Stelling van de dag

Reactiescore
2.444
Je kan het allemaal natuurlijk perfect in je eigen straatje gaan interpreteren, maar van gezamenlijk iets plannen is gewoon geen sprake, dat zijn de feiten. Heb het ook zwart op wit in PM overigens dat dat wordt afgewezen vanuit onze kant. Dat Dick er van af wist heeft hij overigens al gezegd met de befaamde woorden, dat kan ik bevestigen, in een gesprek met jullie zelf, dus dat dat ineens achteraf zou zijn uitgekomen snap ik ook niet helemaal.

Wij wisten ook dat er een aanval van POV aankwam, dat hadden we al van een stam in onze RIM vernomen en toen we dit aangaven in het gesprek zei Dick er ook vanaf te weten. Wat we natuurlijk niet verwacht hadden en niet wisten is dat tijdens de gesprekken tussen Spread en Pit, Spread gesprekken had met POV over een aanval en Dick hoewel hij aangeeft niks te kunnen beloven over een gezamenlijke aanval, wel aangeeft dat hij zijn best gaat doen om het voor elkaar te krijgen. Op exact hetzelfde moment dat wij met Dick en jou in een gesprek zaten over een eventuele fusie. Dus toen dat uitkwam met de screens van Maarten en Dick was er vanzelfsprekend een behoorlijke commotie binnen Pit over Spread, dat lijkt me ook niet bepaald vreemd toch?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
735
Stelling:

Spread laat de wereldwinst door hun handen glippen, doordat ze op diplomatiek vlak teveel vijandige tegenstanders bij elkaar hebben gekregen en hiermee de te kloppen stam is geworden i.p.v. Imago.



Was het puur toeval dat beide aanvallen op dezelfde datum vielen?
Hebben niet op dezelfde datum aangevallen, POV een dag ervoor geloof ik, nap verviel officieel al een paar dagen eerder en heb toen ook al aangegeven dat er weinig draagvlak was voor het plan, uiteindelijk knoop 2 dagen later oid volledig doorgehakt en 36u daarna hebben we aangevallen. Exacte tijdlijn weet ik ook niet meer.

@Kyle ik zeg toch ook dat de timing niet handig was, begrijp dat er commotie over was, maar het verhaal nu weet niet hoe lang naar dato aandikken met zaken die niet kloppen is niet helemaal fair ;)
Verder zijn alle gesprekken geweest tussen Maarten en Dick, verder is er geen contact geweest tussen pov en spread.
 
Reactiescore
2.444
Hebben niet op dezelfde datum aangevallen, POV een dag ervoor geloof ik, nap verviel officieel al een paar dagen eerder en heb toen ook al aangegeven dat er weinig draagvlak was voor het plan, uiteindelijk knoop 2 dagen later oid volledig doorgehakt en 36u daarna hebben we aangevallen. Exacte tijdlijn weet ik ook niet meer.

@Kyle ik zeg toch ook dat de timing niet handig was, begrijp dat er commotie over was, maar het verhaal nu weet niet hoe lang naar dato aandikken met zaken die niet kloppen is niet helemaal fair ;)
Verder zijn alle gesprekken geweest tussen Maarten en Dick, verder is er geen contact geweest tussen pov en spread.

Helemaal mee eens het was 15u namelijk, dat weet ik nog omdat het te weinig tijd was om de os terug te halen die bij het POV front stond. Vandaar dat ik ook terugverwijs naar de post van Hoo Lee Foek die het eigenlijk erg goed beschrijft, als je vind dat ik dingen verzin mag je die dingen best specifiek benoemen en dan zal ik ze bewijzen.

Dick is/was een leidinggevende binnen Spread, is aanwezig geweest bij de gesprekken tussen Spread en Pit en voert diplomatische gesprekken. Ik denk dat het vrij normaal is dat ik hem als Spread kan benoemen net als iemand dat in mij geval als Pit zou kunnen benoemen.
 
Reactiescore
467
Hahah wil best wel weer oude koeien uit de sloot halen. Maar der is niets samen geplanned geweest. Tussen beide partijen was der niet eens weet van de doelen die ze eventueel zouden aanvallen.

Het enige wat bekend was dat er een massa zou komen vanuit Pov op Pit en ongeveer wanneer met de vraag of wij eventueel meekonden doen. Waarover jullie dus nog vooraf al dan niet onbewust door mij over geïnformeerd werden.

Verder heb ik niet toegezegd of afgezegd betreft die aanval..

Ps: Ik heb geen enkele leidinggevende rol binnen spread. Iets wat Maarten en jij Kyle ook gewoon weten.
 
Reactiescore
735
Helemaal mee eens het was 15u namelijk, dat weet ik nog omdat het te weinig tijd was om de os terug te halen die bij het POV front stond. Vandaar dat ik ook terugverwijs naar de post van Hoo Lee Foek die het eigenlijk erg goed beschrijft, als je vind dat ik dingen verzin mag je die dingen best specifiek benoemen en dan zal ik ze bewijzen.

Dick is/was een leidinggevende binnen Spread, is aanwezig geweest bij de gesprekken tussen Spread en Pit en voert diplomatische gesprekken. Ik denk dat het vrij normaal is dat ik hem als Spread kan benoemen net als iemand dat in mij geval als Pit zou kunnen benoemen.
Ik heb het je nu toch meermaals specifiek benoemd, er is geen gezamenlijke aanval gepland door Pov en Spread, klaar.
 
Reactiescore
1.149
Stelling: De stam -AIE- gaat, als bondgenoot van Spread, een belangrijke rol vervullen op W73
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.149
Oeps. Het is nog vroeg jungs. Ik heb hem aagepast.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
1.149

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Beetje jammer dat bepaalde figuren niet serieus op een stelling kunnen ingaan. :redface:

Om het kort te houden: De rol die -AIE- zal vervullen zal volledig afhankelijk zijn van de rol die VANS als bg van imago zal vervullen.
 
Reactiescore
1.363
Reactiescore
1.149
Om het kort te houden: De rol die -AIE- zal vervullen zal volledig afhankelijk zijn van de rol die VANS als bg van imago zal vervullen.

Waarom moet dat persé afhankelijk zijn van VANS? Is jullie beleid dan ook echt puur afhankelijk van wat Imago doet?
 
Bovenaan