Stelling van de dag

Reactiescore
1.075
Komt calimero ook eens aanzetten? Misschien moet je Prone om een NAP vragen voor 24 uur, en in die NAP gaan blitzen? De CF"s waren niet onterrecht volgens de CF afspraken vandaar dat het geen smerige illegale CF's zijn. Echter had ik het zelf ook niet gedaan, vandaar dat Vinci ook geen dorpen van Prope heeft proberen te pakken.

Ik weet niet waar je dit vandaan haalt tho.
De cfs gaan over dorpen midden in kanada/smokey van random spelers, of ze in de afspraken staan of niet. Wanneer je dit doet zit er moreel een enorme fout binnen Hi Ho, maar ik denk dat we dit al wisten. Feit dat het nadien via prope weer gebeurd is zegt wel genoeg. Hi ho dikke topstam hoor.
 
Reactiescore
1.075
Zoal sint en acta die ook zet bij hi ho bedoel je?

Je hebt het over MBs midden in jullie cluster die jullie dankzij een stab van een medespeler hebben kunnen terug pakken? T zou account prone gesierd hebben om niet meteen een trein te gaan sturen zodra bekend was dat er een stab was maar ach.
 
Reactiescore
490
Je hebt het over MBs midden in jullie cluster die jullie dankzij een stab van een medespeler hebben kunnen terug pakken? T zou account prone gesierd hebben om niet meteen een trein te gaan sturen zodra bekend was dat er een stab was maar ach.


Hier zit je fout. Dat er een stab plaats vond binnen fier wisten wij in eerste instantie niet. Zodra dit duidelijk was heeft Hi Ho ook gelijk actie ondernomen en heeft fier zijn zaakjes kunnen regelen.(?)
 
Reactiescore
161
Ik denk dat we zonder discussie te voeren wel kunnen concluderen dat de manier van handelen van IJKYO in deze situatie tegen alle normen en waarden van de (respectabele) TW Community is:

1. Aangeven aan Kanade geen cf’s via Prope te internen;
2. Toch cf’s via Prope edelen;
3. Zeggen dat Kanade pech heeft en je het niet gaat terugdraaien, maar voorstellen er niet uit te edelen;
4. Het tegenvoorstel om 3,5 week niet uit die dorpen te edelen negeren;
5. Toch uit de cf’s via Prope edelen.

Je kan zoiets niet wegschuiven met ”volgens de cf-regels mag het“, ”miscommunicatie in ons team” of “het is negeert dus er was geen afspraak”. Zo werkt het niet als je als speler serieus genomen wilt worden.

Ga ik volledig mee akkoord.

De enige directe tegenspeler die ik core had die op een respectabele manier dorpen wist te pakken was team vinci. Waarvoor nog steeds veel respect.
Alsook TAS en GH hebben op een eerlijke manier dorpen weten te spammen tijdens de laatste massa. En daar aardig wat gesnoept ook.

Voor de rest ofwel overbodig gebruik van laag morale mb’s aan frontje zetten of afspraken negeren en toch doen wat je zelf wil.
De manier waarop alles gegaan is , is zeer zwak. Meer woorden moet ik er niet aan vuil te maken.
 

Deleted User - 487966259

Guest
Komt calimero ook eens aanzetten? Misschien moet je Prone om een NAP vragen voor 24 uur, en in die NAP gaan blitzen? De CF"s waren niet onterrecht volgens de CF afspraken vandaar dat het geen smerige illegale CF's zijn. Echter had ik het zelf ook niet gedaan, vandaar dat Vinci ook geen dorpen van Prope heeft proberen te pakken.

Misschien geen dorpen van Prope gepakt, maar wel dorpen van Prope zitten stacken achter tlot om vanaf daar te kunnen edelspammen lmao
 
Reactiescore
1.075
Hier zit je fout. Dat er een stab plaats vond binnen fier wisten wij in eerste instantie niet. Zodra dit duidelijk was heeft Hi Ho ook gelijk actie ondernomen en heeft fier zijn zaakjes kunnen regelen.(?)

nee klopt niet. het dorp werd pas geedeld nadat het bekend was :p
 
Reactiescore
490
nee klopt niet. het dorp werd pas geedeld nadat het bekend was :p

nadat wat bekend was is dan de vraag.
zodra het dorp leeg stond zijn inderdaad edels gestuurd.
zodra de stab bekend was waren de edels al onderweg.

Zodra de stab bekend was hebben we dit gelijk gemeld. Dat het overkomt alsof er gebruikt gemaakt is van een 'stab' kan ik begrijpen, het was nogal in een kort tijdsbestek. Maar dat dit niet het geval is kan ik beamen en dat prone hier nu een sneer nagegeven wordt is niet juist.
 
Reactiescore
1.075
nadat wat bekend was is dan de vraag.
zodra het dorp leeg stond zijn inderdaad edels gestuurd.
zodra de stab bekend was waren de edels al onderweg.

Zodra de stab bekend was hebben we dit gelijk gemeld. Dat het overkomt alsof er gebruikt gemaakt is van een 'stab' kan ik begrijpen, het was nogal in een kort tijdsbestek. Maar dat dit niet het geval is kan ik beamen en dat prone hier nu een sneer nagegeven wordt is niet juist.

De edels waren onderweg, en de ts bleef steken. In dat tijdsbestek werd bekend dat het een stab was en hebben ze nadien een extra edel gestuurd. Dus ja die sneer is terecht.
 
Reactiescore
2.064
Misschien geen dorpen van Prope gepakt, maar wel dorpen van Prope zitten stacken achter tlot om vanaf daar te kunnen edelspammen lmao

Ik heb inderdaad wat Os gestuurd op het einde, maar niet om de dorpen als edelspam te gebruiken. Ik heb dit gedaan, zodat wij het account achter de hand kunnen houden, indien het tegenpartij kamp ook op ons accounts houd voor edelspam. Ik heb voorderest toen prope groot was ook nooit Os erheen gestuurd en dit is vanuit Hi Ho ook niet gedaan.
 
Reactiescore
454
Ga ik volledig mee akkoord.

De enige directe tegenspeler die ik core had die op een respectabele manier dorpen wist te pakken was team vinci. Waarvoor nog steeds veel respect.
Alsook TAS en GH hebben op een eerlijke manier dorpen weten te spammen tijdens de laatste massa. En daar aardig wat gesnoept ook.

Voor de rest ofwel overbodig gebruik van laag morale mb’s aan frontje zetten of afspraken negeren en toch doen wat je zelf wil.
De manier waarop alles gegaan is , is zeer zwak. Meer woorden moet ik er niet aan vuil te maken.

Wederzijds respect
 

Deleted User - 487966259

Guest
Ik heb inderdaad wat Os gestuurd op het einde, maar niet om de dorpen als edelspam te gebruiken. Ik heb dit gedaan, zodat wij het account achter de hand kunnen houden, indien het tegenpartij kamp ook op ons accounts houd voor edelspam. Ik heb voorderest toen prope groot was ook nooit Os erheen gestuurd en dit is vanuit Hi Ho ook niet gedaan.

Je stuurde toevallig op het moment dat je op Kanade ging aanvallen en Prope in beide dorpen 20 edels had staan. Kom op, dit was gewoon met voorbedachte rade. Zeker wetende dat die edels al onderweg waren naar KT
 
Reactiescore
2.064
Je stuurde toevallig op het moment dat je op Kanade ging aanvallen en Prope in beide dorpen 20 edels had staan. Kom op, dit was gewoon met voorbedachte rade. Zeker wetende dat die edels al onderweg waren naar KT

Ga hier niet met je over in discussie. Als ik intenties had met prope had ik het wel uitgevoerd. Iedereen kan beamen dat da vinci fair heeft gespeeld op w71. Ik had al veel eerder prope kunnen OSen of dorpen kunnen overpakken.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Nou.. het is dat Melvin de leiding van Hi Ho erop aansprak, anders was prope gewoon gebruikt.
 
Reactiescore
49
Wanneer een account wordt weggespeeld is dit altijd te verantwoording van de hoofdspeler van het account. Pronken is iets anders dan op spelers op feiten wijzen. Meerdere spelers geven aan dat wij overal verliezen maken op meerdere fronten, maar ik wijs deze spelers terecht erop dat wij ook wel degelijk winsten boeken. Jammer dat je er onzin bij probeert te halen dat wij spelers tegen jullie aan leggen met laag moraal, dit is ten aller tijden NIET gebeurd. Ik kan me geen 1 speler voor me halen die wij bewust tegen jullie hebben aangelegd en hebben gestacked met moraal wall. (bij alea). Alea is gewoon altijd netjes weggespeeld, dit kan geconfirmed worden door o.a. Kanade, Cake en Mienjong. We hebben inderdaad MB clears gebruikt, maar de edels werden ook altijd gestuurd door Hi Ho accounts. Het laffe spel wat je probeert aan te halen, zijn gewoon smoesjes voor je uitzichtloze situatie en ik vindt het oprecht jammer dat je dit probeert te doen.

Als we het dan toch over op feiten wijzen hebben. Edels werden niet altijd gestuurd door hi ho accounts, er zijn zelfs 2 dorpen overgenomen van ons door MBs in de eerste wave. Dit hadden er eigenlijk nog veel meer moeten zijn, maar we hadden toevallig de clears en edels van Ramon/Natural Selection en al die andere MBs geblocked terwijl die van Vinci niet. Ook werd er in sommige gevallen 3 edels door MBs verstuurd en 1 edel erachteraan door Vinci. Ook ging Kevin (van Team Vinci) 24 uur niet loggen op Vinci en ging aanvallen sturen vanaf RobbeF00 lmao. Verder heb ik ook gesprekken gehad in mededelingen met Ramon04 en Natural Selection dat ze beide aangaven dat ze het wel een beetje ver vonden gaan hoe zij ons kapot maakte door middel van al deze MBs. Baal erg dat ik deze mededelingen niet heb opgeslagen toendertijd, maarja ik had toen nog helemaal geen benul hoe dit allemaal werkte op het AF. Na deze eerste wave waren we eigenlijk al klaar met een dorpenverlies van 7 als ik het me goed herinner, en bijna alle def dood. Paar dagen later hebben we idd wel bijna alleen nog maar aanvallen gehad van Vinci, en ook hebben cake en kanade mss wel alleen van Vinci aanvallen gehad, dus mss hebben ze hun leven gebeterd :D.

Dit zijn de feiten, en daarna hoe fair Vinci heeft gespeeld is een mening, waar over te discussieren valt.
 
Bovenaan