Stelling van de dag

Reactiescore
1.075
Tot nu toe heeft Hi Ho het meeste laten zien dus vind ik het terecht om hun als meest kwalitatieve stam te benoemen. Denk dat jullie jezelf desmatig onderschatten dat jullie uit wanhoop een BG zijn aangegaan ipv een NAP.



Waarom worden er dan dorpen afgestaan van TaoW aan Fier afgestaan?

Zoveel heeft hi ho nochtans nog niet laten zien. Tegen fier staan de stats dan ook gewoon dik in het negatieve. En tegen taow is het tegenwoordig ook niet zo indukwekkend tho
 

DeletedUser79458

Guest
Zoveel heeft hi ho nochtans nog niet laten zien. Tegen fier staan de stats dan ook gewoon dik in het negatieve. En tegen taow is het tegenwoordig ook niet zo indukwekkend tho

Waarom ga je een BG aan dan als Fier zoveel beter is dan Hi Ho en TaoW?
 
Reactiescore
3.457
Prone en iaa waren destijds natuurlijk ook de rang 2 en 3 stam natuurlijk, of nee wacht :eek:
Rang 1 en 4 stam
Maar jullie snappen hopelijk de hypocrisie?
oh ja laten we de gratis verkregen dorpjes van Prope niet vergeten die ijko kreeg waardoor hij plots bij CHU,Acta,Sint kwam te liggen?
 

DeletedUser79458

Guest
Envisioner, je posts worden er niet sterker op door steeds dezelfde onzin te roepen zonder goede bewijzen ;)
Als jij het kan bewijzen wil ik je wel geloven !

En ja dat dorpje weet ik niet zo veel van, maar weet wel dat er toch nogsteeds een NAP is, en geen BG.

1587321988969.png

Hoezo onzin aan verkondigen, wat is de onzin dan? Hierboven de overname waar ik het over had. Dit is een dorp wat TAoW afgeeft aan Fier zodat Fier kan jumpen naar het front toch? Je kan zelf ook geen reden noemen en dit is letterlijk de enige mogelijke verklaring.

Een NAP staat voor Niet Aanvals Pact maar er zullen hoogstwaarschijnlijk dus nog wel meer gevallen zoals dit komen zodat beide partijen van front verlicht kunnen worden. Jullie zijn elkaar wel aan het aanvallen en hevig aan het samenwerken wat dus niet een NAP is maar een BG. Je kan het natuurlijk wel een NAP noemen maar jullie houden jezelf, de wereld en het gehele AF gewoon voor de gek wat ik erg frappant vind.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Als het al zo triest moet zijn dat Taow en Fier elkaar gaan helpen met edelsmijt dorpjes dan is het niveau wel tot het uiterste gedaald. Kan mij niet voorstellen dat iemand dan nog zin heeft om tegen zo'n zielige tegenstander te spelen, ik niet iig.

Lekker makkelijk praten "de helft dreigt te stoppen omdat ze es tegenstand krijgen" daar is weinig van waar en ik denk ook niet dat jij de situaties kent.
Er zijn 2 accounts die met privé problemen kampen maar dat gaan we zeker zo goed mogelijk proberen op te vangen. Beetje een misplaatste opmerking dus als je in een stam zit die liever kiest voor de weg van de minste weerstand.

Als leider van TAoW sta ik hier totaal niet achter, er gaan geen edelspam dorpjes gepakt worden door vastliggende spelers bij een andere stam. Dat ik het met Fanta, QQ en UM wel heb laten gebeuren klopt zeker, maar Hi Ho begon hiermee en is dus van beide kanten gebeurd.

Echter gaat Edelspam dorpen weggeven door TAoW spelers aan de Fier te ver. Mocht Leone front willen pakken dan neemt hij ergens een jumpcluster, zodat zijn directe tegenstander hem tenminste nog gewoon kan aanpakken. Edelspam dorpen pakt hij maar via Fier.
 
Reactiescore
1.283
Maar jullie snappen hopelijk de hypocrisie?

Je slaat de spijker op z’n kop, dank je wel.
Eeuwig klagen op hoe hi ho zijn spel speelt om er vervolgens dubbel over heen te gaan.
De meningen over het spel van hi ho waren dus 0 waard en de principes nog lager dan die van dat foute hi ho :)
 
Reactiescore
3.583
Het afstaan van dorpen van TaoW zodat Fier kan jumpen, neigt dat niet heel erg naar een BG? Mooi dat jullie jezelf voor de gek willen houden maar dit is toch gewoon 100% een BG. Snap dat jullie een BG met elkaar gesloten hebben want anders was de wereld waarschijnlijk stuk sneller klaar maar kom aub niet zeggen dat dit geen BG is want anders zou Triballegende echt geen front afgeven aan Il Leone.

Jammer dat de stam met de meeste kwaliteit (waarschijnlijk) het onderspit zal delven door deze BG.

Het is niet omdat je het wereldrecord aantal BG's zeggen in 1 tekst verbroken hebt dat het daarmee ook een feit is. Je kan prima deals sluiten met vijanden, neutrale spelers, NAP's of BG's om dorpjes te ruilen of dorpjes af te geven voor een langere NAP,... de lijst is eindeloos voor zulke deals, als beide stammen vinden ze daarin voordeel halen kan dit gewoon zonder dat dit dan een BG zou moeten zijn.


Dat is een stelling die ik alvast niet deel. Ik heb in het verleden zat deals met zelfs vijanden gesloten dat ze enkele dorpen mochten hebben in ruil voor van alles waar mijn stam maar voordeel uit kon halen. Zoals ik al zei, er worden geen vv's bij elkaar gedraaid, er word geen OS aan elkaar verleend, er is geen gedeeld forum,... Dus gewoon geen BG.
 
Reactiescore
1.283
Zoals ik al zei, er worden geen vv's bij elkaar gedraaid, er word geen OS aan elkaar verleend, er is geen gedeeld forum,... Dus gewoon geen BG.

Je noemt precies de punten op die juist door de samenwerking niet nodig zijn.

Geen vv’s draaien bij elkaar (logisch, spelers genoeg op Accounts die safe liggen)

Geen os word er verleend (logisch, met zoveel vrije deff)

Geen gedeeld forum, moet niet nodig zijn want er heerst nog net geen Gap

Geen bijster sterke punten om het hiermee te bestempelen als een nap.
De titel aanzicht boeit mij persoonlijk ook niet zoveel tbh, duidelijk is de verandering door de samenwerking tussen beide.
 
Reactiescore
3.583
TAoW heeft anders genoeg om def en vv's gevraagd en deze zijn zover ik weet altijd geweigerd geweest. Dus tot zover je inhoudelijk punt.
 
Reactiescore
180
Ja is vervelend idd, ondervond Acta ook toen Prone ineens een jump maakte naar Acta front dmv gratis dorpjes van Iaa
Het hele verschil is wel dat IAA en Prone nie hebben ontkent dat ze geen BG hebben :S. Dat doen Fier en TaoW wel. Wees dan gewoon eerlijk, of kom met een argument waarom jij denkt dat dit soort praktijken gewoon kunnen in "alleen een NAP"?
Het is niet omdat je het wereldrecord aantal BG's zeggen in 1 tekst verbroken hebt dat het daarmee ook een feit is. Je kan prima deals sluiten met vijanden, neutrale spelers, NAP's of BG's om dorpjes te ruilen of dorpjes af te geven voor een langere NAP,... de lijst is eindeloos voor zulke deals, als beide stammen vinden ze daarin voordeel halen kan dit gewoon zonder dat dit dan een BG zou moeten zijn.


Dat is een stelling die ik alvast niet deel. Ik heb in het verleden zat deals met zelfs vijanden gesloten dat ze enkele dorpen mochten hebben in ruil voor van alles waar mijn stam maar voordeel uit kon halen. Zoals ik al zei, er worden geen vv's bij elkaar gedraaid, er word geen OS aan elkaar verleend, er is geen gedeeld forum,... Dus gewoon geen BG.
Beetje simpel vind ik dit. Dealtjes met de enemy sluiten doe je alleen als beide partijen er wat aan hebben. Dealtjes die 2 stammen doen met een BG/NAP zijn ze eerder geneigd om wat op te geven om hun gezamenlijke vijand nog meer druk te geven. Want dat zullen voor beide partijen in hun voordeel werken.

Al helemaal als dit gaat resulteren in een beter front vd ene speler die ruilt met zijn NAP-speler. In mijn ogen ben je dan elkaar niet alleen maar aan het gunnen, maar samen ook een strijd aan het binden tegen hun gezamenlijke vijand(op ander vlak dan wel ja). Dit valt wel onder BG, en niet onder NAP.

Dorpen ruilen tussen NAP-spelers zou wel kunnen wanneer het voor hun gezamenlijke vijand geen verschil zal maken. Denk aan het ruilen/afgeven van dorpen in je safe bijvoorbeeld. Dit kan wel gewoon binnen een NAP.
 
Reactiescore
1.283
TAoW heeft anders genoeg om def en vv's gevraagd en deze zijn zover ik weet altijd geweigerd geweest. Dus tot zover je inhoudelijk punt.

Hmm, je zou toch zeggen dat er bij het afspreken van een nap vooraf duidelijk in komt te staan dat het verlenen van deff en het draaien van vv’s uitgesloten is. Bijzonder als er dan überhaupt om gevraagd zou worden.

Tot zover de helderheid over je afspraken met taow ;)
 
Reactiescore
1.075
Rang 1 en 4 stam
Maar jullie snappen hopelijk de hypocrisie?
oh ja laten we de gratis verkregen dorpjes van Prope niet vergeten die ijko kreeg waardoor hij plots bij CHU,Acta,Sint kwam te liggen?

En van cake
 
Reactiescore
1.075
Bekijk bijlage 19110

Hoezo onzin aan verkondigen, wat is de onzin dan? Hierboven de overname waar ik het over had. Dit is een dorp wat TAoW afgeeft aan Fier zodat Fier kan jumpen naar het front toch? Je kan zelf ook geen reden noemen en dit is letterlijk de enige mogelijke verklaring.

Een NAP staat voor Niet Aanvals Pact maar er zullen hoogstwaarschijnlijk dus nog wel meer gevallen zoals dit komen zodat beide partijen van front verlicht kunnen worden. Jullie zijn elkaar wel aan het aanvallen en hevig aan het samenwerken wat dus niet een NAP is maar een BG. Je kan het natuurlijk wel een NAP noemen maar jullie houden jezelf, de wereld en het gehele AF gewoon voor de gek wat ik erg frappant vind.

1 dorpje ruilen = een bg qua stam . Stevig
 

DeletedUser79704

Guest
Hmm, je zou toch zeggen dat er bij het afspreken van een nap vooraf duidelijk in komt te staan dat het verlenen van deff en het draaien van vv’s uitgesloten is. Bijzonder als er dan überhaupt om gevraagd zou worden.

Tot zover de helderheid over je afspraken met taow ;)
dus als jij een NAP hebt met een stam, en het geen VV beschikbaar zou je liever een acc laten weggespeeld worden dan dat je gaat vragen aan je NaP of ze de vv niet willen pakken?
 
Reactiescore
180
dus als jij een NAP hebt met een stam, en het geen VV beschikbaar zou je liever een acc laten weggespeeld worden dan dat je gaat vragen aan je NaP of ze de vv niet willen pakken?
Dit is een morele kwestie; ga ik de regels van een NAP overtreden omdat een acc in nood is? Doe je dat, prima, maar ga dan niet glashard liegen dat er 100% een NAP wordt nageleefd met geen enkel politiek contact tussen beide stammen. Wat een NAP daadwerkelijk inhoud.
 
Bovenaan