Stelling van de dag

Reactiescore
742
Stelling van de dag;

Als TAOW en Fier het nog beetje leuke wereld willen maken, moet de NAP er per direct af nu Hiho zoveel verliezen lijdt.

de nap is er nog niet af en hi ho heeft het al opgegeven dus het word sws geen 3strijd meer sterker nog

toaw rekruut hier de overige spelers van hi ho gaat om vinci/night train/ijustknocked

hierdoor pakt toaw zoon 60% van de wereld en word het een 60/40 verhouding hoe dit opgelost gaat worden is niet mijn taak maar om het netjes te houden zouden ze een 50/50 moeten maken
 

Deleted User - 487890096

Guest
Ik geloof wel dat de bedoeling is om 50/50 te maken
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
de nap is er nog niet af en hi ho heeft het al opgegeven dus het word sws geen 3strijd meer sterker nog

toaw rekruut hier de overige spelers van hi ho gaat om vinci/night train/ijustknocked

hierdoor pakt toaw zoon 60% van de wereld en word het een 60/40 verhouding hoe dit opgelost gaat worden is niet mijn taak maar om het netjes te houden zouden ze een 50/50 moeten maken

Eerste gedeelte klopt inderdaad, door de NAP is het onmogelijk om meer een 3 strijd te voeren omdat meerdere Hi Ho accounts er de brui aan geven. TAOW zal inderdaad Vinci, IJKYO en NT recruiten zodat er een eerlijke 10v10 uitrolt omdat TAOW nog 3 plekken te vullen heeft binnen de stam.

Wereld zal niet 60/40 worden, zelfs met de recruits heeft Fier nog steeds meer dorpen dan TAOW.

Fier:
Fier: 4198
Dododo: 583
Powny: 212
Dot!: 90
Totaal= 5083

TAOW:

TAOW= 2983
Vinci= 576
IJKYO= 502
NT=322
TM75= 370
Wagen= 159
Oma= 70
Totaal= 4982

Dit betekent dat zelfs na de NAP Fier nog steeds een overmacht zal hebben op TAOW. Voor de rest hebben beide partijen al aangegeven dat er gestreefd wordt naar een 50/50 zodat we toch nog een leuke eindstrijd krijgen op W71.

Voor de neutrale lezer: W71 zal echt een aanrader worden!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.962
Eerste gedeelte klopt inderdaad, door de NAP is het onmogelijk om meer een 3 strijd te voeren omdat meerdere Hi Ho accounts er de brui aan geven. TAOW zal inderdaad Vinci, IJKYO en NT recruiten zodat er een eerlijke 10v10 uitrolt omdat TAOW nog 3 plekken te vullen heeft binnen de stam.

Wereld zal niet 60/40 worden, zelfs met de recruits heeft Fier nog steeds meer dorpen dan TAOW.

Fier:
Fier: 4198
Dododo: 583
Powny: 212
Dot!: 90
Totaal= 5083

TAOW:

TAOW= 2983
Vinci= 576
IJKYO= 502
NT=322
TM75= 370
Wagen= 159
Oma= 70
Totaal= 4982

Dit betekent dat zelfs na de NAP Fier nog steeds een overmacht zal hebben op TAOW. Voor de rest hebben beide partijen al aangegeven dat er gestreefd wordt naar een 50/50 zodat we toch nog een leuke eindstrijd krijgen op W71.

Voor de neutrale lezer: W71 zal echt een aanrader worden!

Lol waarom tel je hier Get High, TAS, NBNG, MM en DT niet bij op? Die liggen voor ons volledig afgesloten.
 
Reactiescore
1.075
alsof die dorpen van de overige hi ho spelers niet gewoon als intern naar taow gaan, 60/40 zal een logischere verdeling zijn idd
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Lol waarom tel je hier Get High, TAS, NBNG, MM en DT niet bij op? Die liggen voor ons volledig afgesloten.

Voor de rest hebben beide partijen al aangegeven dat er gestreefd wordt naar een 50/50 zodat we toch nog een leuke eindstrijd krijgen op W71.

Heb het even in het dikgedruk gezet als je er overheen had gelezen. Accounts als PVM/Prone/Bram-Takkie/Jumpcluster NBNG/Alle andere MB's kunnen toch onderverdeeld worden door Fier. Jullie zijn uberhaupt al flink aan het dooredelen van PVM dus omdat er eerlijke verdeling wordt gemaakt (woorden van beide partijen) vind ik dat alle accounts die er niet toe doen niet hoeven worden meegerekend.
 
Reactiescore
1.962
Heb het even in het dikgedruk gezet als je er overheen had gelezen. Accounts als PVM/Prone/Bram-Takkie/Jumpcluster NBNG/Alle andere MB's kunnen toch onderverdeeld worden door Fier. Jullie zijn uberhaupt al flink aan het dooredelen van PVM dus omdat er eerlijke verdeling wordt gemaakt (woorden van beide partijen) vind ik dat alle accounts die er niet toe doen niet hoeven worden meegerekend.

De verdeling van achterblijvende accounts die edelvoer zijn is aardig scheef hoor, dus hoezo worden die niet meegerekend:confused2:
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
De verdeling van achterblijvende accounts die edelvoer zijn is aardig scheef hoor, dus hoezo worden die niet meegerekend:confused2:

Omdat de leidingen daar met een passende oplossing voor zullen komen dus dan ga ik dat soort accounts niet meerekenen.
 
Reactiescore
490
de nap is er nog niet af en hi ho heeft het al opgegeven dus het word sws geen 3strijd meer sterker nog

toaw rekruut hier de overige spelers van hi ho gaat om vinci/night train/ijustknocked

hierdoor pakt toaw zoon 60% van de wereld en word het een 60/40 verhouding hoe dit opgelost gaat worden is niet mijn taak maar om het netjes te houden zouden ze een 50/50 moeten maken
waarom? ze hebben toch altijd kwantitatief in de minderheid gestaan, waarom zouden zij het dan nu ineens eerlijk moeten verdelen ?
 

Deleted User - 487924308

Guest
Heb het even in het dikgedruk gezet als je er overheen had gelezen. Accounts als PVM/Prone/Bram-Takkie/Jumpcluster NBNG/Alle andere MB's kunnen toch onderverdeeld worden door Fier. Jullie zijn uberhaupt al flink aan het dooredelen van PVM dus omdat er eerlijke verdeling wordt gemaakt (woorden van beide partijen) vind ik dat alle accounts die er niet toe doen niet hoeven worden meegerekend.
Je maakte een punt dat fier zelf met de recruits van taow nog kwantitatief groter zou zijn. Dat klopte niet want na het internen(of edelen als accs niet opgeven) van overige hiho accs door beide stammen er wel een kwantitatief overgewicht ontstaan voor taow. Het idee dat de wereld met de recruits van taow er als 60/40 zou uitzien is dus wel geldig. Dit alles is natuurlijk naast het punt als de leidingen kunnen overeenkomen tot een 50/50 maar wou je gewoon ff duidelijk maken dat je punt niet zozeer helemaal correct was :)
 
Reactiescore
5.685
En wat trouwens als GH, Tas etc. idd intern geven aan Taow (met recruits erbij) en bijv prone en pvm blijven vechten tot t laatste dorp?
 
Reactiescore
766
Ik vind het netjes als de leiding van TAOW en FIER tot een 50/50 zouden komen. Daarbij komt wel dat ik niet vind dat iemand van FIER recht van spreken zou hebben, moest dit niet gebeuren. Precies dezelfde karma die Hi Ho heeft gekregen, zal FIER dan weer terugkrijgen, toch?

Als dit een hele kromme beredenering is zou ik ook graag lezen waarom, ik ben dan ook een beetje subjectief nu :p
 
Reactiescore
207
Zonder al te veel te volgen kan ik al een duidelijk verschil tussen Fier en Hi Ho aanhalen dat wel degelijk verschil levert in de huidige situatie en dat is premade vs non premade.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Deze gehele discussie is overbodig, want we hebben vanuit TAOW al een voorstel gedaan voor een 50/50 verdeling. Hierbij staan we ook dorpen af van onze recruits.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
259
Naja 50/50 of 60/40 maakt mij weinig uit persoonlijk gezien. Beetje als de underdog gezien worden heeft ook wel wat charme imo.
 
Reactiescore
592
Ik vind het netjes als de leiding van TAOW en FIER tot een 50/50 zouden komen. Daarbij komt wel dat ik niet vind dat iemand van FIER recht van spreken zou hebben, moest dit niet gebeuren. Precies dezelfde karma die Hi Ho heeft gekregen, zal FIER dan weer terugkrijgen, toch?

Als dit een hele kromme beredenering is zou ik ook graag lezen waarom, ik ben dan ook een beetje subjectief nu :p

Waar heeft Fier dan slechte karma aan verdiend ?
 
Reactiescore
766

DeletedUser79458

Guest
Ik werd hier voor gek verklaard toen ik hier verkondigde dat die NAP zou doorgaan tot het einde van Hi Ho en kijk waar we nu staan lol. Zoals @VTCpro hier al boven aangeeft backfired die NAP nu gigantisch voor Fier en dat hebben ze aan zichzelf te danken. Ik hoop op een winst voor TAOW.
 
Bovenaan