Stelling van de dag

Reactiescore
290
Je hebt het over MBs midden in jullie cluster die jullie dankzij een stab van een medespeler hebben kunnen terug pakken? T zou account prone gesierd hebben om niet meteen een trein te gaan sturen zodra bekend was dat er een stab was maar ach.

ik wist uren nadat die trein gestuurd was pas dat jullie co handelde zonder medeweten van de rest. Dus wat je zegt is al onzin. En het gaat niet over de cf van expensive brains maar de random speler een stuk eerder.
verder zou het gesiert hebben dat als jullie eennap vragen omdat je co je stabt jij hem zelf ook naleefde niet een nap afspreken ok vervolgens zelfs snachts te gaan blitzen
 
Reactiescore
983
Als we het dan toch over op feiten wijzen hebben. Edels werden niet altijd gestuurd door hi ho accounts, er zijn zelfs 2 dorpen overgenomen van ons door MBs in de eerste wave. Dit hadden er eigenlijk nog veel meer moeten zijn, maar we hadden toevallig de clears en edels van Ramon/Natural Selection en al die andere MBs geblocked terwijl die van Vinci niet. Ook werd er in sommige gevallen 3 edels door MBs verstuurd en 1 edel erachteraan door Vinci. Ook ging Kevin (van Team Vinci) 24 uur niet loggen op Vinci en ging aanvallen sturen vanaf RobbeF00 lmao. Verder heb ik ook gesprekken gehad in mededelingen met Ramon04 en Natural Selection dat ze beide aangaven dat ze het wel een beetje ver vonden gaan hoe zij ons kapot maakte door middel van al deze MBs. Baal erg dat ik deze mededelingen niet heb opgeslagen toendertijd, maarja ik had toen nog helemaal geen benul hoe dit allemaal werkte op het AF. Na deze eerste wave waren we eigenlijk al klaar met een dorpenverlies van 7 als ik het me goed herinner, en bijna alle def dood. Paar dagen later hebben we idd wel bijna alleen nog maar aanvallen gehad van Vinci, en ook hebben cake en kanade mss wel alleen van Vinci aanvallen gehad, dus mss hebben ze hun leven gebeterd :D.

Dit zijn de feiten, en daarna hoe fair Vinci heeft gespeeld is een mening, waar over te discussieren valt.

Wat een belachelijke reactie is dit zeg, dit is gewoon zeiken om te kunnen zeiken op Hi ho.
Ik raad je aan om een oproep te doen aan Inno voor het afschaffen van mb's, geloof mij vrij: ik sta hier 100% achter dat er iets gedaan moet worden hier aan.
MAAR
Met Vinci hebben wij geen mb's aan het front gehad, nooit. Als het van sommige co's afhing dan lagen die er wel en werden die gebruikt als edelspam. Ik was hier heel erg op tegen en dit is dan ook nooit gebeurd. Het klopt dat jullie destijds veel aanvallen kregen van onze mb's, dat zal ik niet ontkennen. Maar als jouw definitie van "niet fair" is dat mb's ook mogen deelnemen aan een aanval, ben jij serieus verkeerd.

Er was trouwens maar 1 reden dat wij onze mb's mee lieten doen: jij kon maar op 1 manier deffen en dat was door middel van het plaatsen van stacks. Hierdoor konden wij niet anders dan zo veel mogelijk clears te verzamelen om jullie weg te werken, dus ja ook mb clears.

Je mag hier wel zeveren over hoe vinci niet fair was, als ik het goed heb was jij dat account met die zuster-broeder accounts (of hoe je het ook mag noemen). Starten op verschillende accounts om ze uiteindelijk allemaal te internen. Vervolgens ga je komen zagen over fair spel als je kansloos weggespeeld wordt iets na die intern. Kom op man, breng even je eigen zaken eerst op orde voor je gaat praten over anderen hun fair play, bedankt.
 
Reactiescore
290
Wat een belachelijke reactie is dit zeg, dit is gewoon zeiken om te kunnen zeiken op Hi ho.
Ik raad je aan om een oproep te doen aan Inno voor het afschaffen van mb's, geloof mij vrij: ik sta hier 100% achter dat er iets gedaan moet worden hier aan.
MAAR
Met Vinci hebben wij geen mb's aan het front gehad, nooit. Als het van sommige co's afhing dan lagen die er wel en werden die gebruikt als edelspam. Ik was hier heel erg op tegen en dit is dan ook nooit gebeurd. Het klopt dat jullie destijds veel aanvallen kregen van onze mb's, dat zal ik niet ontkennen. Maar als jouw definitie van "niet fair" is dat mb's ook mogen deelnemen aan een aanval, ben jij serieus verkeerd.

Er was trouwens maar 1 reden dat wij onze mb's mee lieten doen: jij kon maar op 1 manier deffen en dat was door middel van het plaatsen van stacks. Hierdoor konden wij niet anders dan zo veel mogelijk clears te verzamelen om jullie weg te werken, dus ja ook mb clears.

Je mag hier wel zeveren over hoe vinci niet fair was, als ik het goed heb was jij dat account met die zuster-broeder accounts (of hoe je het ook mag noemen). Starten op verschillende accounts om ze uiteindelijk allemaal te internen. Vervolgens ga je komen zagen over fair spel als je kansloos weggespeeld wordt iets na die intern. Kom op man, breng even je eigen zaken eerst op orde voor je gaat praten over anderen hun fair play, bedankt.
Bijvoegend, dat al mienjong zijn hulpjes/interns/vrienden hoe hij ze wil noemen early game (toen pieft nog een nap had met hi ho) ik toenmalig TM continu clears op prone gooide.
 
Reactiescore
1.075
ik wist uren nadat die trein gestuurd was pas dat jullie co handelde zonder medeweten van de rest. Dus wat je zegt is al onzin. En het gaat niet over de cf van expensive brains maar de random speler een stuk eerder.
verder zou het gesiert hebben dat als jullie eennap vragen omdat je co je stabt jij hem zelf ook naleefde niet een nap afspreken ok vervolgens zelfs snachts te gaan blitzen

Gelieve even bewijs te geven waar ik een nap vraag. Danku.
 
Reactiescore
49
Wat een belachelijke reactie is dit zeg, dit is gewoon zeiken om te kunnen zeiken op Hi ho.
Ik raad je aan om een oproep te doen aan Inno voor het afschaffen van mb's, geloof mij vrij: ik sta hier 100% achter dat er iets gedaan moet worden hier aan.
MAAR
Met Vinci hebben wij geen mb's aan het front gehad, nooit. Als het van sommige co's afhing dan lagen die er wel en werden die gebruikt als edelspam. Ik was hier heel erg op tegen en dit is dan ook nooit gebeurd. Het klopt dat jullie destijds veel aanvallen kregen van onze mb's, dat zal ik niet ontkennen. Maar als jouw definitie van "niet fair" is dat mb's ook mogen deelnemen aan een aanval, ben jij serieus verkeerd.

Er was trouwens maar 1 reden dat wij onze mb's mee lieten doen: jij kon maar op 1 manier deffen en dat was door middel van het plaatsen van stacks. Hierdoor konden wij niet anders dan zo veel mogelijk clears te verzamelen om jullie weg te werken, dus ja ook mb clears.

Je mag hier wel zeveren over hoe vinci niet fair was, als ik het goed heb was jij dat account met die zuster-broeder accounts (of hoe je het ook mag noemen). Starten op verschillende accounts om ze uiteindelijk allemaal te internen. Vervolgens ga je komen zagen over fair spel als je kansloos weggespeeld wordt iets na die intern. Kom op man, breng even je eigen zaken eerst op orde voor je gaat praten over anderen hun fair play, bedankt.

Zucht... Lees je wel wat ik zeg? Er werd aangegeven door Theo Walcott dat er niet met edels werd aangevallen door MBs, terwijl dat duidelijk wel het geval was, wat ik alleen even recht wilde zetten. Ook grensde wij gwn aan Ramon/Natural Selection en Robbe bijvoorbeeld. Dus er lagen wel MBs aan het front, deze lagen hier idd al en werden hier niet neergelegd in deze situatie, dus als je dat bedoelde met neerleggen dan heb je gelijk. Ik heb ook al uitgelegd dat het geen broeder/zuster accounts of wat dan ook waren en dat we nooit de intentie hadden om te fuseren, maar dat we gwn voor de lol begonnen waren. Had uberhaupt nog nooit op een duo account of iets dergelijks gespeeld toen we begonnen.

Maar het punt was dat ik gwn even de feiten op tafel wilde leggen. Ik wilde helemaal niet beweren dat jullie perse unfair speelde. Ik sta best open voor het argument dat het gwn slim was om aan te vallen met een hoop clears en edels van MBs, maar het gebeurde wel en dat leek Wallcott even te ontkennen :p. Snap echt niet waarom je nu zo gefrustreerd reageert haha.
 

Deleted User - 487966259

Guest
Ik vind dat de spelers van Vinci hier wel heel heilig komen doen terwijl er nu toch al paar zaken die ze deden zeer twijfelachtig zijn
 
Reactiescore
49
Ik vind daarbij van je eigen account afstappen om vervolgens op een MB account te spelen en vanuit daar edels te sturen best ver gaan. Best wel ban worthy om eerlijk te zijn? Want je gebruikt de progressie van een ander account om je eigen account een boost te geven, aangezien Vinci zelf edels timed achter zijn MB met een speler van Vinci zelf? Raak duizelig..

Ja kan opzich wel in deze redenatie mee gaan. Ik moet wel zeggen dat ik geen hard bewijs hiervoor heb, maar dat Chameleon mij dit verteld heeft. Aangezien hij betrouwbaar op mij overkomt en hij dit zelf ook al meerdere malen gezegd heeft op het AF en ik niemand van Vinci dit nog heb horen ontkennen, schat ik persoonlijk de kans best groot dat dit wel echt is gebeurd :p. Verder boeit t me verder niet of ze een ban krijgen of niet aangezien ik toch al lang niet meer op deze wereld speel. Persoonlijk denk ik dat momenteel Mathieu van Sevii, de mss iets geniepigere Isaac en Kevin de baas is en zoiets niet nog een keer zou laten gebeuren.
 
Reactiescore
214
Wanneer een account wordt weggespeeld is dit altijd te verantwoording van de hoofdspeler van het account. Pronken is iets anders dan op spelers op feiten wijzen. Meerdere spelers geven aan dat wij overal verliezen maken op meerdere fronten, maar ik wijs deze spelers terecht erop dat wij ook wel degelijk winsten boeken. Jammer dat je er onzin bij probeert te halen dat wij spelers tegen jullie aan leggen met laag moraal, dit is ten aller tijden NIET gebeurd. Ik kan me geen 1 speler voor me halen die wij bewust tegen jullie hebben aangelegd en hebben gestacked met moraal wall. (bij alea). Alea is gewoon altijd netjes weggespeeld, dit kan geconfirmed worden door o.a. Kanade, Cake en Mienjong. We hebben inderdaad MB clears gebruikt, maar de edels werden ook altijd gestuurd door Hi Ho accounts. Het laffe spel wat je probeert aan te halen, zijn gewoon smoesjes voor je uitzichtloze situatie en ik vindt het oprecht jammer dat je dit probeert te doen.

Hmm.. Mas Doink, Nap Time, chickenhawk en er was er nog eentje die ik nu niet direct meer terugvind. In deze post (let daarbij ook even op het moraal) staat zelfs nog een bewijsje als je wil, of ga je nu beweren dat dat jullie def niet was dan? Wat je zegt dat er enkel clears gebruikt werden van de mb's klopt ook niets van, sorry. NBNG had meer mb's aan ons front liggen dan hij er zelf lag (toen we nog speelden spreek ik dan over), na een massa op hem hadden we meerdere dorpjes gepakt van hem, die stuk voor stuk werden gerecapped door zijn mb's om dan zelf weer gewoon vrolijk over te nemen. Kan je gewoon in de stats terugvinden als je wil. Alsook hebben zowel Mas Doink en nap time voldoende geprobeert om dorpjes te nemen, niet enkel met clears dus ;)
 
Reactiescore
16
Je stuurde toevallig op het moment dat je op Kanade ging aanvallen en Prope in beide dorpen 20 edels had staan. Kom op, dit was gewoon met voorbedachte rade. Zeker wetende dat die edels al onderweg waren naar KT

die edels zijn gestuurd door de hoofdspelers zelf omdat zij zich gestabt voelde door KT. Deze zijn dus niet vanuit hi ho gestuurd. Ook is ons gevraagd om die spam te stoppen en dat hebben wij die spelers toen direct gevraagd. Vanuit daar zijn er nooit meer edels gestuurd ;)

vinci heeft helemaal niks met prope te maken
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Ja kan opzich wel in deze redenatie mee gaan. Ik moet wel zeggen dat ik geen hard bewijs hiervoor heb, maar dat Chameleon mij dit verteld heeft. Aangezien hij betrouwbaar op mij overkomt en hij dit zelf ook al meerdere malen gezegd heeft op het AF en ik niemand van Vinci dit nog heb horen ontkennen, schat ik persoonlijk de kans best groot dat dit wel echt is gebeurd :p. Verder boeit t me verder niet of ze een ban krijgen of niet aangezien ik toch al lang niet meer op deze wereld speel. Persoonlijk denk ik dat momenteel Mathieu van Sevii, de mss iets geniepigere Isaac en Kevin de baas is en zoiets niet nog een keer zou laten gebeuren.
Kvind 't persoonlijk ook wat eigenaardig dat de bespelers van Da Vinci zich hier als een stel heilige boontjes opstellen mbt het gebruik van MB's. Er lagen meerdere MB's aan het front van Da Vinci, er werd vanaf deze MB's aangevallen, edels verstuurd en zelfs overgestapt door een hoofdspeler van Da Vinci. @Sevii, leuk dat je er op hebt toegezien, maar je hebt het niet kunnen voorkomen. @Theo Walcott. je ontkende vorige keer, toen vertelde ik dat Kevin was overgestapt en verder heb ik er je er niet over gehoord? Waarom dan nu weer de vermoorde onschuld spelen? Dat jullie er nu achter komen dat jullie handelen smerig is zou al wel een stap in de goede richting zijn, maar alles voor die overmacht toch?
 
Reactiescore
983
Kvind 't persoonlijk ook wat eigenaardig dat de bespelers van Da Vinci zich hier als een stel heilige boontjes opstellen mbt het gebruik van MB's. Er lagen meerdere MB's aan het front van Da Vinci, er werd vanaf deze MB's aangevallen, edels verstuurd en zelfs overgestapt door een hoofdspeler van Da Vinci. @Sevii, leuk dat je er op hebt toegezien, maar je hebt het niet kunnen voorkomen. @Theo Walcott. je ontkende vorige keer, toen vertelde ik dat Kevin was overgestapt en verder heb ik er je er niet over gehoord? Waarom dan nu weer de vermoorde onschuld spelen? Dat jullie er nu achter komen dat jullie handelen smerig is zou al wel een stap in de goede richting zijn, maar alles voor die overmacht toch?
Leuke post in poging tot zwartmaken van Vinci, echter zijn er een paar dingen die ik wens te benadrukken en me afvraag:

- Onze (meerdere) MB's zijn met ons gestart in dezelfde buurt, in deze buurt hadden wij vrijwel meteen front met de speler Mien Jong (en zijn 4-5 boostaccounts!)

- Er werd inderdaad hulp geleverd door onze MB's bij het aanvallen van Mien Jong, waarom? Dat heb ik al eens uitgelegd maar ik durf te wedden dat je dat niet gelezen hebt... Mien Jong (en zijn 4-5 boostaccounts!) was zoals we het noemen een echte defvreter. Stonden steeds meerdere dorpen aan het front stacked en kwamen altijd stacks van zijn stam toe wanneer we wat diepere dorpen pakt. Wanneer wij merkten dat het erg veel clears zou kosten gezien de manier waarop er gedeffed werd, hebben wij inderdaad onze MB's om hulp gevraagd

- Ook ik was me niet bewust van dat Kevin overgestapt was net zoals Rene. Ik wist hier absoluut niks van. Ben het eens gaan navragen en dit is inderdaad gebeurd voor 2 treinen en een clear te sturen. Dat dit het minst done van alles is ben ik het mee eens, alleen vind ik het wel belachelijk dat het woord "ban" hier ter sprake komt want dit alles is gebeurd met strikt oog voor de regels. Als ik had geweten dat dit het plan was zou ik hier tegen in gaan bij Kevin in Isaac, absoluut.

- Behalve dat gedoe met Kevin, blijf ik er bij dat aan dit alles helemaal NIKS smerig is. Wij hadden MB's aan het front liggen, die met ons gestart waren in de buurt en hebben ze gebruikt voor de aanval tegen een account dat net een overmacht had gecreëerd tegen ons. Mien Jong mag wel mooi beweren dat dit allemaal niet de bedoeling was met al die fusies etc, daar heb ik geen oor naar omdat het uiteindelijke resultaat hetzelfde blijft. Later zijn deze MB's van het front weggehaald en zullen we ze daar niet inzetten.

Belangrijk vind ik toch ook wel het stadium waarin dit allemaal gebeurt hoor... Waar wij nu over spreken gaat het om de eerste weken van de wereld, dat toen sprake was van MB's aan het "front" lijkt mij niet geheel onlogisch... Maar nu? Nu is dat gewoon een moedwillige keuze van accounts om hier van gebruik te maken en zal je Vinci dat (zolang ik er speel en mijn mening kan/mag geven) niet zien doen.

Kijk ik snap wat je punt is, maar wij hebben niks mis gedaan in deze situatie behalve waar jij mij op terecht wijst van Kevin, iets waar ik niks van af wist en wat ik ook niet goedkeur en wel degelijk veroordeel. Maar om te zeggen dat Vinci smerig heeft gehandeld? Dat mag jij vinden, maar ik weet dat dit niet zo is.

Voor je het gaat hebben over smerige handelingen, er gaan nu al edelspam dorpen onderling gewisseld worden tussen de BG's TAOW en Fier... Maar tja alles voor die overmacht toch?;)
 
Reactiescore
603
Voor je het gaat hebben over smerige handelingen, er gaan nu al edelspam dorpen onderling gewisseld worden tussen de BG's TAOW en Fier... Maar tja alles voor die overmacht toch?;)

Wij zijn hier fel op tegen en dit maak ik ook duidelijk binnen TAoW en hier zal ik tegen blijven strijden :)
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Leuke post in poging tot zwartmaken van Vinci, echter zijn er een paar dingen die ik wens te benadrukken en me afvraag:

- Onze (meerdere) MB's zijn met ons gestart in dezelfde buurt, in deze buurt hadden wij vrijwel meteen front met de speler Mien Jong (en zijn 4-5 boostaccounts!)

- Er werd inderdaad hulp geleverd door onze MB's bij het aanvallen van Mien Jong, waarom? Dat heb ik al eens uitgelegd maar ik durf te wedden dat je dat niet gelezen hebt... Mien Jong (en zijn 4-5 boostaccounts!) was zoals we het noemen een echte defvreter. Stonden steeds meerdere dorpen aan het front stacked en kwamen altijd stacks van zijn stam toe wanneer we wat diepere dorpen pakt. Wanneer wij merkten dat het erg veel clears zou kosten gezien de manier waarop er gedeffed werd, hebben wij inderdaad onze MB's om hulp gevraagd

- Ook ik was me niet bewust van dat Kevin overgestapt was net zoals Rene. Ik wist hier absoluut niks van. Ben het eens gaan navragen en dit is inderdaad gebeurd voor 2 treinen en een clear te sturen. Dat dit het minst done van alles is ben ik het mee eens, alleen vind ik het wel belachelijk dat het woord "ban" hier ter sprake komt want dit alles is gebeurd met strikt oog voor de regels. Als ik had geweten dat dit het plan was zou ik hier tegen in gaan bij Kevin in Isaac, absoluut.

- Behalve dat gedoe met Kevin, blijf ik er bij dat aan dit alles helemaal NIKS smerig is. Wij hadden MB's aan het front liggen, die met ons gestart waren in de buurt en hebben ze gebruikt voor de aanval tegen een account dat net een overmacht had gecreëerd tegen ons. Mien Jong mag wel mooi beweren dat dit allemaal niet de bedoeling was met al die fusies etc, daar heb ik geen oor naar omdat het uiteindelijke resultaat hetzelfde blijft. Later zijn deze MB's van het front weggehaald en zullen we ze daar niet inzetten.

Belangrijk vind ik toch ook wel het stadium waarin dit allemaal gebeurt hoor... Waar wij nu over spreken gaat het om de eerste weken van de wereld, dat toen sprake was van MB's aan het "front" lijkt mij niet geheel onlogisch... Maar nu? Nu is dat gewoon een moedwillige keuze van accounts om hier van gebruik te maken en zal je Vinci dat (zolang ik er speel en mijn mening kan/mag geven) niet zien doen.

Kijk ik snap wat je punt is, maar wij hebben niks mis gedaan in deze situatie behalve waar jij mij op terecht wijst van Kevin, iets waar ik niks van af wist en wat ik ook niet goedkeur en wel degelijk veroordeel. Maar om te zeggen dat Vinci smerig heeft gehandeld? Dat mag jij vinden, maar ik weet dat dit niet zo is.

Voor je het gaat hebben over smerige handelingen, er gaan nu al edelspam dorpen onderling gewisseld worden tussen de BG's TAOW en Fier... Maar tja alles voor die overmacht toch?;)
- Heb 't wel gelezen hoor, vind alleen niet dat MB's in de core thuis horen. MB staat namelijk voor 'moraalbreker', iets dat niet van toepassing was op de situatie op dat moment.

- Dat jullie je collectief niet bewust waren van de acties van Kevin lijkt me nogal stug, maar oké. Ik vraag me wel echt af in samenspraak met wie die keuzes zijn gemaakt en hoe jullie daar niets van af wisten. Ik neem toch aan dat je ten tijden van een massa elkaars beschikbaarheid aftast om te weten wie op welk moment kan aanvallen?

- Ik vind het overstappen naar een MB account wel degelijk smerig. Zeker als de winsten die op dat account worden geboekt direct weer worden afgegeven naar Da Vinci. Dat het woord 'ban' valt zal zijn omdat jullie recht ingaan tegen paragraaf 4, regel 4 van de TW regels; een account mag niet gebruikt worden enkel en alleen om een ander account te pushen. Iets dat op toepassing is op Ramon in deze situatie.

Alles wat HiHo momenteel toekomt, hoe smerig het op een normale wereld ook mag zijn, is niet minder dan terecht. Alle middelen werden eerder in deze wereld aangegrepen om overmacht te halen, beleid bleek niet te bestaan. Er is een paar keer door Hi Ho leden gezegd dat het inderdaad niet netjes was wat er gebeurde, maar er werd op geen enkel moment actie ondernomen.
 
Reactiescore
451
Even inhaken hier

@Sevii wist niks van die overstap omdat dat prive met mij besproken is door een persoon

Veder heb ik gewoon de regels nageleefd

Veder was de wereld nog aan het vormen op dat moment dus logisch dat mbs er op dat moment nog lagen mien jong is gewoon fair weggespeeld door ons
 
Reactiescore
983
- Heb 't wel gelezen hoor, vind alleen niet dat MB's in de core thuis horen. MB staat namelijk voor 'moraalbreker', iets dat niet van toepassing was op de situatie op dat moment.

- Dat jullie je collectief niet bewust waren van de acties van Kevin lijkt me nogal stug, maar oké. Ik vraag me wel echt af in samenspraak met wie die keuzes zijn gemaakt en hoe jullie daar niets van af wisten. Ik neem toch aan dat je ten tijden van een massa elkaars beschikbaarheid aftast om te weten wie op welk moment kan aanvallen?

- Ik vind het overstappen naar een MB account wel degelijk smerig. Zeker als de winsten die op dat account worden geboekt direct weer worden afgegeven naar Da Vinci. Dat het woord 'ban' valt zal zijn omdat jullie recht ingaan tegen paragraaf 4, regel 4 van de TW regels; een account mag niet gebruikt worden enkel en alleen om een ander account te pushen. Iets dat op toepassing is op Ramon in deze situatie.

Alles wat HiHo momenteel toekomt, hoe smerig het op een normale wereld ook mag zijn, is niet minder dan terecht. Alle middelen werden eerder in deze wereld aangegrepen om overmacht te halen, beleid bleek niet te bestaan. Er is een paar keer door Hi Ho leden gezegd dat het inderdaad niet netjes was wat er gebeurde, maar er werd op geen enkel moment actie ondernomen.

- Inderdaad, daarom zijn ze nu dus ook weggehaald van het front en liggen ze allemaal meer naar de rim toe. Toen lagen ze daar omdat ze er gestart waren met ons, jouw punt is...?

- Klopt, ik heb een privéleven en draai meerdere werelden waardoor het soms al eens voorvalt dat IK iets mis, dit kan dus perfect besproken geweest zijn in de account chat maar daar heb ik zelf niks van gezien.

- Zoals ik al zei ben ik het ook niet eens dat dit gebeurd is. Dit was echter enkel uit pure noodzaak omdat de speler zelf niet kon en we geen vv'er konden vinden is mij verteld, maar je hebt gelijk dit hoort niet.

Ik vond jou in het begin een prima P&P'er, nu zet ik jou gewoon bij op het lijstje van azijnpissers & huilers hoor.
Het is altijd Hi Ho dit, Hi Ho dat.. Nu stel ik in het laatste stuk van mijn vorige post een leuke vraag waar je dan weer niet op antwoord, logisch uiteraard... Het gaat niet om Hi Ho, een andere stam zwartmaken of veroordelen dan Hi Ho doe jij niet aan zeker, zoals zo velen?
Als je het niet erg vind ga ik me nu met iets veel nuttigers bezighouden dan deze discussie.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Voor je het gaat hebben over smerige handelingen, er gaan nu al edelspam dorpen onderling gewisseld worden tussen de BG's TAOW en Fier... Maar tja alles voor die overmacht toch?;)

Als je even terugkijkt zie je hier een post staan, waarin ik aangeef dat de leiding van TAOW hier een stokje voor gaat steken.
 
Reactiescore
983
Als je even terugkijkt zie je hier een post staan, waarin ik aangeef dat de leiding van TAOW hier een stokje voor gaat steken.

Dat weet ik Melvin, dat had ik inderdaad al opgevangen en ik apprecieer / respecteer die keuze van Taow enorm.

Het was enkel even gericht naar Fred om eens te kijken wat hij daar op ging zeggen. Kijken of hij ook andere stammen kan zwartmaken of veroordelen hiervoor (Fier dus) in plaats van Hi Ho.

Zoals ik had verwacht kreeg ik net op dat stuk geen reactie... Vreemd hoor die had ik niet zien aankomen! :rolleyes:
 
Bovenaan