Stelling van de dag

Reactiescore
533
Afhankelijk van wat je de topwerelden vindt. Want heb op zowel w6 en w10 gespeeld en hier werd vol katas gebruikt. Ook wel direct de reden waarom ik geheel anti kata ben.
Is ook waar. In het begin werden kata's ook gebruikt. Al was het in w9 fzo wel al not done.

Piek vind ik persoonlijk iets later dan w10.

Kakaka kan je door het kata gebruik natuurlijk snel bestempelen als een slechte stam(wat toch echt heel minimaal is geweest op W67), toch functioneren leden van kakaka in zowat elke andere top stam waar ze wel volgens de regels spelen. Ik zie Kakaka eerder als goed door de kwaliteit van een groot deel van de leden.
Ik weet niet of je nog echt kan spreken van topstammen. Tegenwoordig als je al 3/4 topspelers in je stam hebt is het al wat.

Minimaal is niet onbestaand natuurlijk. In mijn ogen kan je er niet omheen dat voor hun als stam het zonde is dat ze ermee worden geassocieerd. Dat maakt dat hun overwinning voor de buitenwereld glans heeft verloren.
 
Reactiescore
533
Het is hier stil vandaag...

Nieuwe stelling dan.
Szn moet zijn stamnaam nog eens veranderen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Iets met honden? Ik hou van honden
 

Deleted User - 487957763

Guest
Misschien een contest opzetten beste naam wint een prijsje. Misschien dat Nelis de prijzenpot kan spekken
 
Reactiescore
972
Kakaka is direct gelinkt aan kata’s. Wat natuurlijk vooraf was besproken en helemaal prima is aangezien het al aangegeven was tijdens de wereldstart zover ik weet.

Waar de hoofd Pony voor bang was destijds is dat Inni naar kata’s zou grijpen op W70 als ze het te heet onder voeten zou worden. Ze wouden eerst ook in de afspraken dat de boer gekata’ed mocht worden. Dus vies van een kata’ed zijn ze niet :p

Zou er niet bang voor zijn dat er stamgenoten leaven als jij ze niet het gevoel geeft dat je bij eerste tegenslag gaat kata’en. (Zeg hierbij niet dat je dit zou doen)

Dat zijn van die als als als dingen natuurlijk.
Het klopt dat deze wereld laag qua niveau is. Maar dat wil niet zeggen dat ze niet in andere werelden kunnen draaien.

Wel absurd dat kakaka als zijnde goede stam wordt gepercipieerd terwijl ze ook met kata worden gelinkt. Een gegeven dat in de tijden van de echte topwerelden ondenkbaar was.

Als je denkt dat de werelden van nu te vergelijken zijn met stammen van vroeger, sla je de plank sowieso al mis, los van het feit dat kata's van alle tijden zijn. Daarbij, in KaKaKa van W67 (waar je het over hebt neem ik aan) was totaal geen algeheel kata-beleid. Dus baseer je op feiten, of zeg niks. Stammen op deze manier zwart maken op andere wereldfora is nergens voor nodig.

Zoals Interdictum al aangeeft, is Inni allesbehalve een representatie van Kakaka. Als mensen in Inni dat wel proberen naar buiten te brengen, dan vraag ik hen dat niet te doen. Spelers van Inni waren geen dragende en bepalende spelers binnen Kakaka.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Als je denkt dat de werelden van nu te vergelijken zijn met stammen van vroeger, sla je de plank sowieso al mis, los van het feit dat kata's van alle tijden zijn. Daarbij, in KaKaKa van W67 (waar je het over hebt neem ik aan) was totaal geen algeheel kata-beleid. Dus baseer je op feiten, of zeg niks. Stammen op deze manier zwart maken op andere wereldfora is nergens voor nodig.

Zoals Interdictum al aangeeft, is Inni allesbehalve een representatie van Kakaka. Als mensen in Inni dat wel proberen naar buiten te brengen, dan vraag ik hen dat niet te doen. Spelers van Inni waren geen dragende en bepalende spelers binnen Kakaka.
Mijn reactie was niet bedoeld om Kakaka zwart te maken. Enige wat ik wou aangeven is dat onze hoofdpony bang voor kata gebruik was vanuit Inni, omdat een aantal een verleden hebben daarmee. Over de kwaliteiten van Kakaka heb ik nie gerept.

Wat betreft de vergelijking tussen vroeger en nu is inderdaad niet te doen aangezien de huidige werelden slechts uit 4 continenten bestaan helaas.
 
Reactiescore
967
Zoals Interdictum al aangeeft, is Inni allesbehalve een representatie van Kakaka. Als mensen in Inni dat wel proberen naar buiten te brengen, dan vraag ik hen dat niet te doen. Spelers van Inni waren geen dragende en bepalende spelers binnen Kakaka.

Ik denk dat binnen onze stam inderdaad gedacht werd dat meerdere INNI spelers afkomstig waren van 67 KaKaKa, dank voor de opheldering :)
 
Reactiescore
533
Als je denkt dat de werelden van nu te vergelijken zijn met stammen van vroeger, sla je de plank sowieso al mis, los van het feit dat kata's van alle tijden zijn. Daarbij, in KaKaKa van W67 (waar je het over hebt neem ik aan) was totaal geen algeheel kata-beleid. Dus baseer je op feiten, of zeg niks. Stammen op deze manier zwart maken op andere wereldfora is nergens voor nodig.

Zoals Interdictum al aangeeft, is Inni allesbehalve een representatie van Kakaka. Als mensen in Inni dat wel proberen naar buiten te brengen, dan vraag ik hen dat niet te doen. Spelers van Inni waren geen dragende en bepalende spelers binnen Kakaka.
Soms jammer dat je gewoon midden in een discussie inspringt. Vermits een post of 2 ervoor ik nog zeg dat je werelden niet kan vergelijken.

Verder spreek ik enkel over imago. En dat is wel het imago van Kakaka. Goede stam en kata-gebruik.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Waar blijft die stamnaam dan mbt hondjes?
 
Reactiescore
533
Reactiescore
35
Stelling: Massa's moet je van tevoren met je tegenstander bespreken om het eerlijk te houden. wel zo leuk als iedereen mee kan spelen! Brand los!
 
Reactiescore
972
Soms jammer dat je gewoon midden in een discussie inspringt. Vermits een post of 2 ervoor ik nog zeg dat je werelden niet kan vergelijken.

Verder spreek ik enkel over imago. En dat is wel het imago van Kakaka. Goede stam en kata-gebruik.

Ik ga in op je eigen uitspraak, iets wat geen toepassing had op de discussie die je eerder met anderen gevoerd hebt.

"Wel absurd dat kakaka als zijnde goede stam wordt gepercipieerd terwijl ze ook met kata worden gelinkt. Een gegeven dat in de tijden van de echte topwerelden ondenkbaar was."

Verder zeg ik dat het gekscherende imago over KaKaKa wat je zelf probeert neer te schetsen, niet klopt. Dat jij die mening over ons "imago" hebt, prima, maar ik spreek enkel van feiten. Feit is dat een deel van KaKaKa, waaronder ik zelf, ruim kata-gebruik verafschuwen en enkel tegen stabbers en andere simpele zielen "licht kata-gebruik" (lees: kata-gebruik op VZ, muur, UTK en AH) honoreren. Volgens mij zijn dat tevens kata-afspraken die door topstammen uit het verleden (zoals je zelf schetst) werden toegepast.
 
Reactiescore
1.367
Verder zeg ik dat het gekscherende imago over KaKaKa wat je zelf probeert neer te schetsen, niet klopt. Dat jij die mening over ons "imago" hebt, prima, maar ik spreek enkel van feiten. Feit is dat een deel van KaKaKa, waaronder ik zelf, ruim kata-gebruik verafschuwen en enkel tegen stabbers en andere simpele zielen "licht kata-gebruik" (lees: kata-gebruik op VZ, muur, UTK en AH) honoreren. Volgens mij zijn dat tevens kata-afspraken die door topstammen uit het verleden (zoals je zelf schetst) werden toegepast.

Tis inderdaad nog erger, dat imago van kak. Maar dat weet je zelf ook wel.
Maandenlang treiteren via dubbel accounts, accounts van vijanden te koop zetten met gefakete screenshots en de vijand infiltreren.
Om maar even wat te noemen :)

PS. Ik weet dat het niet iedereen is gebeurd, maar toch zeker wel door prominente leden gedaan
 
Reactiescore
972
Tis inderdaad nog erger, dat imago van kak. Maar dat weet je zelf ook wel.
Maandenlang treiteren via dubbel accounts, accounts van vijanden te koop zetten met gefakete screenshots en de vijand infiltreren
Om maar even wat te noemen :)

Een domme post van jou, waarom verbaast mij dat nou niet. Nogmaals, ik heb het over het KaKaKa van W67, zoals eerder benoemd. Als jij het over het andere KaKaKa wilt hebben, ga je gang, maar ik en vele anderen leden van W67 hebben daar totaal niks mee te maken.
 
Bovenaan