Stelling van de dag

Reactiescore
5.602
Nog steeds onbegrijpelijk hoe TAoW als heilige in het midden wordt gelaten. Ondanks dat zij een betere redenen van een NAP hadden zij net zo goed als Fier een nap. En backfired? Op wat voor manier dan? Dat ze 3 topteams rekruteren, ja oke, maar is hun goedrecht aangezien ze met 7 spelen. Ik voel persoonlijk geen backfire, ik kom er alleen achter dat er vanuit Hi ho kamp zoveel meer negativiteit naar Fier heerst die maar slecht te traceren is.

Tot op heden liep vctopro nog te zeveren op de NAP, waar taow net zo goed bij betrokken is en nu opeens mag taow lekker winnen!!!

Stel voor dat we er met de nog betrokken partijen wat moois van maken en ik vind het jammer dat er vanuit Hi ho zo slecht naar ons gekeken wordt. Iedereen heeft zijn perspectief en mening en dat is prima, alleen jammer.
 

Deleted User - 487890096

Guest
Nog steeds onbegrijpelijk hoe TAoW als heilige in het midden wordt gelaten. Ondanks dat zij een betere redenen van een NAP hadden zij net zo goed als Fier een nap. En backfired? Op wat voor manier dan? Dat ze 3 topteams rekruteren, ja oke, maar is hun goedrecht aangezien ze met 7 spelen. Ik voel persoonlijk geen backfire, ik kom er alleen achter dat er vanuit Hi ho kamp zoveel meer negativiteit naar Fier heerst die maar slecht te traceren is.

Tot op heden liep vctopro nog te zeveren op de NAP, waar taow net zo goed bij betrokken is en nu opeens mag taow lekker winnen!!!

Stel voor dat we er met de nog betrokken partijen wat moois van maken en ik vind het jammer dat er vanuit Hi ho zo slecht naar ons gekeken wordt. Iedereen heeft zijn perspectief en mening en dat is prima, alleen jammer.
De reden voor de afgunst naar Fier is duidelijk lijkt mij. Fier was al een tijdje even groot als Hi Ho en bleef de NAP aanhouden. Bij fier was dit dus duidelijk overmacht creeren / houden, terwijl Fier altijd zei voor een 1v1v1 te zijn. TAoW aan de andere kant is altijd de kleinere partij geweest en zou bij opzeggen van de NAP toch meer problemen hebben.
 
Reactiescore
766
Nog steeds onbegrijpelijk hoe TAoW als heilige in het midden wordt gelaten. Ondanks dat zij een betere redenen van een NAP hadden zij net zo goed als Fier een nap. En backfired? Op wat voor manier dan? Dat ze 3 topteams rekruteren, ja oke, maar is hun goedrecht aangezien ze met 7 spelen. Ik voel persoonlijk geen backfire, ik kom er alleen achter dat er vanuit Hi ho kamp zoveel meer negativiteit naar Fier heerst die maar slecht te traceren is.

Tot op heden liep vctopro nog te zeveren op de NAP, waar taow net zo goed bij betrokken is en nu opeens mag taow lekker winnen!!!

Stel voor dat we er met de nog betrokken partijen wat moois van maken en ik vind het jammer dat er vanuit Hi Ho zo slecht naar ons gekeken wordt. Iedereen heeft zijn perspectief en mening en dat is prima, alleen jammer.
Wat @Rubscrub hierboven aanhaalt is punt 1. Daarbij komt dat TAOW gewoon meer credits van Hi Ho spelers heeft gekregen dan de FIER spelers. Dit is zowel om bovenstaande reden, de stamvorming en het collectief dat zij omwille van tegenslagen etc hebben gevormd, de massa's die zij uitvoeren t.o.v. de massa's van FIER, hun profileren als stam zowel hier op het AF als in-game en zo kan ik nog wel even verder gaan.

Maar beste man wat had jij dan verwacht, heel eerlijk? Dit wereldverloop is echt door meerdere spelers vanuit Hi Ho ingebracht. Die NAP zal stand blijven houden totdat Hi Ho kapot is. FIER telt een volle stam en TAOW niet. Wat zou er dan gaan gebeuren met de overige Hi Ho leden/spelers die nog wel gemotiveerd zijn en gebrand te winnen? Die joinen TAOW ofwel als speler of als account.

Persoonlijk had ik veel liever een 1v1v1 gehad, iets waar iedereen "zogenaamd" op deze wereld naar streefde, dit is helaas niet het geval geweest. Dan moet je realistisch blijven, tegen deze kwantitatieve overmacht was niet te vechten aangezien het allemaal prima teams zijn op deze wereld. Het verloop van deze wereld vanaf de NAP tot dit moment kon iedereen aanzien komen en is geheel logisch. Wat had je verwacht, dat Hi Ho spelers liever voor FIER zouden kiezen?
 
Reactiescore
592
In mijn optiek; aan het aangaan van die NAP. Die backfired nu namelijk, toch?
TAoW is die toch samen met ons aangegaan? Waarom dan de afgunst naar Fier en niet ook naar TAoW?

Ik werd hier voor gek verklaard toen ik hier verkondigde dat die NAP zou doorgaan tot het einde van Hi Ho en kijk waar we nu staan lol. Zoals @VTCpro hier al boven aangeeft backfired die NAP nu gigantisch voor Fier en dat hebben ze aan zichzelf te danken. Ik hoop op een winst voor TAOW.
Ja ehh als Hi Ho doorspeelt kunnen we in mijn optiek nog gewoon een 3strijd aangaan hoor. Dat dit het 'einde' is doen ze nu toch zelf door allemaal te stoppen? Als de leiding van TAoW en Fier het overeenkomen dat de NAP zsm wordt verbroken, kunnen we die 3strijd nog gewoon aangaan, en ik ben daar persoonlijk sowieso voor. Ik heb altijd nog een 3strijd gewild, en dat kan nogsteeds als Hi Ho hun overige spelers bij elkaar raapt.

De reden voor de afgunst naar Fier is duidelijk lijkt mij. Fier was al een tijdje even groot als Hi Ho en bleef de NAP aanhouden. Bij fier was dit dus duidelijk overmacht creeren / houden, terwijl Fier altijd zei voor een 1v1v1 te zijn. TAoW aan de andere kant is altijd de kleinere partij geweest en zou bij opzeggen van de NAP toch meer problemen hebben.
Klinklare onzin, dan lees je dus mijn maandelijkse post niet over hoe groot iedere stam is. Fier liep vorige week nog altijd achter op Hi Ho, dus dat argument zuig je uit je duim. Fier is ook altijd de mindere in kwaliteit geweest, en is het nog steeds. Logisch dat het dan wat meer kwantiteit probeert te behalen. De situatie voor Hi Ho was echt nog niet uitzichtloos. Maar de leiding van iedere stam had wel wat kunnen bespreken daarover. Ik had voorstander geweest van een 3strijd, aangezien Hi Ho wel genoeg op de blaren heeft gezeten.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Damn dat verschil tussen Hi Ho en Fier is nu ook maar minimaal. Ik denk persoonlijk dat Fier zich echt wel kan wagen aan een verbreking van de NAP nu (wetende dat er nog een cooldown bij zit). Je hebt immers wel kans dat Hi Ho spontaan uit elkaar klapt als de NAP nog weken doorloopt (nee, ik heb geen idee hoe het er intern aan toe gaat), maar dat zou voor het verloop van W71 natuurlijk een beetje pijnlijk zijn. En wees eerlijk, Fier heeft deze nap écht niet nodig. Als de nap verdwijnt kunnen ze altijd nog TaoW forceren Hi Ho aan te vallen als ze het zelf ook doen, aangezien TaoW daar veel meer baat bij heeft. Het is de deff verdeling dat Hi Ho het met name zwaar maakt nu op offensief vlak. Maar strategisch gezien haalt Fier het meeste uit de NAP, want ze kunnen TaoW kwantitatief overwalsen als Hi Ho breekt.

Ergens ook jammer dat TaoW nog zo'n kwantiteitsachterstand heeft en ze het niet kunnen permitteren om van twee kanten aanvallen te krijgen. Wanneer de NAP weg zou zijn moeten ze puur hopen dat alles een beetje de goede kant voor ze opwaait. Al zou die kans wel vrij reëel zijn. Maar ik ben benieuwd :)

Ik heb hier zelf nog wat over gezegd 11 dagen geleden. Je ziet nu duidelijk dat Fier de NAP te lang heeft laten doorlopen, want het heeft Hi Ho de tol gekost. TaoW had deze nap zelf natuurlijk ook en ik reken het ze ook wel deels aan, maar ze hadden nu eenmaal ook een harde achterstand op kwantiteitsvlak.

Er was nergens een teken te zien dat Fier van de NAP af wilde, sterker nog, het viel gecoördineerd aan met TaoW paar dagen terug. Kleinschalig, dat klopt. Maar het is wel een teken dat Fier ook geen keiharde grenzen had op dat vlak, en het heel erg te zien was dat ze die NAP hielden om er van te kunnen profiteren.

Heb persoonlijk niets met Fier en ik vind het persoonlijk best chille gozers (die ik in de wereldchat langs zie komen dan toch), maar waar Hi Ho uiteindelijk haar eigen graf groef met hun slechte diplomatische beleid, heeft Fier deze ontwikkelingen ook aan zichzelf te danken. Het had net als Hi Ho destijds meer ballen mogen tonen en met minder kwantiteit mogen vechten. :wink:
 
Reactiescore
592
In mijn ogen is de wereld altijd goed in evenwicht geweest. TAoW met de kwaliteit, maar minder punten. Hi Ho met de kwantiteit, maar in het nadeel door de NAP. En Fier kwalitatief de minste, maar die wel kwantitatief goed groeide.

Verder heeft Fier altijd netjes gespeeld. En daarom snap ik totaal niet waar die afgunst van komt. Is dat echt alleen door die NAP? Poah wat laat je je dan kennen als tegenstander.

Ik denk dat als TAoW zich versterkt met genoemde 3 recruits(hun goed recht, want ze hebben maar 7 spelers), dat de wereld wel weer gespeeld is. TAoW is nu al kwalitatief sterker, en met nog 3 goede accounts erbij loopt dat nog meer uit. Daarbij wordt het kwantitatief voordeel van Fier ook volledig weggepoetst. Dan lijkt me duidelijk wat er dalijk in die 1v1 gaat gebeuren.

Hoppa, weer een endgame naar de haaien:)
 
Reactiescore
766
TAoW is die toch samen met ons aangegaan? Waarom dan de afgunst naar Fier en niet ook naar TAoW?
Wat @Rubscrub hierboven aanhaalt is punt 1. Daarbij komt dat TAOW gewoon meer credits van Hi Ho spelers heeft gekregen dan de FIER spelers. Dit is zowel om bovenstaande reden, de stamvorming en het collectief dat zij omwille van tegenslagen etc hebben gevormd, de massa's die zij uitvoeren t.o.v. de massa's van FIER, hun profileren als stam zowel hier op het AF als in-game en zo kan ik nog wel even verder gaan.


Ja ehh als Hi Ho doorspeelt kunnen we in mijn optiek nog gewoon een 3strijd aangaan hoor. Dat dit het 'einde' is doen ze nu toch zelf door allemaal te stoppen? Als de leiding van TAoW en Fier het overeenkomen dat de NAP zsm wordt verbroken, kunnen we die 3strijd nog gewoon aangaan, en ik ben daar persoonlijk sowieso voor. Ik heb altijd nog een 3strijd gewild, en dat kan nogsteeds als Hi Ho hun overige spelers bij elkaar raapt.


Klinklare onzin, dan lees je dus mijn maandelijkse post niet over hoe groot iedere stam is. Fier liep vorige week nog altijd achter op Hi Ho, dus dat argument zuig je uit je duim. Fier is ook altijd de mindere in kwaliteit geweest, en is het nog steeds. Logisch dat het dan wat meer kwantiteit probeert te behalen. De situatie voor Hi Ho was echt nog niet uitzichtloos. Maar de leiding van iedere stam had wel wat kunnen bespreken daarover. Ik had voorstander geweest van een 3strijd, aangezien Hi Ho wel genoeg op de blaren heeft gezeten.

Ik vind het heel goedkoop om nu als FIER speler zijnde te roepen dat het nu wel tijd is voor een 1v1v1, maar een week geleden niet. Er moeten eerst 3/4 accounts gebroken worden alvorens er een 1v1v1 kan komen? Neh, dan hebben jullie de Hi Ho spelers denk ik echt verkeerd ingeschat.
 
Reactiescore
5.602
Om even terug te komen op jullie reacties op mij. Jannes was inderdaad groot voorstander van 1vs1vs1 en heeft dit kenbaar gemaakt op t AF. Toen Jannes vertrok, vertrok ook een deel van die filosofe.

Ik heb op het AF en de wereldchat altijd aangegeven dat een 1vs1vs1 onrealistisch is, itt sommige stamleden inderdaad.

Fier had in zekere zin een overmacht, maar alleen door TAoW, degene die jullie nu zo trachten om als beter te beschouwen.
Wat ongetwijfeld zo is hoor verder, maar Fier had andere redenen voor de NAP en om deze aan te houden.
Al hadden wij de nap verbroken, wat afgelopen dagen meermaals ter sprake is gekomen dan ben ik benieuwd hoe taow en Hi ho dit samen hadden opgevangen mbt diplomatie.

Dat TAoW misschien meer heeft laten zien is zeker waar, maar TAoW had net zo goed een NAP met ons als wij met hen. Dus de boze jongens op de NAP, die nu opeens doen alsof taow daarbuiten staat vind ik vrij schrijnend.

Rubscrub zei me laatst dat oa door de NAP zijn motivatie vrij laag was, kan zo zijn, maar beide stammen hadden een NAP. Die nap verpesten het voor jou en nu ga je degene die de nap had, als beter beschouwen (op gebied van moreel).
 

Deleted User - 487890096

Guest
In mijn ogen is de wereld altijd goed in evenwicht geweest. TAoW met de kwaliteit, maar minder punten. Hi Ho met de kwantiteit, maar in het nadeel door de NAP. En Fier kwalitatief de minste, maar die wel kwantitatief goed groeide.

Verder heeft Fier altijd netjes gespeeld. En daarom snap ik totaal niet waar die afgunst van komt. Is dat echt alleen door die NAP? Poah wat laat je je dan kennen als tegenstander.

Ik denk dat als TAoW zich versterkt met genoemde 3 recruits(hun goed recht, want ze hebben maar 7 spelers), dat de wereld wel weer gespeeld is. TAoW is nu al kwalitatief sterker, en met nog 3 goede accounts erbij loopt dat nog meer uit. Daarbij wordt het kwantitatief voordeel van Fier ook volledig weggepoetst. Dan lijkt me duidelijk wat er dalijk in die 1v1 gaat gebeuren.

Hoppa, weer een endgame naar de haaien:)
Tsja je kan hier wel klagen dat de endgame moeilijk voor Fier gaat worden, maar als je het echt belangrijk vond dat er niet een 50/50 tegen TAoW kwam had je de nap niet aan moeten nemen. Je kan hier geen slachtoffer spelen na de nap hoor, dat komt er bij bijna niemand in denk ik
 

DeletedUser79704

Guest
sinds wanneer moet je met de vinger gaan wijzen naar 1 stam bij een nap? precies of taow was verplicht :p lets be real hiho verdiende sws geen winst dus opgeruimd staat netjes
 

Deleted User - 487890096

Guest
sinds wanneer moet je met de vinger gaan wijzen naar 1 stam bij een nap? precies of taow was verplicht :p lets be real hiho verdiende sws geen winst dus opgeruimd staat netjes
En Fier ook niet, dus daar zorgen we dan even voor ;)
 
Reactiescore
766
Om even terug te komen op jullie reacties op mij. Jannes was inderdaad groot voorstander van 1vs1vs1 en heeft dit kenbaar gemaakt op t AF. Toen Jannes vertrok, vertrok ook een deel van die filosofe.

Ik heb op het AF en de wereldchat altijd aangegeven dat een 1vs1vs1 onrealistisch is, itt sommige stamleden inderdaad.

Dat kan jij onrealistisch vinden, maar met de reactie van @Calamity. in gedachte, had de NAP er al afgekund wetende dat er een cool-down periode bij hoort. Een 1v1v1 is in de praktijk niet helemaal realistisch. Maar een 2v1 is weer een heel ander verhaal. Alles is vanaf jullie front naar ons gekomen en idem voor TAOW, dat is echt iets heel anders dan als account nog altijd ready moeten zijn voor een blitz oid van de derde partij.

Fier had in zekere zin een overmacht, maar alleen door TAoW, degene die jullie nu zo trachten om als beter te beschouwen.
Wat ongetwijfeld zo is hoor verder, maar Fier had andere redenen voor de NAP en om deze aan te houden.
Al hadden wij de nap verbroken, wat afgelopen dagen meermaals ter sprake is gekomen dan ben ik benieuwd hoe taow en Hi ho dit samen hadden opgevangen mbt diplomatie.

TAOW is eerder naar Hi Ho gekomen omwille van een NAP en die is netjes afgewezen, dat is ook al meermaals aangehaald. Dat had FIER in mijn ogen ook moeten doen, nee zeggen. En als je het wel zou doen, houd die NAP niet zo lang aan.

Dat TAoW misschien meer heeft laten zien is zeker waar, maar TAoW had net zo goed een NAP met ons als wij met hen. Dus de boze jongens op de NAP, die nu opeens doen alsof taow daarbuiten staat vind ik vrij schrijnend.

TAOW had inderdaad ook een NAP, maar die is een stuk logischer vanuit hun perspectief dan dat die voor FIER was. Niemand doet alsof TAOW daarbuiten staat, nu ben je woorden in andermans mond aan het leggen.

Rubscrub zei me laatst dat oa door de NAP zijn motivatie vrij laag was, kan zo zijn, maar beide stammen hadden een NAP. Die nap verpesten het voor jou en nu ga je degene die de nap had, als beter beschouwen (op gebied van moreel).
De NAP zal binnenkort weggaan en dan zal zijn motivatie waarschijnlijk weer omhoog gaan. Daarbij komt dat hij netjes beargumenteerd waar die afgunst naar FIER vandaan komt. Er zit een verschil in de NAP vanaf TAOW perspectief en de NAP vanaf FIER perspectief. Ik begrijp jullie wel hoor, zonder die NAP had Hi Ho hier (hoogstwaarschijnlijk) de wereld gewonnen dus het is niet onlogisch. Maar deze gevolgen, die zijn echt aan jullie zelf te danken, en TAOW is in deze de lachende derde ;)
 
Reactiescore
3.452
Laten we vooral niet vergeten dat Taow nooit vies was van een samenwerking.
Bg met Alea,daarna nap met Fier en nu een handje klap met Hi ho.

Dat Taow betere aanvallen wil ik gerust geloven,Hi ho had al veel en veel langer front met Taow dan met Fier.
De eerste aanvallen over en weer waren ook niet van het hoogste niveau tussen Taow en Hi ho?

En als laatste,er werd toch wel wanhopig gevraagd door Taow om aub een nap aan te gaan met Fier anders zouden ze dorpen afbreken ,del gaan en 2 accounts als deffbunker maken om Hi ho nog enigszins lastig te vallen.
en idd zonder de nap had Hi ho zeker deze wereld gewonnen
 
Reactiescore
592
Ik vind het heel goedkoop om nu als FIER speler zijnde te roepen dat het nu wel tijd is voor een 1v1v1, maar een week geleden niet. Er moeten eerst 3/4 accounts gebroken worden alvorens er een 1v1v1 kan komen? Neh, dan hebben jullie de Hi Ho spelers denk ik echt verkeerd ingeschat.
Dus elke Fier speler denkt hetzelfde over wel of niet 1v1v1 ? Ik heb in Fier chat vaker aangegeven een 1v1v1 te willen, maar omdat dat niet gedeeld wordt met iedereen en anderen waarschijnlijk tegen Hi Ho zeiden dat Fier dat als geheel niet wilt, zet anderen wel in een verkeerd daglicht. Net als dat heel Hi Ho toentertijd beschuldigd werd van slaafjes, terwijl een kleine minderheid echt wel in zag dat er ook accounts tussen zaten die daar niet aan mee deden ;)

Tsja je kan hier wel klagen dat de endgame moeilijk voor Fier gaat worden, maar als je het echt belangrijk vond dat er niet een 50/50 tegen TAoW kwam had je de nap niet aan moeten nemen. Je kan hier geen slachtoffer spelen na de nap hoor, dat komt er bij bijna niemand in denk ik
Neuh ik klaag over de manier waarop Fier nu imo onterecht karma over zich heen geroepen krijgt, terwijl we het altijd (even) netjes gespeeld hebben. Dat het lastig zou worden wisten we al langer, aangezien TAoW meer kwaliteit bezit.
 
Reactiescore
766
Dus elke Fier speler denkt hetzelfde over wel of niet 1v1v1 ? Ik heb in Fier chat vaker aangegeven een 1v1v1 te willen, maar omdat dat niet gedeeld wordt met iedereen en anderen waarschijnlijk tegen Hi Ho zeiden dat Fier dat als geheel niet wilt, zet anderen wel in een verkeerd daglicht. Net als dat heel Hi Ho toentertijd beschuldigd werd van slaafjes, terwijl een kleine minderheid echt wel in zag dat er ook accounts tussen zaten die daar niet aan mee deden ;)
Dat weet ik niet in hoeverre jij dat vaker aan hebt gegeven in jullie eigen stam-chats. Ik heb je er hier eigenlijk nooit over gehoord. Helaas dat verkeerde daglicht waar jij het nu over hebt, heeft inderdaad heel Hi Ho ervaren. Eveneens zal FIER dit nu dus ook als stam zijnde ervaren gok ik zo.

Neuh ik klaag over de manier waarop Fier nu imo onterecht karma over zich heen geroepen krijgt, terwijl we het altijd (even) netjes gespeeld hebben. Dat het lastig zou worden wisten we al langer, aangezien TAoW meer kwaliteit bezit.
Ik vind (persoonlijk) dat FIER echt wel meer te verwijten valt dan TAOW.
 
Reactiescore
592
Maar men gaat er nu ineens van uit dat Fier heel die NAP niet nodig had? Dat is dus onzin, want we gingen hard onderuit tegen zowel TAoW als tegen TM. En kwa kwaliteit is het in de tussentijd eerder afgenomen dan gegroeid.

Het klinkt een beetje alsof iedereen een excuus zoekt om gewoon tegen Fier te kunnen spelen, en er een makkelijke wereldwinst uit te slepen, omdat de partijen tot nog toe gelijk waren, maar door TAoW en Hi Ho te combineren die gelijkheid helemaal weg is.

Nee, de NAP tegen Hi Ho was ook niet 'eerlijk', maar wel rechtvaardig volgens TAoW en Fier wegens al genoemde redenen. Dat hetzelfde nu gebeurd tegen Fier, maar zonder echt gegronde redenen, ja dat steekt mij tegen. Zo zie je waarschijnlijk snel iedereen uit Fier weer op andere werelden spelen, want kwalitatief gezien gaan we het nu toch niet redden ;)
 
Reactiescore
1.542
Maar men gaat er nu ineens van uit dat Fier heel die NAP niet nodig had? Dat is dus onzin, want we gingen hard onderuit tegen zowel TAoW als tegen TM. En kwa kwaliteit is het in de tussentijd eerder afgenomen dan gegroeid.

Het klinkt een beetje alsof iedereen een excuus zoekt om gewoon tegen Fier te kunnen spelen, en er een makkelijke wereldwinst uit te slepen, omdat de partijen tot nog toe gelijk waren, maar door TAoW en Hi Ho te combineren die gelijkheid helemaal weg is.

Nee, de NAP tegen Hi Ho was ook niet 'eerlijk', maar wel rechtvaardig volgens TAoW en Fier wegens al genoemde redenen. Dat hetzelfde nu gebeurd tegen Fier, maar zonder echt gegronde redenen, ja dat steekt mij tegen. Zo zie je waarschijnlijk snel iedereen uit Fier weer op andere werelden spelen, want kwalitatief gezien gaan we het nu toch niet redden ;)

Genius hoe jullie nu in de slachtofferrol kruipen. Zo hebben wij van Hiho ons maanden gevoeld, leuk hé als iedereen zich tegen je keert en je nattigheid voelt. Heb vanaf het begin al geroepen dat als die NAP zou blijven staan tot een deel van Hiho vroeg of laat kapot gespeeld zou worden waardoor één of beide partijen het gevoel zo krijgen de NAP niet meer nodig te hebben. Voor Hiho is het dan al gewoon te laat om terug te krabbelen. Dat je benoemd dat 1v1v1 nog mogelijk is vind ik dan ook heel easy, was dan een man geweest en had hem opgezegd zodra je zag dat Hiho begon te wankelen overal en had laten zien wat je in huis had. Fier is naar mijn mening kwalitatief het zwakst van de 3 en heb ook gezegd dat die NAP uiteindelijk FIER de kop zou gaan kosten omdat een situatie als deze simpelweg voor de hand liggend was.

Ik ontken niet dat de NAP niet nodig was want op beide fronten werden enkel verliezen geboekt en weinig winsten, maar feit is, en dat kan niemand ontkennen dat hij gewoon veel te lang heeft geduurd en een leuke eindfase van de wereld heeft verpest.
 
Reactiescore
259
Eigenlijk kon Fier geen goede keuze maken. Geen nap =win voor hi ho, wel een nap = geen win hi ho maar wel jezelf als de overmacht stam in de kaart spelen
 
Reactiescore
1.075
sinds wanneer kan Fier voorspellen dat Hi Ho zo slecht gaat deffen of beterweg niet kan deffen. een week terug was Hi Ho nog groter dan Fier, dat ze t zo slecht doen betekent niet dat Fier van dag op dag de nap moet opzeggen. ipv naar de nap te kijken, kijk je beter naar jullie o zo slechte werk van de laatste week.
 
Bovenaan