Stelling van de dag

DeletedUser69389

Guest
Iedereen kent het wel. Er wordt een stelling opgegooid en daarover wordt gediscussieerd. Ik zal wel de eerste opgooien.

Ondanks de enorme pp abuse zal Niettedoen op termijn bezwijken door de geisoleerde ligging van het account en de opvliegende karakters die er spelen.
 
Reactiescore
1.468
Iedereen kent het wel. Er wordt een stelling opgegooid en daarover wordt gediscussieerd. Ik zal wel de eerste opgooien.

Ondanks de enorme pp abuse zal Niettedoen op termijn bezwijken door de geisoleerde ligging van het account en de opvliegende karakters die er spelen.
Arrogante gasten vooral. Met die topics over hun prestatie enzo
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Eens het is niet te doen voor ze
 
Reactiescore
1.853
Vind het wel mee vallen, rustige jongens merk ik vooral.
Dan ben ik benieuwd naar jouw definitie van rustig.. Of is het zo subjectief omdat je op diverse accounts met ze hebt samengespeeld voorgaande werelden?
 
Reactiescore
1.853
Stelling
"Dorpen onder de 1k edelen in deze fase van het spel is een waste van edels, ongeacht de situatie."

Eens/oneens? (Plus onderbouwing).
 
Reactiescore
1.278
Oneens door de komst van rooftochten.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Nou niet perse, niet iedereen start offensief (zou gek zijn), maar wel iedereen wilt groeien. Dan is een dorpje edelen onder de 1k punten wel 1 van de oplossingen, mede omdat je dan langzaam aan kan beginnen rooftochten uit 2 dorpen. Als je offensief bent en je hebt gewoon niets beter liggen in je kerkradius en er is een risico dat dat alsnog een makkelijk doelwit is voor andere edelaars, kan het ook niet slecht zijn om safe te spelen imo
 
Reactiescore
967
Oneens, door het gedeelte "ongeacht de situatie". Ik denk dat het doorgaans een waste is, alleen zullen er zeker situaties voordoen waar het strategisch edelen van barbs nodig zal zijn. Verder kan het voor intens harde boosters ook gunstig zijn, gewoon een paar strategisch gelegen barbs pakken en die keihard omhoog boosten.
 
Reactiescore
48
Stelling:
"Het kan een goed idee zijn om 's nachts een treintje te sturen, zonder dat je beschikt over scout rapportjes van het doelwit dorp/speler."

Eens? Geef een voorbeeld van een situatie waarin dit een goed idee is.
Oneens? Geef een factor die meespeelt in alle situaties, waaruit concludeerd kan worden dat dit niet een goed idee is.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Hela hela we waren nog niet uitgepraat over de andere stelling he
 
Reactiescore
48
Hela hela we waren nog niet uitgepraat over de andere stelling he
Het leek anders erg dood,
maar aangezien je het zo lief vraagt.

Oneens, tegenvoorbeeld: je huidige locatie is dusdanig hopeloos, je hebt je tegenstanders onderschat. Je hebt een treintje, en genoeg def om in ieder geval je dorpje nog 2 dagen te behouden. Je kunt er nu voor kiezen om of: opnieuw te beginnen, of: een bonusdorp naar keuze in de rim te edelen.
 
Reactiescore
2.303
Stelling:
"Het kan een goed idee zijn om 's nachts een treintje te sturen, zonder dat je beschikt over scout rapportjes van het doelwit dorp/speler."

Eens? Geef een voorbeeld van een situatie waarin dit een goed idee is.
Oneens? Geef een factor die meespeelt in alle situaties, waaruit concludeerd kan worden dat dit niet een goed idee is.

Als je duidelijk genoeg troepen hebt en je speler is een groot speler in de buurt die meefarmed (aan de stats te zien).
Dan kan je dit inderdaad riskeren en werd ook veel zo gedaan.

Grote probleem nu met al deze rooftochten is dat mensen standaard wat meer deff maken zoals speer.
 
Bovenaan