Stelling van de dag

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Stelling:

Ruiter939 wordt vroegtijdig weggespeeld omdat het in een sandwich van VD en Swift ligt en die stammen niet weet te joinen.
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
1.018
Zo lang wezen lopen dat hij pas net terug is, of had hij tussendoor wel gespeeld?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
...
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Stelling VD of Swift wordt vroegtijdig weggespeeld omdat ze in de buurt van Ruiter939 liggen :engel:

Oké nu oppassen he, straks denkt de premade dat ze weer lager op de schaal zijn beland van dat spectrum!
 
Reactiescore
1.853
Stelling: in de start is het beter om de focus op kazerne en stal te leggen dan op mijnen. Eens/oneens?

(Focus op het één betekent niet dat je het ander verwaarloost).
 
Reactiescore
967
Onjuist, allebei. Van een ekto pro heb ik geleerd muur en schuilplaats rush te doen, want je wordt anders toch wel gebacktimed. :cool:
 
Reactiescore
1.226
Stelling: in de start is het beter om de focus op kazerne en stal te leggen dan op mijnen. Eens/oneens?

(Focus op het één betekent niet dat je het ander verwaarloost).

Om iets meer context te hebben zijn denk ik de instellingen van belang. Jij refereert aan de W73 instellingen neem ik aan?
 
Reactiescore
735
Hoofdzakelijk eens, er zijn liggingen (core) die om een andere start vragen, vooral sinds de rooftochten er zijn.
Echter zal ik bij het gros van de situaties nog steeds de focus op troepen leggen, zeker als de 20:1 regel van kracht is, dan wil je die mijnenpunten zoveel mogelijk voorkomen early game.
 
Bovenaan