Stelling van de dag

Reactiescore
1.380
Ik vind daarbij van je eigen account afstappen om vervolgens op een MB account te spelen en vanuit daar edels te sturen best ver gaan. Best wel ban worthy om eerlijk te zijn? Want je gebruikt de progressie van een ander account om je eigen account een boost te geven, aangezien Vinci zelf edels timed achter zijn MB met een speler van Vinci zelf? Raak duizelig..


laten ze dit nou ook met IAA doen
 
Reactiescore
1.380
Dat weet ik Melvin, dat had ik inderdaad al opgevangen en ik apprecieer / respecteer die keuze van Taow enorm.

Het was enkel even gericht naar Fred om eens te kijken wat hij daar op ging zeggen. Kijken of hij ook andere stammen kan zwartmaken of veroordelen hiervoor (Fier dus) in plaats van Hi Ho.

Zoals ik had verwacht kreeg ik net op dat stuk geen reactie... Vreemd hoor die had ik niet zien aankomen! :rolleyes:


zoals ik ook al eerder aangegeven heb gaat dit niet gebeuren. Ook fier is hier op tegen dit is iets wat met de accounts zelf besproken is zonder met de leiding van TAOW of FIER besproken te hebben.
Er komen geen edelspam dorpjes in het cluster van TAOW van Fier uit.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
- Inderdaad, daarom zijn ze nu dus ook weggehaald van het front en liggen ze allemaal meer naar de rim toe. Toen lagen ze daar omdat ze er gestart waren met ons, jouw punt is...?

- Klopt, ik heb een privéleven en draai meerdere werelden waardoor het soms al eens voorvalt dat IK iets mis, dit kan dus perfect besproken geweest zijn in de account chat maar daar heb ik zelf niks van gezien.

- Zoals ik al zei ben ik het ook niet eens dat dit gebeurd is. Dit was echter enkel uit pure noodzaak omdat de speler zelf niet kon en we geen vv'er konden vinden is mij verteld, maar je hebt gelijk dit hoort niet.

Ik vond jou in het begin een prima P&P'er, nu zet ik jou gewoon bij op het lijstje van azijnpissers & huilers hoor.
Het is altijd Hi Ho dit, Hi Ho dat.. Nu stel ik in het laatste stuk van mijn vorige post een leuke vraag waar je dan weer niet op antwoord, logisch uiteraard... Het gaat niet om Hi Ho, een andere stam zwartmaken of veroordelen dan Hi Ho doe jij niet aan zeker, zoals zo velen?
Als je het niet erg vind ga ik me nu met iets veel nuttigers bezighouden dan deze discussie.
Ja, omdat ze niet meer nodig waren in de core? Ondanks dat ze hun rol als 'moraalbreker' nooit hebben vervuld. Ze lagen enkel en alleen in de core om extra edelspam te kunnen doen.

Dus ik ben een azijnpisser? Ben wel benieuwd waar je dat op baseert. Dat ik Hi Ho spelers wijs op hypocrisie? Het is inderdaad 'hiho dit, hiho dat', enkel en alleen omdat jullie nu krijgen wat jullie imo verdienen.

Ik neem aan dat je doelt op deze vraag?
Voor je het gaat hebben over smerige handelingen, er gaan nu al edelspam dorpen onderling gewisseld worden tussen de BG's TAOW en Fier... Maar tja alles voor die overmacht toch?;)
Had niet verwacht dat die serieus was, dacht dat 't een opmerking met een knipoog was. Als je wil dat ik er serieus op inga wil ik dat best doen hoor. In een normale wereldsituatie zou ik de overmacht van TAOW & Fier bekritiseren. Ik zou 't inderdaad niet netjes vinden als er zulke uitwisselingen van dorpen zouden plaatsvinden, hoewel hier al meerdere malen is vermeld dat het vanuit TAOW tegengehouden zal worden. Tevens heeft Hi Ho op zoveel verschillende manieren getracht op onethische wijze een overmacht te bemachtigen dat er weinig is dat TAOW & Fier kunnen doen om over de lijn te gaan imo.
 
Reactiescore
5.599
jammer dat je jullie topstam geruild hebben voor fier
Ik had bijna de invite van Hi-ho geaccepteerd, scheelde niet veel of ik had dus een misklik + een nieuw stab topic.
 
Reactiescore
490
Ik had bijna de invite van Hi-ho geaccepteerd, scheelde niet veel of ik had dus een misklik + een nieuw stab topic.

Sinds wanneer kan je met 11 accounts in 1 stam dan :eek:
 
Reactiescore
603
in TAoW is nog plek !
 
Reactiescore
786
Ik had bijna de invite van Hi-ho geaccepteerd, scheelde niet veel of ik had dus een misklik + een nieuw stab topic.
Liever niet nog eens met Vinci in de stam. Het schijnt dat het niet zo'n fair spelers zijn :p
 
Reactiescore
1.075
Iemand slet noemen en zelf van stam naar stam hoppen.
 
Reactiescore
3.538
MB's aan het front in core moet ook gewoon kunnen vind ik. Oke is geen moraalbreker dan in theorie maar dan noemen we het helpers ofzo. Niks mis mee. Puur en alleen als edelspam zo'n acc houden is wel minder. Als het met als doel is, je mb of helper wat mee te laten groeien gewoon dik prima.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Toch respect dat je deze lijst in een compleet verkeerd topic hebt weten te plaatsen
 
Reactiescore
603
Wat een slechte lijst
 
Reactiescore
1.075
Ik vind olifant lief
 
Reactiescore
490
jullie zouden wel een plaatsje vinden voor het OK team op firefox.., king of pvm kicken bvb en probleem opgelost!

Prone zoekt nog mensen hoorde ik! miss is dat een optie? :p
 
Bovenaan