Stelling van de dag

DeletedUser37838

Guest
Wij hebben de afgelopen week ook tlott gebroken, en daarvoor kanade en Mi. Zijn ook weer flink wat puntjes de andere kant op. Denk voortaan voordat je iets roept

Gebroken is een groot woord voor een account dat praktisch niet bemand was en waar geen vv voor gevonden werd. Daarbij wil ik nog vermelden dat the lord of the toilet door zowel TAOW als Fier niet als stamlid aanzien werd. Er stonden dan ook praktisch geen frontstacks (op def van het account zelf na) waardoor ik eerder verbaasd ben dat het zo lang geduurd heeft voor dat account "gebroken" werd.
Ik vermoed dat Fier nu wel def naar the lord of the toilet stuurt omdat ze het belang van het account inzien voor hun front.
 
Reactiescore
290
Hi Ho die wat probeert klaar te spelen op het AF en dan met Prone afkomt, hoe die man nog geen AF-verbod heeft is echt onbegrijpelijk.
En dat zeg jij?
En iedereen zegt ook dat ik van het af moet blijven hoor... maar ik vind het hier zo gezellig. Dat ik slecht ben in p&p ben ik ook gewoon eens met de mensen maar heb er wel plezier in.
Overigens heb ik net gewoon feiten gegeven waar AAO gewoon goed op gereageerd heeft. En zelfs toegegeven dat er def gestuurd is geweest fout of geen fout. Dus als jij dit al slecht vind op het af kun jij misschien beter stoppen.
 
Reactiescore
5.686
En dat zeg jij?
En iedereen zegt ook dat ik van het af moet blijven hoor... maar ik vind het hier zo gezellig. Dat ik slecht ben in p&p ben ik ook gewoon eens met de mensen maar heb er wel plezier in.
Overigens heb ik net gewoon feiten gegeven waar AAO gewoon goed op gereageerd heeft. En zelfs toegegeven dat er def gestuurd is geweest fout of geen fout. Dus als jij dit al slecht vind op het af kun jij misschien beter stoppen.
Chameleon is een van de betere p&p’ers op t AF, dus op zich kan hij daar vrij goed over oordelen.

Verder zijn de buurman en buurman discussies tussen jou en Martijn natuurlijk geweldig, niet per se van p&p niveau, maar het zorgt wel altijd voor een grijns op mijn gezicht.
 
Reactiescore
1.075
Lijkt wel een discussie uit down the road met die 2.
 
Reactiescore
3.576

Ik heb net een voorstel aan TAoW gedaan tot verzoek om een BG aan te gaan.

Dan zijn we van dat geween af en krijgt Hiho eindelijk hun zin. Zelf was ik geen voorstander van een BG en had ik het liever gehouden tot een NAP.

Enkel hebben mijn ouders mij opgevoed je rekening moet houden met iedereen. Zo ook Hiho, bij deze dus tegen de avond een BG speciaal voor Hiho.


Dan kan het geween nu stoppen dat TAOW en Fier geen rekening zouden houden met Hiho. Dan ben ik ook geen hypocriet meer, als er een BG is kan ik het ook niet langer meer ontkennen.

Ik heb ook alvast een gedeeld topic gemaakt met TAoW om de opties toe een fusie te bespreken. Mij maken ze niets meer wijs, zie de Prone's in de werelden al afkomen dat nadat de BG er komt er alweer insinuaties gaan komen we eigenlijk al in fusie gaan en er eigenlijk dus ook geen sprake is van een BG.

Zodat je ook daarin gelijk zal krijgen en wij niets kunnen gaan tegen spreken.


Maar ik onderschat je niet, de gesprekken met leiding in Hiho zijn ook alvast opgestart om een fusie tussen Hiho en de fusie stam tussen TAOW en Fier zonder Prone te bespreken.

Om ook de insinuaties die zullen komen na de BG, fusie en volgende fusie niet tegen te kunnen spreken.

Want heel w71 is eigenlijk 1 groot complot tegen het account Prone. Ik wil gewoon snel werk maken hiervan voor je dit alles zal gaan insinueren zodat niemand nog maar 1 bewering die je maakt kan gaan ontkennen en jij gewoon gelukkig kan tw spelen want dat is uiteindelijk wel iedereen zijn doel.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Hi Ho dumpt Prone en NAP verdwijnt, is dat niet een oplossing? Everybody happy!
 
Reactiescore
743
Ik heb net een voorstel aan TAoW gedaan tot verzoek om een BG aan te gaan.

Dan zijn we van dat geween af en krijgt Hiho eindelijk hun zin. Zelf was ik geen voorstander van een BG en had ik het liever gehouden tot een NAP.

Enkel hebben mijn ouders mij opgevoed je rekening moet houden met iedereen. Zo ook Hiho, bij deze dus tegen de avond een BG speciaal voor Hiho.


Dan kan het geween nu stoppen dat TAOW en Fier geen rekening zouden houden met Hiho. Dan ben ik ook geen hypocriet meer, als er een BG is kan ik het ook niet langer meer ontkennen.

Ik heb ook alvast een gedeeld topic gemaakt met TAoW om de opties toe een fusie te bespreken. Mij maken ze niets meer wijs, zie de Prone's in de werelden al afkomen dat nadat de BG er komt er alweer insinuaties gaan komen we eigenlijk al in fusie gaan en er eigenlijk dus ook geen sprake is van een BG.

Zodat je ook daarin gelijk zal krijgen en wij niets kunnen gaan tegen spreken.


Maar ik onderschat je niet, de gesprekken met leiding in Hiho zijn ook alvast opgestart om een fusie tussen Hiho en de fusie stam tussen TAOW en Fier zonder Prone te bespreken.

Om ook de insinuaties die zullen komen na de BG, fusie en volgende fusie niet tegen te kunnen spreken.

Want heel w71 is eigenlijk 1 groot complot tegen het account Prone. Ik wil gewoon snel werk maken hiervan voor je dit alles zal gaan insinueren zodat niemand nog maar 1 bewering die je maakt kan gaan ontkennen en jij gewoon gelukkig kan tw spelen want dat is uiteindelijk wel iedereen zijn doel.


@prone speciaal voor jou!
 
Reactiescore
214
Wij hebben de afgelopen week ook tlott gebroken, en daarvoor kanade en Mi. Zijn ook weer flink wat puntjes de andere kant op. Denk voortaan voordat je iets roept

Daar ik niet veel recht heb van spreken vanwege mijn inactiviteit, maar toch omdat je meermaals met je "prestatie" loopt te pronken vind ik niet dat je terecht kan zeggen dat jullie tlott gebroken hebben. De hoofdspelers, waaronder ikzelf, zijn al meer dan een maand amper tot niet meer actief vanwege het laffe spel dat jullie speelden aan het front met onszelf (volstacken van spelers met laag moraal oa) en Alea dat uiteengevallen was, wat er door beide indertijd het plezier voor ons volledig uitgehaald heeft. Het account heeft sindsdien af en aan vv gehad en 1 nieuwe bespeler, waarvoor ik ook respect heb dat die het zolang volgehouden heeft. Nu is deze verleden week, 14 april, ook gestopt, en laat het nu sinds de 15e zijn dat we van effectieve verliezen kunnen spreken en het account opgegeven werd.
 
Reactiescore
1.075
Vergeet niet dat hi ho smerige illegale cfs nodig had bij alea. Ook nog eens
 
Reactiescore
983
Daar ik niet veel recht heb van spreken vanwege mijn inactiviteit, maar toch omdat je meermaals met je "prestatie" loopt te pronken vind ik niet dat je terecht kan zeggen dat jullie tlott gebroken hebben. De hoofdspelers, waaronder ikzelf, zijn al meer dan een maand amper tot niet meer actief vanwege het laffe spel dat jullie speelden aan het front met onszelf (volstacken van spelers met laag moraal oa) en Alea dat uiteengevallen was, wat er door beide indertijd het plezier voor ons volledig uitgehaald heeft. Het account heeft sindsdien af en aan vv gehad en 1 nieuwe bespeler, waarvoor ik ook respect heb dat die het zolang volgehouden heeft. Nu is deze verleden week, 14 april, ook gestopt, en laat het nu sinds de 15e zijn dat we van effectieve verliezen kunnen spreken en het account opgegeven werd.

Dus als de eigenaar(s) kei hard gaan runnen is/zijn en de enige speler die er wel nog speelde het account niet kon houden, dagelijks dorpen verloor en het heel zwaar had, deze later ook stopt dan is volgens jou het account niet terecht gebroken? Beetje vreemde logica als je het mij vraagt
 
Reactiescore
2.064
Daar ik niet veel recht heb van spreken vanwege mijn inactiviteit, maar toch omdat je meermaals met je "prestatie" loopt te pronken vind ik niet dat je terecht kan zeggen dat jullie tlott gebroken hebben. De hoofdspelers, waaronder ikzelf, zijn al meer dan een maand amper tot niet meer actief vanwege het laffe spel dat jullie speelden aan het front met onszelf (volstacken van spelers met laag moraal oa) en Alea dat uiteengevallen was, wat er door beide indertijd het plezier voor ons volledig uitgehaald heeft. Het account heeft sindsdien af en aan vv gehad en 1 nieuwe bespeler, waarvoor ik ook respect heb dat die het zolang volgehouden heeft. Nu is deze verleden week, 14 april, ook gestopt, en laat het nu sinds de 15e zijn dat we van effectieve verliezen kunnen spreken en het account opgegeven werd.

Wanneer een account wordt weggespeeld is dit altijd te verantwoording van de hoofdspeler van het account. Pronken is iets anders dan op spelers op feiten wijzen. Meerdere spelers geven aan dat wij overal verliezen maken op meerdere fronten, maar ik wijs deze spelers terecht erop dat wij ook wel degelijk winsten boeken. Jammer dat je er onzin bij probeert te halen dat wij spelers tegen jullie aan leggen met laag moraal, dit is ten aller tijden NIET gebeurd. Ik kan me geen 1 speler voor me halen die wij bewust tegen jullie hebben aangelegd en hebben gestacked met moraal wall. (bij alea). Alea is gewoon altijd netjes weggespeeld, dit kan geconfirmed worden door o.a. Kanade, Cake en Mienjong. We hebben inderdaad MB clears gebruikt, maar de edels werden ook altijd gestuurd door Hi Ho accounts. Het laffe spel wat je probeert aan te halen, zijn gewoon smoesjes voor je uitzichtloze situatie en ik vindt het oprecht jammer dat je dit probeert te doen.

Vergeet niet dat hi ho smerige illegale cfs nodig had bij alea. Ook nog eens

Komt calimero ook eens aanzetten? Misschien moet je Prone om een NAP vragen voor 24 uur, en in die NAP gaan blitzen? De CF"s waren niet onterrecht volgens de CF afspraken vandaar dat het geen smerige illegale CF's zijn. Echter had ik het zelf ook niet gedaan, vandaar dat Vinci ook geen dorpen van Prope heeft proberen te pakken.
 
Reactiescore
786
Wanneer een account wordt weggespeeld is dit altijd te verantwoording van de hoofdspeler van het account.

Maak hier maar eens een stelling van de dag van want dit is in mijn ogen onzin. Op de rest van je post reageer ik niet bij gebrek aan kennis en desinteresse van de post. Niks persoonlijks.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Komt calimero ook eens aanzetten? Misschien moet je Prone om een NAP vragen voor 24 uur, en in die NAP gaan blitzen? De CF"s waren niet onterrecht volgens de CF afspraken vandaar dat het geen smerige illegale CF's zijn. Echter had ik het zelf ook niet gedaan, vandaar dat Vinci ook geen dorpen van Prope heeft proberen te pakken.

Ik denk dat we zonder discussie te voeren wel kunnen concluderen dat de manier van handelen van IJKYO in deze situatie tegen alle normen en waarden van de (respectabele) TW Community is:

1. Aangeven aan Kanade geen cf’s via Prope te internen;
2. Toch cf’s via Prope edelen;
3. Zeggen dat Kanade pech heeft en je het niet gaat terugdraaien, maar voorstellen er niet uit te edelen;
4. Het tegenvoorstel om 3,5 week niet uit die dorpen te edelen negeren;
5. Toch uit de cf’s via Prope edelen.

Je kan zoiets niet wegschuiven met ”volgens de cf-regels mag het“, ”miscommunicatie in ons team” of “het is negeert dus er was geen afspraak”. Zo werkt het niet als je als speler serieus genomen wilt worden.
 
Bovenaan