Stelling van de dag

Reactiescore
12
Ik had een gesprek met jou , tot als je besloot weg te lopen van het gesprek. Dan heb ik je maar geblokkeerd. Martijn zoals ik al in Skype zei , ik heb niets tegen jou persoonlijk. Alleen die fout die je gemaakt hebt om het niet te delen met de stam vond ik heel oneerlijk en onrespectvol naar ons toe.
 
Reactiescore
68
En ik vind het respectloos dat je hier anoniem loopt te haten op Martijn, hebben we allemaal wel wat :rolleyes:
 
Reactiescore
1.380
ok dan weten we ook wie buurman mol is.

Dat is Cedric dus en ik ga het niet nog een keer uitleggen denk dat iedereen het wel snapt.

En ben blij dat fier langzaam alles op poten krijgt en we een leuke eindstrijd tegemoet komen waar menig wereld jaloers op kan zijn dat er zo een 50/50 geregeld word
 
Reactiescore
12
Ik vind de 50/50 ook zeer goed geregeld, alleen zeer jammer voor de mensen die een 3 strijd wouden.

Ik denk dat met een beetje meer goede wil van sommige en iets wat betere onderhandelingen en transparantie naar buiten en naar binnen toe dit lang mogelijk zou geweest zijn.
 
Reactiescore
1.075
HAHA , nu men weet wie t is gaat ie plots met meer respect praten richting fier
 
Reactiescore
3.457
Was Cedric niet 1 van de leiders van Fier die ineens weg was? ook was hij ineens weg van zijn account toen hij incs kreeg.
Vind het vermakelijk om te lezen dat uitgerekend jij iemand gaat lopen blamen.
 
Reactiescore
12
Was Cedric niet 1 van de leiders van Fier die ineens weg was? ook was hij ineens weg van zijn account toen hij incs kreeg.
Vind het vermakelijk om te lezen dat uitgerekend jij iemand gaat lopen blamen.
Inge je slaat de bal hier volledig mis! Dat weten veel mensen dus de zever die jij hier verkoopt is ook niet nodig als je het verhaal niet kent ;)

Ook was ik niet 1x plots weg als leider klopt ook weer helemaal niet en jij zou dat moeten weten!
+ Op acta was ik inderdaad gestopt wegens tijdsgebrek 2 weken voor de eerste incomming.
Miss eerst je feiten is beargumenteren voor je zoiets komt zeggen.
 

Deleted User - 697374

Guest
Inge je slaat de bal hier volledig mis! Dat weten veel mensen dus de zever die jij hier verkoopt is ook niet nodig als je het verhaal niet kent ;)

Ook was ik niet 1x plots weg als leider klopt ook weer helemaal niet en jij zou dat moeten weten!
+ Op acta was ik inderdaad gestopt wegens tijdsgebrek 2 weken voor de eerste incomming.
Miss eerst je feiten is beargumenteren voor je zoiets komt zeggen.

Leuk dat je dat nu zegt. Dat laatste argument kunnen we ook bij jouw toepassen over de leiding van fier door het slijk halen over dingen.
 
Reactiescore
5.686
Zullen we het hierbij laten op het algemeen forum? Lijkt me niet dat we hier nog meer woorden aan vuil hoeven te maken onder het toeziend oog van andere.
 
Reactiescore
259
Jup en geef alles n beetje tijd.
Dat de helft quit klopt sowieso niet. We gaan er een leuke eindstrijd van maken:)
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Daar ook niet pls <3
 
Reactiescore
983
Een vraag aan alle mensen die zeggen :"Als we Hi Ho hadden gebroken, hadden we die nap echt wel opgezegd en een driestrijd aangegaan hoor"

Hadden jullie nu werkelijk verwacht wanneer jullie Hi Ho account(s) gingen breken, dat ze gewoon de boel weer zouden oppakken en verder strijden alsof er niks aan de hand is? Kom op zeg, je gaat mij niet vertellen dat jullie allemaal zo dom zijn. Ofwel zeggen jullie dat om de Hi Ho spelers wat te kalmeren en er zo veel mogelijk naar jullie kamp te halen maar ik vind het nogal belachelijk dat mensen dit gewoon zeggen alsof dat is wat er ging gebeuren.
 
Reactiescore
1.075
Een vraag aan alle mensen die zeggen :"Als we Hi Ho hadden gebroken, hadden we die nap echt wel opgezegd en een driestrijd aangegaan hoor"

Hadden jullie nu werkelijk verwacht wanneer jullie Hi Ho account(s) gingen breken, dat ze gewoon de boel weer zouden oppakken en verder strijden alsof er niks aan de hand is? Kom op zeg, je gaat mij niet vertellen dat jullie allemaal zo dom zijn. Ofwel zeggen jullie dat om de Hi Ho spelers wat te kalmeren en er zo veel mogelijk naar jullie kamp te halen maar ik vind het nogal belachelijk dat mensen dit gewoon zeggen alsof dat is wat er ging gebeuren.



Kan je ook maar 1 iemand citeren die heeft gezegd dat de nap weg ging zodra Hi Ho gebroken was?
 
Reactiescore
983

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

Er is een verschil tussen neer gaan en krapweg een paar mil verliezen. Wij zijn met kamp TAoW uiteindelijk 3,5 /3,25 account verloren, toch bestaan we nogsteeds. (Kanade, Mysterious Individual, Lord of the Toilet en een deel Smokey Eyes (ook deel intern).

Echter hebben wij telkens de klap geïncasseerd en onze rug gerecht. Dat had ik ook wel iets meer van Hi Ho verwacht.
 
Bovenaan