Stelling van de dag

Reactiescore
1.476
Wat word er bedoeld met minder gevoelig? Trekt zich niks aan van opbouwende kritiek of bedoel je dat mensen niet snel opgefcked reageren op overdreven drama?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Wat word er bedoeld met minder gevoelig? Trekt zich niks aan van opbouwende kritiek of bedoel je dat mensen niet snel opgefcked reageren op overdreven drama?

En dit is precies de reden waarom ik op deze stelling nog niet gereageerd heeft. Iedereen heeft een ander karakter, een andere persoonlijkheid. De een reageert sneller en heftiger op bepaalde zaken dan anderen. Deze stelling heeft veel aspecten erin, met dus ook karakterspecifieke eigenschappen van een persoon. Dan maakt het niet uit of iemand "oldgen" of "newgen" is, deze stelling is bijna niet te beantwoorden.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Reactiescore
2.368
Hij heeft geen liefde nodig, enkel incommings.
 
Reactiescore
290
Nieuwe stelling: Het helpen van stabbers maakt je zelf ook een stabber
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Nieuwe stelling: Het helpen van stabbers maakt je zelf ook een stabber

Dit ligt er naar mijn idee aan. Kijk naar wat met Noire gebeurd is: niet alle accounts waren duidelijk op hoogte van de situatie en zijn daarmee voorgelogen, Wow Who had bijvoorbeeld niet alle informatie die ze hadden moeten hebben vooraf. Ze hadden wel wellicht beide partijen kunnen benaderen, maar dat is in een potentiële oorlogssituatie altijd gevaarlijk: hoeveel informatie ga je dan prijsgeven?

Ik ben dus van mening dat je zelf ook een stabber bent, indien je er bewust van bent dat je weet dat de stabber ook echt een stabactie uitvoert. Ben je verkeerd voorgelicht, heb je naar mijn inzicht alleen ter goeder trouw gehandeld.
 
Reactiescore
1.049
Stelling van de dag:

Tegen een frontspeler aanedelen is geen clusterfucken maar front genereren.

Dan praat ik overde volgende situatie bijvoorbeeld:

Situatie 1:
Je hebt een intern die gedeeltelijk achter de frontlinie van je tegenstander ligt (standaard cf) en een gedeelte die op de lijn ligt van je tegenstander.

Situatie 2:
Je tegenstander heeft een frontdorp wat 2 a 3 velden voor de rest van zijn dorpen ligt en je edelt een dorp ernaast (op dezelfde hoogte dus)

Wat zijn jullie meningen?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser81766

Guest
Stelling van de dag:

Tegen een frontspeler aanedelen is geen clusterfucken maar front genereren.

Dan praat ik overde volgende situatie bijvoorbeeld:

Situatie 1:
Je hebt een intern die gedeeltelijk achter de frontlinie van je tegenstander ligt (standaard cf) en een gedeelte die op de lijn ligt van je tegenstander.

Situatie 2:
Je tegenstander heeft een frontdorp wat 2 a 3 velden voor de rest van zijn dorpen ligt en je edelt een dorp ernaast (op dezelfde hoogte dus)

Wat zijn jullie meningen?

Je internt! o_O:rolleyes:
 
Reactiescore
1.853
Je geeft in beide situaties een voorbeeld van dorpen die op dezelfde lijn liggen als de frontdorpen van je tegenstander. Er kan in mijn optiek dan nooit sprake zijn van een cf, aangezien je niet binnen het cluster van de betreffende speler edelt. In situatie 1 kun je dus gewoon alles internen tot aan de eerste linie van de tegenstander en de rest laat je liggen. Situatie twee is ook geen CF. De term zegt het al 'clusterfucken'. Eén dorp maakt geen cluster en zie uberhaupt niet in hoe iets als cf gezien kan worden gezien als het op dezelfde lijn ligt. Dus mits de opvattingen m.b.t. cfén in de afgelopen jaren hetzelfde zijn gebleven, eens.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.367
Boeiend. Gewoon cfen en kataen.
 
Bovenaan