Stelling van de dag

Reactiescore
5.592
Fier ook, wij verloren meer leidingen dan ik sokken verlies. We verloren verschillende accounts, (dragende) spelers etc. Ondanks dat in sommige gevallen wij inderdaad niet ondertussen 2 kanten moesten deffen.
 
Reactiescore
1.542
Hiho had zeker nog wel een tijd vol kunnen houden. Feit is gewoon dat een meerendeel van de stam er helemaal klaar mee was dat de nap maar aanhield. Er werd gezegd een paar weken maar dat duurde wel tamelijk langer.

Qua clusterligging was er nog vrij weinig aan de hand, het probleem was gewoon de activiteit die bepaalde teams moesten opbrengen om het account draaiende te houden teveel werd. Ik noem een Prone, Tas, DT, voormalig GH als voorbeeld teams die in het begin gewoon heel actief en dedicated waren maar die sinds de nap simpelweg het spelplezier verloren of waar de privé situatie in combinatie met de gevraagde activiteit niet overeen kwam.

Omdat er dag in dag uit constante druk op deze spelers kwam te liggen en de gevraagde activiteit opeens dubbel zoveel werd is het helaas voor een aantal gewoon teveel geworden. Dit is simpelweg het gevolg van de nap. Fier/Taow konden prima de focus leggen op hun frontjes, stam massa’s in alle rust plannen, overal de os maar dumpen waar hiho constant onder druk bleef.

Meerdere accounts kregen op dagelijkse basis incs, de stam kreeg zowat 2 massa’s per week, moest er dan zelf nog een organiseren en moest soms met alle risico van dien deff sturen naar een ander front.

Het is niet zo dat Hiho compleet kansloos was maar ik denk dat ik voor 3/4 van de stam spreek als ik zeg dat bijna niemand meer enige kans zag om te winnen door de dalende activiteit en de toenemende druk. Op de dag dat GH massa kreeg hadden zowat 3 accounts die incs kregen tegelijk vv nodig, dat zegt genoeg.

Ik heb dan uiteindelijk ook gezegd dat ik GH niet meer zou deffen omdat ik ook zag dat op deze manier het spelen voor mij en mijn stamgenoten gwn niet meer leuk was, wetende dat het de situatie waar we nu inzitten zou veroorzaken.
Ofc was de massa van taow op gh en de 700 edels ook teveel maar het had beperk kunnen blijven dat Hiho nog wel een tijdje doorkon.

Het is jammer maar ik denk dat dit de beste manier is om deze wereld zsm te beëindigen, ook al spelen een aantal accounts en spelers van Hiho nu in/bij Taow, een zure nasmaak zal er altijd blijven door de manier hoe Hiho aan haar eind kwam.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487957951

Guest
Persoonlijk vind ik dat Hi Ho langer dan verwacht bleef doorvechten. Zuid was er enkel een doorbraak nadat IAA was gebroken en men eindelijk door had dat het weekend voor vele Hi Ho spelers een lastige periode was om te deffen. Je kan het haast vergelijken met een dam dat plots breekt, volhouden tot een bepaald punt. Waarbij de massa Zuid een scheur was en de massa Noord de breuk van de dam.

De massa's op Fier van Hi Ho hadden daarnaast veel effect op het moraal. Onze troepen (TDF) waren weliswaar roven, wat verder intern uitgeklaard is, maar er waren toch wat accounts waar de paniek in de ogen stond. Mocht er op dat moment doorgedrukt zijn geweest had de dam wellicht iets langer volgehouden.

Maar we moeten ook eerlijk zijn en zolang die NAP bestond had Hi Hi nagenoeg geen kans op wereldwinst. Het is jammer dat er niet eerder de koppen bij elkaar gestoken is geweest om een eerlijke drie strijd op te zetten met duidelijke regels.

Hopelijk zal dit wel het geval zijn met de tweestrijd al weten we allemaal wie de favoriet is en wie de underdog rol heeft.
Tot mijn spijt deel ik ook via deze weg mee dat The Desert Fox niet deel zal nemen aan de eindstrijd door verschillende redenen die zich afgelopen dagen hebben opgestapeld. Mocht je die info willen weten kan ik die altijd discreet geven ;)

Success aan iedereen en maak er iets mooi van!
 
Reactiescore
259
Stelling van dit weekend:

Acta est fabula. heeft het mooiste cluster van w71

Om wat leven in de brouwerij te brengen :D
 
Reactiescore
5.592
Niet waar, Sjaak heeft die.
 
Reactiescore
1.363
Ik leg mezelf aan het front nog steeds he. Maar goed ik ga al weg hoor. Dont worry.
Was gewoon opruimwerkzaamheden.



Met 5000 pp kom je een heel eind.
King aant front? G swa?
 
Reactiescore
1.363
Reactiescore
8
Een nieuwe k!ng in ieder geval niet. En ik moest laatst een nieuw Forumacc aanmaken omdat mijn eigen ineens verdwenen was.
Maar helemaal nieuw wil ik het niet noemen. Speel TW nu een aantal jaar.
 
Reactiescore
1.363
Ooo, zal wel, doe die nummergarnalenfixert maar de groeten van me :p.
 
Bovenaan