Stelling van de dag

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Sinds wanneer heb jij zo’n grote bek over hoe goed je bent. Aangezien het al tijdje geleden was hadk even gecheckt van bijv. W10 maar je lag gewoon aan het front waar je kei hard geedeld werd. Dus of je hebt geheugenverlies of je liegt dat erover..
Kei hard geedeld? Ik verloor 7 dorpen voor Temp viel. Toen ging ik op delete en bij Wybren spelen.
Stats vertellen niet alles, aangezien Temp na wat, 3 dagen(?) viel.

We hebben het hier al eens eerder over gehad, en toen gaf je al toe dat je het niet meer volledig wist. Proberen te discussiëren over iets waar je niks meer van weet lijkt mij nogal dom, maar ga je gang.
 
Reactiescore
1.075
Hoezo niet? Ik heb cl21 gewonnen en er is geen enkel buuraccount van me die het heeft overleeft.

Weggeedeld door jowauw, lukas en pim op ridingpony , waar je in de noobstam van marter zat en nadien overstapte na je grote falen naar de premade zonder tegenstand
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Weggeedeld door jowauw, lukas en pim op ridingpony , waar je in de noobstam van marter zat en nadien overstapte na je grote falen naar de premade zonder tegenstand
ik heb 1x gelogd op pony.
Wat een trashtalks zeg, voor iemand die er niks van weet.
 

Deleted User - 487954235

Guest
Kei hard geedeld? Ik verloor 7 dorpen voor Temp viel. Toen ging ik op delete en bij Wybren spelen.
Stats vertellen niet alles, aangezien Temp na wat, 3 dagen(?) viel.

We hebben het hier al eens eerder over gehad, en toen gaf je al toe dat je het niet meer volledig wist. Proberen te discussiëren over iets waar je niks meer van weet lijkt mij nogal dom, maar ga je gang.
Als je goed leest heb ik research gedaan. Ik wou daar nog op reageren maar dacht ik ga geen oude koeien uit de sloot halen. Maar als je hier doet alsof je god bent en grote bek hebt vraag je er gewoon om:)

Net stoer lopen doen dat je makkelijk 1-6 kan maar 1-1 lukt niet. Stats zeggen genoeg. Temp was niet na 3 dagen opgeheven of weg. Jullie faalde wel dat klopt:)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Als je goed leest heb ik research gedaan. Ik wou daar nog op reageren maar dacht ik ga geen oude koeien uit de sloot halen. Maar als je hier doet alsof je god bent en grote bek hebt vraag je er gewoon om:)

Net stoer lopen doen dat je makkelijk 1-6 kan maar 1-1 lukt niet. Stats zeggen genoeg. Temp was niet na 3 dagen opgeheven of weg. Jullie faalde wel dat klopt:)
Nou, kom maar naar de classic en bewijs mn ongelijk.

op de rest ga ik niet eens reageren tbh, feit is dat Temp het niet eens 5 dagen volhield en iedereen op delete stond na minder dan die 5 dagen. Jij mag best een andere mening hebben en de stats hebben nagegaan, dat maakt het nog niet echt representatief.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Ben nog altijd sympathiek. Kan alleen slecht tegen bullshit.
 

DeletedUser78491

Guest
Jeetje zeg, weinig mensen die op een forum zo onsympathiek en kapsones zijn als Laurens. Ik hoop voor je dat je in het echte leven niet zo doet.
 
Bovenaan