Stelling van de dag

Reactiescore
579
ja ik had Neytiri gevraagd maar je was me voor :<
Je bedoelt Neytiri... die ik bij het front weg gehaald heb... en die er voor in de plaats Whipped dorpen van mij heeft gekregen, alsook de hele kardirsenn account? Je weet wel, ik 17 frontdorpen... hij het driedubbele in de rim... van accounts die gestopt zijn en mij hun dorpen aanbieden?
 
Reactiescore
1.367
Dat geloof ik niet, volgens mij ren jij niet bij de eerste Inc :)

Heb er 2 tellen gespeeld in het begin, maar op wereld zonder uitkijk ren ik zeker wel, en nog sneller als ik cos heb om het op te lossen :D
 
Reactiescore
1.454
Als je zegt gekocht is dat niet gefarmt maar wat een kansloze discusie weer
En ik zeg dat dat dus niet waar is en dat het met gefarmde pp gespeeld is...
 

DeletedUser69389

Guest
Maat ik heb meerdere ss vanuit jullie kant waar er gewoon gezegd word ja stop maar 8000 pp ff in dit wiel. Of ja ik heb 4 pp pakketen gekocht met 12 k glorie bonus. Dat waren pakketen van 80 euro per stuk. Dus even 320 er doorheen..

Ik ga geen namen noemen en ss geven beetje kinderachtig op het af.... Als je daar echt behoefte aan hebt stuur je me maar een pm en mag je me hier daarna gelijk geven zonder alles te delen :)

Volgens mij wordt er bij Inni ook genoeg gespendeerd aan events zoals bijvoorbeeld radjes draaien of niet Antwan? Iets met heel het rad leegkopen om aan een VB te komen? :rolleyes:
 
Reactiescore
300
Volgens mij wordt er bij Inni ook genoeg gespendeerd aan events zoals bijvoorbeeld radjes draaien of niet Antwan? Iets met heel het rad leegkopen om aan een VB te komen? :rolleyes:

Ja shit man, werd er echt gek van moest 6 keer draaien voor 1 wimpel. Al me gefarmde puntjes van 72 weg voor 2 van die dingen....
 

DeletedUser69389

Guest
Ja shit man, werd er echt gek van moest 6 keer draaien voor 1 wimpel. Al me gefarmde puntjes van 72 weg voor 2 van die dingen....
Dan moet je ook niet miepen wanneer anderen ook pp investeren. Hypocriet much....
 
Reactiescore
300
Dan moet je ook niet miepen wanneer anderen ook pp investeren. Hypocriet much....

Miepen doe ik niet.
Zeg net nog discussie is kansloos....

Maarja als iedereen er maar over door gaat he :oops:, en dan is alles kopen nog steeds wat anders als farmen... Maarja zoals al gezegd discusie is vrij kansloos dus kga der niks meer over zeggen :)
 

DeletedUser81766

Guest
Als je zegt gekocht is dat niet gefarmt maar wat een kansloze discusie weer.




En jij moet je bek houden over oorlogs stats. Volgens mij Jeroen die op black cops speelde als ik het goed hebt?

Je word eerst kei hard weg gespeelt, daarna ga je bij cheff spelen en vrolijk door met internen. En nu iets zeggen over onze oorlogs stats?

Kan je een toontje lager zingen? Ik heb in tegendeel tot jullie acties mij al lang nader verklaard met alle bewijzen en getuigen nadien. Verder heb ook ik prima jullie samenwerkende rimstammetje opgelapt, Hatari.

Het is ronduit een schaamte hoe je hier jezelf te woord zet, ‘lekker verder internen’. Jullie hebben vele spelers grijs gezet met je belachelijke acties, vervolgens geinternt. Als je statistieken erbij zal pakken kom je tot de conclusie dat INNI voor meer als 50% uit internen bestaat. Iets wat wij in de stam nog niet bereikt hebben.

Jullie dumpen alle spelers, wij hebben geen enkele MB of DU gedumpt. Sterker nog we hebben een plek voor ze vrij gehouden in de stam, uit sportiviteit voor hun inzet. Jullie zullen nooit op een vergelijkbare waardige speelniveau als Chef.Intern of mij zelf komen. Nooit. Verklaar je nader maar over je rim vv, CF’s en de tig andere regels die verbroken zijn.

Zelfs Black Cop was een pro tegenover de vuile acties van jullie, runnen en een grote mond is één ding maar meer als de halve wereld weten te naaien is toch wel een grote prestatie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
Dan moet je ook niet miepen wanneer anderen ook pp investeren. Hypocriet much....

Mwah, verschil tussen gefarmde pp of keer 80 euro voor een wereld VS honderden euros is groot. Maar alsnog, het zit in het spel, helaas. Dus niet raar als mensen het doen
 

DeletedUser69389

Guest
Miepen doe ik niet.
Zeg net nog discussie is kansloos....

Maarja als iedereen er maar over door gaat he :oops:, en dan is alles kopen nog steeds wat anders als farmen... Maarja zoals al gezegd discusie is vrij kansloos dus kga der niks meer over zeggen :)
Nja juist door die spelers kun je ook dit spel spelen. Van de "serieuze" spelers farmen se meeste spelers hun pp voor PA en co. Maar zonder de abusers kun je dit spel nu eenmaal niet spelen. Want Duckje, de servers en Innogames dienen ook betaald te worden.

Het is ook niet mijn manier van tw spelen maar het is wat het is .
 
Reactiescore
300
Kan je een toontje lager zingen? Ik heb in tegendeel tot jullie acties mij al lang nader verklaard met alle bewijzen en getuigen nadien. Verder heb ook ik prima jullie samenwerkende rimstammetje opgelapt, Hatari.

Het is ronduit een schaamte hoe je hier jezelf te woord zet, ‘lekker verder internen’. Jullie hebben vele spelers grijs gezet met je belachelijke acties, vervolgens geinternt. Als je statistieken erbij zal pakken kom je tot de conclusie dat INNI voor meer als 50% uit internen bestaat. Iets wat wij in de stam nog niet bereikt hebben.

Jullie dumpen alle spelers, wij hebben geen enkele MB of DU gedumpt. Sterker nog we hebben een plek voor ze vrij gehouden in de stam, uit sportiviteit voor hun inzet. Jullie zullen nooit op een vergelijkbare waardige speelniveau als Chef.Intern of mij zelf komen. Nooit. Verklaar je nader maar over je rim vv, CF’s en de tig andere regels die verbroken zijn.

Zelfs Black Cop was een pro tegenover de vuile actief van jullie, runnen en een grote mond is één ding maar meer als de halve wereld weten te naaien is toch wel een grote prestatie.

Hahaha vind het wel mooi dat je er elke keer weer op ingaat :)

Maar het is wel een hele prestatie om een rim stam die niet actief defft en de helft van je punten aantal weg te spelen...

En wij dumpen spelers? Door tribelock moet je nou eenmaal kiezen... En we hebben niemand gedumpt? Zijn wel genoeg mensen gestopt maar dit kwam 9 van de 10 keer door activiteit...

En ja dat jij je du's houd dat snap ik wel..... Anders zal je zeer snel zakken in de ranglijst wss. :)
 

Deleted User - 487957763

Guest
Hahaha vind het wel mooi dat je er elke keer weer op ingaat :)

Maar het is wel een hele prestatie om een rim stam die niet actief defft en de helft van je punten aantal weg te spelen...

En wij dumpen spelers? Door tribelock moet je nou eenmaal kiezen... En we hebben niemand gedumpt? Zijn wel genoeg mensen gestopt maar dit kwam 9 van de 10 keer door activiteit...

En ja dat jij je du's houd dat snap ik wel..... Anders zal je zeer snel zakken in de ranglijst wss. :)
Naja Ryker en Drogyn is toch alleszins een plekje belooft wat niet nagekomen is. Dat die daarna geen trek hadden in Inni2 (wat nu intern heet en waar geen samenwerking mee is(?)). Dat ging er bij hen niet in waarop Drogyn stopte. Ik zeg niet dat jij je afspraken niet nakomt Antwan, maar ik weet wel 100% dat ene Derl ze afspraken zeker niet nakomt.
 

DeletedUser81766

Guest
Je zou maar leider zijn van INNI. Veel spelers zijn grijs gegaan door jullie acties niet wegens activiteit, we hebben er genoeg gesprekken van gehad.

Gelukkig zag ik al in wat voor een onzin er verkocht werd toen ik keuzes kon maken om co bij INNI te spelen of niet. Beschamend.
 

DeletedUser81766

Guest
Naja Ryker en Drogyn is toch alleszins een plekje belooft wat niet nagekomen is. Dat die daarna geen trek hadden in Inni2 (wat nu intern heet en waar geen samenwerking mee is(?)). Dat ging er bij hen niet in waarop Drogyn stopte. Ik zeg niet dat jij je afspraken niet nakomt Antwan, maar ik weet wel 100% dat ene Derl ze afspraken zeker niet nakomt.

Antwan de leider, hoort toch verantwoording te dragen voor de stam?

Waar is dat precies met alle gebroken regels, triest hoor.
 
Reactiescore
300
Naja Ryker en Drogyn is toch alleszins een plekje belooft wat niet nagekomen is. Dat die daarna geen trek hadden in Inni2 (wat nu intern heet en waar geen samenwerking mee is(?)). Dat ging er bij hen niet in waarop Drogyn stopte. Ik zeg niet dat jij je afspraken niet nakomt Antwan, maar ik weet wel 100% dat ene Derl ze afspraken zeker niet nakomt.

Tsja valt wat van te zeggen, betreur het zelf ook...
 

DeletedUser81766

Guest
Tsja valt wat van te zeggen, betreur het zelf ook...

Doe er dan wat aan in plaats van zo zwak en zielig te doen. Je bent leider of je bent het niet, je accepteert het allemaal zelf net zo goed anders had je dat wel laten zien. Lekker makkelijk ‘oh ja ben niet mee eens maarja stam zegt..’, zo kan iedereen titels dragen.
 
Bovenaan