Stelling van de dag

Deleted User - 487971522

Guest
Kun je nog meer janken knul? Enigste wat jij kan volgens mij ;). En tis een serieuze reactie. Sinds dat ze gestart zijn is dat boosten sporadisch zo verboden. En hebben jullie toendertijd gewoon zoveel mogelijk geboost etc.. Dus lijkt mij logisch dat ik zo denk en geloof me jankebalnoob die mij zelfs nog n tokkie durft te noemen (ga er stuk om.), ik ben totaaal niet de enige die zo denkt knulletje.

Volgens mij ben jij de jankbal in dit verhaal. Ga lekker nog wat bosatlasjes kopen en intern jezelf naar de top van de ranglijst. Meer zal je tochniet presteren gezien de accounts waarop je gespeeld hebt. Overigens denken wij ook allemaal zo over jou en daarmee is de cirkel weer rond.
 
Reactiescore
2.062
Reactiescore
1.363
Volgens mij ben jij de jankbal in dit verhaal. Ga lekker nog wat bosatlasjes kopen en intern jezelf naar de top van de ranglijst. Meer zal je tochniet presteren gezien de accounts waarop je gespeeld hebt. Overigens denken wij ook allemaal zo over jou en daarmee is de cirkel weer rond.
Wie moet jij voorstellen dan? xD
Jonathan 2.0 die nergens tegen kan en om alles gaat janken?
Gelukkig vind ik mijzelf ook n noob, dus vindt t niet erg hoor :).
 
Reactiescore
1.363
Ik ben Yerp, wat is precieus de relevantie daarvan?

Nieuw af accie, dus vroeg het me af man ^^. Konden die jankebalk en piepkuiken t niet alleen aan ofzo? Wat een faalleiders moet jij hebben zeg... En als jij mijn accies zo afkraakt, waar heb jij gespeeld dan? Puur uit nieuwsgierigheid :).
 
Reactiescore
1.853
Dat dit uit jouw mond mag komen... misschien eerst bij je zelf beginnen jeetje
Ik heb geen idee wie je bent, maar blijkbaar ben je flink door me geobsedeerd. Ik hanteer idd geen persoonlijk AF-beleid, is gelukkig ook geen noodzaak toe. Wel bedankt voor de interesse tot dusver.
 
Reactiescore
2.062
Ik heb geen idee wie je bent, maar blijkbaar ben je flink door me geobsedeerd. Ik hanteer idd geen persoonlijk AF-beleid, is gelukkig ook geen noodzaak toe. Wel bedankt voor de interesse tot dusver.

Oh je weet zeker wel wie ik ben jonathan. Dat je me AF account niet kent, zegt al genoeg dat je de vorige keer zonder enige kennis mij persoonlijk aan ging vallen.
 
Reactiescore
1.853
Oh je weet zeker wel wie ik ben jonathan. Dat je me AF account niet kent, zegt al genoeg dat je de vorige keer zonder enige kennis mij persoonlijk aan ging vallen.
Ben niet echt de persoon die iemand persoonlijk aanvalt, dus enlighten me.
 
Reactiescore
7.918
Kun je nog meer janken knul? Enigste wat jij kan volgens mij ;). En tis een serieuze reactie. Sinds dat ze gestart zijn is dat boosten sporadisch zo verboden. En hebben jullie toendertijd gewoon zoveel mogelijk geboost etc.. Dus lijkt mij logisch dat ik zo denk en geloof me jankebalnoob die mij zelfs nog n tokkie durft te noemen (ga er stuk om.), ik ben totaaal niet de enige die zo denkt knulletje.

Je bent een debiel. Knul.
 
Reactiescore
2.062
Reactiescore
2.062
Nah, zoveel interesseert het me ook weer niet.

Daarom, je bent een lachwekkend persoon, die de naam van imago zeker niet goed doet
Nu snel je mand weer in
 
Reactiescore
1.363

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Haha hebben jullie soms ook dat niveau zo laag ligt dat het oprecht vermakelijk is :redface: :redface: :redface: :biggrin:
 
Reactiescore
1.853
Spread weet ze allemaal wel uit te kiezen zeg. Is dit weer een slechte poging om Imago tot hetzelfde niveau te laten verlagen als Spread? Mijn god.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ga elkaar lekker krabbelen op Hyves jongens
 
Reactiescore
1.363
Nu ist weer n laag niveau :p. Die Steven en jona mottn wel ff beide een aai over de bol hebben, de zielige doetjes :(.
 
Bovenaan