TW z'n tijd te verdoen. Maakt dat iemand gelijk inactief kun je je afvragen. Verder ook niet zo'n groot probleem wat mij betreft. Alleen een verhaal heeft 2 kanten, dat bedoel ik hier maar duidelijk te maken als reactie op @Erebos.

Als je weinig logged dan ben je inderdaad inactief, lijkt me opzich geen hogere wiskunde?
 
Reactiescore
1.142
Het is allemaal relatief he, wat voor de 1 weinig is kan voor de ander veel zijn.

Maakt niet uit wat hij veel vind.
Als iemand 1x per jaar logt en dat veel vind gaat hij het niet redden.

Als iemand midden in je cluster ligt en niet actief genoeg is en je die cf's wilt voorkomen tja kun je wel heel veel goede wil tonen maar daar heb je weinig aan als de vijand met 10 fucks in je cluster komt liggen.

Zeg niet dat het exact zo was in dit geval maar wil maar zeggen wat iemand veel vind boeit gewoon niet.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Ik snap niet helemaal de Issue. Er wordt hier vanuit -AIE- gestabt. Dat vind iedereen maar oke? Dat jullie politieke banden aan gaan met een inactieve stam, kan je VANS niet van beschuldigen. Dat je vervolgens die stam stabt, omdat je denkt dat ze inactief zijn. Kan je VANS niet van beschuldigen. Dat wij vervolgens horen dat een speler stopt en wij klappen er boven op, maar hij defft niet. Kan je VANS ook niet van beschuldigen. Gaan jullie dan zielig BB’s edelen? Jullie zijn de stabbers he, VANS doet niks verkeerd.
 
Bovenaan