Stelling van de dag

Reactiescore
7.931
W70 sloten ze ook gewoon. En werelden met geheimen of andere bende sluiten ze ook zonder pardon, zelfs als er meerdere kanshebbers lijken te zijn.
Starten levert waarschijnlijk veel meer op voor inno.
Verwacht dus dat ze gewoon sluiten.

Mogelijk, echter is het bij geheimen en universiteiten wel een 'harde' grens. Ik heb het idee dat als beide partijen het oneens zijn bij een sluiting (vanwege bijvoorbeeld het uitblijven van de eindstrijd) het TW team wel coulant is.

Maargoed, stel dat in het geval Spread op deze manier de 51% haalt en de wereld sluit, dan zou het wel de grootste anticlimax op tw zijn van de afgelopen jaren. Vind dan wel dat ze er niet voor geblamed kunnen worden gezien het nou eenmaal de instellingen zijn, maar wel saai.
 
Reactiescore
2.444
Spread zit momenteel aan de 20% dominantie. Voeg daar de bekende mb-stammen/samenwerkingen aan toe die goed zijn voor een 7,5% (bijna een even groot percentage als Pit met 10%) en je komt op 27,5% uit. Het lijkt mij niet aannemelijk dat een stam de wereld wilt afsluiten door het gebied dat ze momenteel beslaan alleen maar dicht te edelen de komende maanden, dat lijkt mij persoonlijk geen leuke manier om een wereld af te sluiten. Het zou realistischer zijn om de kwantiteit te blijven uitbreiden om vervolgens Pit aan te vallen en op deze manier nogmaals met een hele grote overmacht aan te kunnen vallen. Waarna ze bij een eventueel vallend Pit wel het benodigde dominantie aantal zouden kunnen behalen.

Maar goed dat laatste lijkt me ook geen leuke manier om een wereld af te sluiten, zeker niet gezien het kwade bloed dat er heerst tussen Imago en Spread. Persoonlijk zou ik niet met een voldaan gevoel de wereld sluiten zolang de grootste tegenstander niet verslagen of gebroken is door middel van een oorlog.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser81766

Guest
We zitten pas op 20% als stam dus het zal sowieso nog een lange tijd duren. De speculaties nu al over een saaie winst zijn wellicht wat overdreven, vooral uit Imago. Er is meer dan genoeg tijd voor Imago om hier wat tegenstand toe te geven, als men nu al speculeert over een saaie ''easy'' win klinkt het alsof er geen vertrouwen is in het offensief.

30% van de wereld internen zou zelfs nog maanden tijd kosten, met een tijdsbestek van dat formaat is het misschien ook wel onzin om nu al een voorspelling of conclusie te nemen dat Spread mogelijk met 51% de wereld zou winnen zonder enige vorm van strijd.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Hypothetisch zou het kunnen maar hypothetisch zou POV ook nog de wereld kunnen winnen bijvoorbeeld :p Verwacht niet dat wij uberhaupt dichtbij die 51% zullen komen op korte termijn en zeker niet dat wij zo de wereld zouden willen beeindigen, persoonlijk ik zelf namelijk niet. Vind het zelf wel een goede instelling omdat 9/10 de wereld toch al beslist is op dat punt.
 
Reactiescore
1.892
Bedankt voor alle ideeën tot dusver. We zullen intern overleggen welke het wordt en zullen dit uiteraard terugkoppelen!
 
Reactiescore
166
Bedankt voor alle ideeën tot dusver. We zullen intern overleggen welke het wordt en zullen dit uiteraard terugkoppelen!
Het is een beetje te overduidelijk geworden nu... En ondertussen altijd maar een weg zoeken om spread te bashen, jammer zulke inconsequente tegenstanders!

Stel je voor een open en eerlijke wereld waar niet elke stam constant elke kans aangrijpt om de kans op overwinning te vergroten, good old times!
 
Reactiescore
1.647
Het is een beetje te overduidelijk geworden nu... En ondertussen altijd maar een weg zoeken om spread te bashen, jammer zulke inconsequente tegenstanders!

Stel je voor een open en eerlijke wereld waar niet elke stam constant elke kans aangrijpt om de kans op overwinning te vergroten, good old times!

ql7x7do06kj.gif
 
Bovenaan