Stelling van de dag

Reactiescore
1.367

DeletedUser81766

Guest
Stelling: Een leukere carnaval als dit jaar hebben de spelers van INNI nog niet mee gemaakt.
 
Reactiescore
1.478
Stelling van de dag: Wie het laatst lacht, lacht het best.
Ik moet elke keer dat ik aan jou denk keihard lachen dus dat lukt wel. Doe nou niet alsof wij op delete zijn gedwongen, deze wereld is gewoon geen tijd en moeite waard. Wat ik wel van deze wereld geleerd heb is dat ik nooit met (een paar spelers van) pony, jou en tidal wil spelen. Jij bent een slechte verliezer en tidal een slechte winnaar.
 

DeletedUser81453

Guest
Ik moet elke keer dat ik aan jou denk keihard lachen dus dat lukt wel. Doe nou niet alsof wij op delete zijn gedwongen, deze wereld is gewoon geen tijd en moeite waard. Wat ik wel van deze wereld geleerd heb is dat ik nooit met (een paar spelers van) pony, jou en tidal wil spelen. Jij bent een slechte verliezer en tidal een slechte winnaar.

C4A2CA37-F8D8-47A9-95AF-48322605B42F.jpeg

P.s. Ik ben nog geen dorp verloren. Toedels!
 
Reactiescore
1.478
Bekijk bijlage 17479

P.s. Ik ben nog geen dorp verloren. Toedels!
Jij weet niet wat ik verdiend. Jij weet niet wat ik deze (en vorige) werelden gedaan heb. Ik heb me deze wereld niet bijzonder voor SZN ingespannen, maar voor elusive jester, een leuke wereld en bovenal mijn eigen plezier. Toen je klaagde over mr.mohawk heb ik gezegd dat we het uit gingen zoeken, maar binnen een paar uur had je 5 nieuwe aanvallen tegen SZN geplaats op het AF, waaronder een gefakede screen van een stamgenoot die daar zeker geen toestemming voor had gegeven. Ik weet wel wie deze wereld wat verdiend heeft.
 

DeletedUser81453

Guest
Jij weet niet wat ik verdiend. Jij weet niet wat ik deze (en vorige) werelden gedaan heb. Ik heb me deze wereld niet bijzonder voor SZN ingespannen, maar voor elusive jester, een leuke wereld en bovenal mijn eigen plezier. Toen je klaagde over mr.mohawk heb ik gezegd dat we het uit gingen zoeken, maar binnen een paar uur had je 5 nieuwe aanvallen tegen SZN geplaats op het AF, waaronder een gefakede screen van een stamgenoot die daar zeker geen toestemming voor had gegeven. Ik weet wel wie deze wereld wat verdiend heeft.

Ga je nou echt weer janken over die ‘gefakede screen’? Iets wat helemaal niet met die intentie gepost was en gewoon terug te lezen is? Dit was de dag ervoor aangekondigd, enkel en alleen om te laten zien dat het getoonde bewijs geen bewijs was. Ik val in herhaling.

Altijd wijzen naar alles en iedereen maar zelf bij het minste in de slachtofferrol en huilverhalen vertellen.

Wat mrmohawk betreft ach, daar kan ik prima mee leven en is genoeg over gezegd. Jullie hadden direct moeten handelen inderdaad maar goed.. Hij is lekker terecht gekomen, haha. Denk dat we met de kennis van nu kunnen stellen dat zulk gedrag inderdaad beter bij jouw club past.

#karma #getrekt
 
Reactiescore
80
Auch dat laatste stukje is wel raak. En die heeft ook nooit iets gedaan. Backstabben om vervolgens op grijs te gaan, dat mag je van mij best karma noemen :)
 
Bovenaan