Stelling van de dag

Reactiescore
603
Zit een verschil in “er tegen kunnen” en “het leuker vinden als het er in mindere mate was”.

1c en edelspam is nu eenmaal deel van het huidig TW, waar ik prima mee deal. Maar als je mij vraagt heb je liever hoger fake limiet of een 1c ban, ben ik daarvoor. Al kan ik prima leven met zoals het nu is.
Al is een 1c ban misschien iets teveel van het goede, daarom ook een hoger fakelimiet.

Als je 1C zou bannen dan zou dat ook heel erg nadelig zijn voor de kleinere partijen. De kleinere partijen kunnen er ook een activiteitsspel van maken en niet persee een kwantiteitsspel. Al ben ik wel met je eens dat het fakelimiet hoger zou mogen :)
 
Reactiescore
983
Fakes zijn gewoon een onderdeel van het aanvallende spel, net zoals edelspam. Toen je op een ander account speelde hoorde ik je niet zoveel hierover.. Dus dan vind ik je argument meer subjectief en daarmee een beetje irrelevant, omdat het jouw eigen spelbederf verpest, maar wanneer andere het ondergaan maakt het je niet zoveel uit.

Mijn stelling: Mathieu moet niet zo janken!

Dat ze geen onderdeel zijn van het spel hoor je mij niet zeggen, met een beperkt aantal toch. Als je hersenloos 1k+ fakes loopt te spammen heeft dat helemaal NIKS te maken met tactiek. Je hoorde mij toen inderdaad niet omdat wanneer er toen incs kwamen, er gewoon regelmatig clears tussen zaten en soms eens edels kwamen. Ook was het faken aan Fier kant veel beperkter, het gebeurde regelmatig dat accounts fakes stuurden maar dat was dan tenminste een geloofwaardig aantal, niet gewoon spammen om te kunnen spammen.

Volgens mij mis je in mijn stelling het stuk "voor alle partijen", ik verwijs ermee niet enkel naar mezelf, Hi ho of wie dan ook maar wil een discussie voeren waarin het gaat over Hi ho, Taow en Fier. Ik weet best ook dat er Hi Ho accounts met hun hoofd op de entertoets vastplakken, daarom zei ik dus voor alle partijen. Jullie van Murus moeten natuurlijk weer verwijzen naar een persoonlijke ervaring op mijn stelling en gaan er van uit dat ik dat bedoel, neen.
Ik ben gewoon benieuwd naar mensen hun mening over de fake limiet, that's it.
 
Reactiescore
5.592
Ik heb vernomen dat de mannen van QQ altijd in slaap vallen met hun hoofd op de enter toets.
 
Reactiescore
983
Je argument gaat niet op aangezien er regelmatig clears tussen de fakes zitten vanuit de spammers die jij zoal noemt. Wat wel klopt is dat wij meer fakes rondom deze clears spammen tov andere. Daarnaast geef je nu aan voor alle partijen, maar verwijs je zelf naar TAOW in een eerdere post, dat je daar nu op terugkomt prima.

Inderdaad, er zaten gisteren tussen de 800 incs zeker 7-8 clears, een aanzienlijk aantal ja.
De reden dat ik verwees naar TAOW was omdat jouw co (het zal aan het account liggen zeker) ook al dacht dat ik de bedoeling had om te verwijzen naar huidige gebeurtenissen met mijn stelling, net zoals jij was hij daar verkeerd in.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Stelling:
De minimumtroepenregel van 2% moet eindelijk verhoogd worden (vooral op werelden zonder toren), dit zal veel fijnere werelden creëren voor alle partijen.

Het maakt het spel wel beter te matchen met een sociaal leven idd
 
Reactiescore
490

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
1.380
van mij mag fakelimiet ook wel omhoog.
Elke dag 1k + incs koppen vergt wel het een en ander van je prive leven en is minder leuk.
Met minder fakes moet je al gauw meer tactiek gebruiken.

Maar als het erin zit gewoon lekker gebruik van maken.
TW is tenslotte een uitputtingsslag en kwaliteit is wat minder van belang.

Activiteit is the key.
 
Reactiescore
259
Je kan er ook voor kiezen om alle aanvallen op negeren te zetten. Geeft wat meer overzicht en die paar dodgefouten kom je wel overheen. Maakt het spelletje ook wat spannender.
 
Reactiescore
1.380
Je kan er ook voor kiezen om alle aanvallen op negeren te zetten. Geeft wat meer overzicht en die paar dodgefouten kom je wel overheen. Maakt het spelletje ook wat spannender.

totdat in ene keer alleen maar clears zijn en je 200 edels binnen 4uur krijgt hahah.

Kan je btw. ook gewoon op negeer zetten.
 
Reactiescore
786
Reactiescore
3.536
Persoonlijk vind ik doelloos 1c spam op elk dorp in je achterland met enkele clears tussen om je tegenstander dagelijks paar uur bezig te houden ook een bijzonder lage tactiek.

Van mij mag je een teller zo hoog mogelijk houden tijdens massa's, of op regelmatige basis fake's op fronten sturen of 2de linie om dan op een dag eens paar front dorpjes te vegen of edels achter te zetten. Maar echt fake om te fake op heel je achterland slaat gewoon nergens op.

Ga dan gewoon mondmaskers naaien als je uw tijd niet goed kan besteden.


Ik ben ook voorstander om hier afspraken over te maken tussen Fier en Hiho om dit tot een minimum te brengen naar de toekomst toe.
 
Reactiescore
5.592
Persoonlijk vind ik doelloos 1c spam op elk dorp in je achterland met enkele clears tussen om je tegenstander dagelijks paar uur bezig te houden ook een bijzonder lage tactiek.

Van mij mag je een teller zo hoog mogelijk houden tijdens massa's, of op regelmatige basis fake's op fronten sturen of 2de linie om dan op een dag eens paar front dorpjes te vegen of edels achter te zetten. Maar echt fake om te fake op heel je achterland slaat gewoon nergens op.

Ga dan gewoon mondmaskers naaien als je uw tijd niet goed kan besteden.


Ik ben ook voorstander om hier afspraken over te maken tussen Fier en Hiho om dit tot een minimum te brengen naar de toekomst toe.
Ik kan wel wat beters bedenken om te naaien.
 
Reactiescore
241
Persoonlijk vind ik doelloos 1c spam op elk dorp in je achterland met enkele clears tussen om je tegenstander dagelijks paar uur bezig te houden ook een bijzonder lage tactiek.

Van mij mag je een teller zo hoog mogelijk houden tijdens massa's, of op regelmatige basis fake's op fronten sturen of 2de linie om dan op een dag eens paar front dorpjes te vegen of edels achter te zetten. Maar echt fake om te fake op heel je achterland slaat gewoon nergens op.

Ga dan gewoon mondmaskers naaien als je uw tijd niet goed kan besteden.


Ik ben ook voorstander om hier afspraken over te maken tussen Fier en Hiho om dit tot een minimum te brengen naar de toekomst toe.


Ergens heb je hier gelijk in.
wij hebben hier nu al bijna 2 weken last van.

Stop je dan zelf ook met spammen, en vooral dan in de nacht? :)
 
Reactiescore
3.536
Ergens heb je hier gelijk in.
wij hebben hier nu al bijna 2 weken last van.

Stop je dan zelf ook met spammen, en vooral dan in de nacht? :)

Dat is mijn co, maargoed het word ook gedaan tegen Fier, dus wij doen het gewoon terug. Alsnog zie ik het liever anders.
 
Reactiescore
241
Dat is mijn co, maargoed het word ook gedaan tegen Fier, dus wij doen het gewoon terug. Alsnog zie ik het liever anders.


Ja, het is je co die dit doet.
blijft uiteraard hetzelfde account he :)

Wij willen gerust een deal maken, maar dan moet er samen aan tafel gezeten worden om te kijken wat mogelijk is.

Want je zegt nu, wat tegen Fier gedaan wordt, doen wij gewoon terug.
dit geldt ook voor ons uiteraard ;)

en liefst wil ik ook gewoon rustig TW'n zonder elke dag 500 fakes en 5 clears te dodgen.
 
Reactiescore
983
@Olifantje dat dit nu door beide partijen niet gedaan wordt wilt niet zeggen dat dit in de toekomst niet anders kan.

Ik zou zeggen zeker eens gaan praten hierover en misschien iets overeen komen, ook al speel ik nu niet meer in het zuiden, tegen Fier. Mooie kans dit :)

Verder ben ik het helemaal met @JokersBrain eens, faken op 1e, 2e, rond cf's,... Is helemaal niet zo erg. Het hele cluster volspammen vind ik persoonlijk zelfs gewoon zielig, en al zeker om het met een hele stam te doen als er een opmerking over gemaakt wordt. Dat is niet slim om die opmerking te maken en daar moeten we uit leren, maar het zegt voor mij heel veel over wat ik nog ga kunnen verwachten :)

Ik hoop dus dat Hi Ho en Fier hierover rond de tafel kunnen zitten, lijkt me een leuk idee!
 
Bovenaan