Stelling van de dag

Reactiescore
134
Jullie ook ;). Nou hoe jullie aanvallen ben ik niet bang voor hoor :p. Vind het alleen donders kinderachtig dat mensen 0 toegeven. rest idc, knal jullie toch wel weg xx.


Wat is dat nu voor een antwoord? Er zit totaal geen betekenis in.
Ik was zeer duidelijk: Kijk naar de top 10 stammen en vertel ons met wie Fier samenwerkt.
- BG
- NAP
- Eén of andere samenwerking wat jullie geen "BG" of "Nap" willen noemen.

TAOW, Alea, DoDoDo, DAB, -=?=-

Enkele leden van Hi Ho werken samen met TM. (Nogal logisch aangezien Prone en IAA in dezelfde stam zijn begonnen?)
TM heeft een samenwerking met Armanda. Zelfs als jullie hen meetellen aan kant Hi Ho dan is 75% van de wereld nog altijd aan de kant van Fier.

Dit hebben jullie fantastisch aangepakt! Proficiat daarvoor
Maar het zou leuk zijn als je het op zijn minst eerlijk zou kunnen toegeven.
En graag dan ook stoppen met die zever dat Hi Ho de meeste samenwerkingen heeft, want de verdeling tussen Fier en Hi Ho is wel zeer duidelijk in W71.

Ik ben blij dat je zelf zegt dat de meeste te kinderachtig zijn om dit toe te geven. Ik hoop dat je in de spiegel keek, toen je dit schreef.
 
Reactiescore
490
Reactiescore
259
Na 2 weken snap ik nog steeds geen hol van de diplomatie op deze wereld
Misschien dat het nog gaat komen, effin, play the game :)
 
Reactiescore
1.365
Reactiescore
1.283
Jullie ook ;). Nou hoe jullie aanvallen ben ik niet bang voor hoor :p. Vind het alleen donders kinderachtig dat mensen 0 toegeven. rest idc, knal jullie toch wel weg xx.

Zelfs op 60% kreeg ik niet alles in een screen...
Zitten natuurlijk ook recaps bij van de counteraanval van laatst maar nadat 2 teams zijn runnen is de uitspraak die je hierboven maakt niet echt iets dat je met recht kan zeggen :rolleyes2:

186ae3dcbcd587b108b5b38a31d15074.png
 
Reactiescore
3.576
Ik ben ook niet bang voor Corona maar kan er wel door sterven. Opzich kan zo'n uitspraak wel.

Maar je doet ze beter niet als je dorpen verliest.
 
Reactiescore
290
Waarom vallen jullie dan zo gelijk aan.
geen idee wanneer ik het in mijn hoofd haal om aan te vallen ga ik dit doen, en dit zeg ik dan tegen de personen waar IK mee samen werk. Iaa/pvm/ijkyo etc, wat andere mensen dan tegen andere gaan zeggen of met anderen af gaan spreken of weet ik wat, Daar sta ik buiten.
Want anders ga jij nu zeggen dat prope met jullie samenwerkt (hij gooide tegelijk met sint en jullie vol clears op ons) en dat je hem nu gewoon stabt als stam zijnde.
 
Reactiescore
3.576
Enkel Sint werkte samen met hem en Sint valt hem ook niet aan daarom.

Derest van onze stam staat daar buiten. Over welke stab heb jij het precies?
 
Reactiescore
1.242
Ik denk dat bjorn doelt op het feit dat prope samen aanviel op prone/IAA en ALS je dat als samenwerking gaat zien DAN stabbed fier prope als stam zijnde. Maar alles omtrend prope is uitgeklaard en de enige schuldige die je hierbij kan aanwijzen is Alea voor afspraken te maken en de speler die in het verleden het meest de stam heeft geholpen gewoon te laten vallen. Ook al kan Alea wel de mooie jongens uit hangen ja wij wouden helpen etc mooie praatjes weinig daden
 
Reactiescore
490
Enkel Sint werkte samen met hem en Sint valt hem ook niet aan daarom.

Derest van onze stam staat daar buiten. Over welke stab heb jij het precies?

hmm, duid op een knap staaltje team werk! 1 voor allen, allen tegen 1?

kunnen we natuurlijk ook een leuke stelling van maken, beetje aan het topic houden he ;)

stelling van de dag:

Fier is een hecht team, juist of onjuist?
 
Reactiescore
3.576
Ik snap niet bepaald wat je hiermee wilt zeggen.

Het is van alle tijden dat spelers individuele afspraken maken. Enkel zijn individuele afspraken niet geldig voor stamgenoten. Sint valt Prope niet aan dus naait niemand waarmee hij samenwerkt.


Fier naait niemand want vallen niemand aan waarmee we samenwerken. Dat wij onrechtstreeks voordeel halen uit de samenwerking tussen Sint en Prope is wel zo. Maar wij halen ook onrechtstreeks voordeel uit Taow die Hiho aanvalt en we halen ook onrechtstreeks voordeel uit hiho die taow aanvallen. Werken wij dan ook samen met taow en hiho?

Er word echt simplistisch nagedacht hier. Zo moet ik na het woord context ook nog het verschil tussen rechtstreeks en onrechtstreeks gaan uitleggen. Algeheel komt het weer op context neer.

Maargoed volgens Hihi logica werken wij dus samen met elkaar want wij halen voordeel uit hiho hun aanvallen op Taow. Bij deze ook een verzoek dat Hiho Fier niet meer aanvalt.

En dan zegt Hiho, we halen wel voordeel uit elkaar maar hebben geen afspraken met elkaar dus dan mag je elkaar nog wel gewoon aanvallen.

Nou wij hebben ook geen afspraken met Prope. Wat is het verschil?
 
Reactiescore
1.242
Ik snap niet bepaald wat je hiermee wilt zeggen.

Het is van alle tijden dat spelers individuele afspraken maken. Enkel zijn individuele afspraken niet geldig voor stamgenoten. Sint valt Prope niet aan dus naait niemand waarmee hij samenwerkt.


Fier naait niemand want vallen niemand aan waarmee we samenwerken. Dat wij onrechtstreeks voordeel halen uit de samenwerking tussen Sint en Prope is wel zo. Maar wij halen ook onrechtstreeks voordeel uit Taow die Hiho aanvalt en we halen ook onrechtstreeks voordeel uit hiho die taow aanvallen. Werken wij dan ook samen met taow en hiho?

Er word echt simplistisch nagedacht hier. Zo moet ik na het woord context ook nog het verschil tussen rechtstreeks en onrechtstreeks gaan uitleggen. Algeheel komt het weer op context neer.

Maargoed volgens Hihi logica werken wij dus samen met elkaar want wij halen voordeel uit hiho hun aanvallen op Taow. Bij deze ook een verzoek dat Hiho Fier niet meer aanvalt.

En dan zegt Hiho, we halen wel voordeel uit elkaar maar hebben geen afspraken met elkaar dus dan mag je elkaar nog wel gewoon aanvallen.

Nou wij hebben ook geen afspraken met Prope. Wat is het verschil?
Ik denk dat bjorn doelt op het feit dat prope samen aanviel op prone/IAA en ALS je dat als samenwerking gaat zien DAN stabbed fier prope als stam zijnde. Maar alles omtrend prope is uitgeklaard en de enige schuldige die je hierbij kan aanwijzen is Alea voor afspraken te maken en de speler die in het verleden het meest de stam heeft geholpen gewoon te laten vallen. Ook al kan Alea wel de mooie jongens uit hangen ja wij wouden helpen etc mooie praatjes weinig daden

Denk dat ik hier gewoon je mening deel? Die andere Hi Ho bananen mag je negeren
 
Reactiescore
5.686
Wie had gedacht dat NT de meest degelijke p&per van een stam zou zijn, het zijn inderdaad rare tijden momenteel.
 
Reactiescore
290
Ik snap niet bepaald wat je hiermee wilt zeggen.

Het is van alle tijden dat spelers individuele afspraken maken. Enkel zijn individuele afspraken niet geldig voor stamgenoten. Sint valt Prope niet aan dus naait niemand waarmee hij samenwerkt.


Fier naait niemand want vallen niemand aan waarmee we samenwerken. Dat wij onrechtstreeks voordeel halen uit de samenwerking tussen Sint en Prope is wel zo. Maar wij halen ook onrechtstreeks voordeel uit Taow die Hiho aanvalt en we halen ook onrechtstreeks voordeel uit hiho die taow aanvallen. Werken wij dan ook samen met taow en hiho?

Er word echt simplistisch nagedacht hier. Zo moet ik na het woord context ook nog het verschil tussen rechtstreeks en onrechtstreeks gaan uitleggen. Algeheel komt het weer op context neer.

Maargoed volgens Hihi logica werken wij dus samen met elkaar want wij halen voordeel uit hiho hun aanvallen op Taow. Bij deze ook een verzoek dat Hiho Fier niet meer aanvalt.

En dan zegt Hiho, we halen wel voordeel uit elkaar maar hebben geen afspraken met elkaar dus dan mag je elkaar nog wel gewoon aanvallen.

Nou wij hebben ook geen afspraken met Prope. Wat is het verschil?
Jullie zeggen toch precies het zelfde over hi ho en de rim stammen van acta. Nu word het tegen jullie gezegd en nu is het ineens allemaal onzin en kijken mensen te kort door de bocht. Dat vind ik het zwakke wat er steeds gedaan word.
hi ho doet iets alles is Fout doen jullie het zelf kan het ineens wel??
het zelfde dat jij steeds zegt wij zijn een voorstander van een 1v1v1 je bewijst in alles wat fier doet dat dit gewoon bs is?

het is niet alleen sint die tegelijk met prope aanviel. Het was Sint/Acta/DesertFox, Dat is gewoon bijna je halve stam?
 
Reactiescore
3.576
Jullie zeggen toch precies het zelfde over hi ho en de rim stammen van acta. Nu word het tegen jullie gezegd en nu is het ineens allemaal onzin en kijken mensen te kort door de bocht. Dat vind ik het zwakke wat er steeds gedaan word.
hi ho doet iets alles is Fout doen jullie het zelf kan het ineens wel??
het zelfde dat jij steeds zegt wij zijn een voorstander van een 1v1v1 je bewijst in alles wat fier doet dat dit gewoon bs is?

het is niet alleen sint die tegelijk met prope aanviel. Het was Sint/Acta/DesertFox, Dat is gewoon bijna je halve stam?

Ik kom hier deze avond met meer batterij op terug.
 
Bovenaan