Stelling van de dag

Reactiescore
1.454
Wat een kansloze discusie weer. Maar ik denk dat @Tidal doelt op het feit dat sommige Accounts zonder problemen honderden euro's aan pp er doorheen jagen...

Maarja als wij dan zo slecht zijn en jullie nog niks gedaan hebben en jullie zo ontzettend goed en strategies zijn.... Gooi dan gewoon een massa, tot nu toe is inni de enige die iets geprobeert heeft wat uiteindelijk best wel succes had....

Noem er 1 die dat gedaan heeft...
Hij blaat gewoon dom. Tsja als je dat zegt, back het dan ook. Als je dat niet doet, hou dan gewoon je smoel. Helpt je eigen stam niet en bereikt er niks mee behalve dat iedereen je gaat zien als een domme idioot (gaat over Tidal, niet Ari)

En BLOCK OK is niet tactisch goed, das gewoon deff verspillen en niet effectief bij een fatsoenlijke massa :p
 
Reactiescore
1.367
Wat een kansloze discusie weer. Maar ik denk dat @Tidal doelt op het feit dat sommige Accounts zonder problemen honderden euro's aan pp er doorheen jagen...

Maarja als wij dan zo slecht zijn en jullie nog niks gedaan hebben en jullie zo ontzettend goed en strategies zijn.... Gooi dan gewoon een massa, tot nu toe is inni de enige die iets geprobeert heeft wat uiteindelijk best wel succes had....

SZN heeft jullie samenwerkende partijen uit de rim gesloopt en da ownage weggespeeld, hoezo enige die iets probeert?
 
Reactiescore
80
Laat dat mens toch. Typische blatende newgen.
Noem er 1 die dat gedaan heeft...
Hij blaat gewoon dom. Tsja als je dat zegt, back het dan ook. Als je dat niet doet, hou dan gewoon je smoel. Helpt je eigen stam niet en bereikt er niks mee behalve dat iedereen je gaat zien als een domme idioot (gaat over Tidal, niet Ari)

En BLOCK OK is niet tactisch goed, das gewoon deff verspillen en niet effectief bij een fatsoenlijke massa :p
Wel grappig dat je altijd moet schelden als het te heet aan je voetjes wordt
Ja man, ff portemonnee trekken om niet op te vallen dat ik niks kan :'(

320 euro voor een eventje moet bekend voor komen bij jullie toch?
Je wil serieus dat ik het post op het af? bedoel ik check eerst ff want ik ben niet zo van prive gesprekken posten maar als je erop staat.
 
Reactiescore
300
Noem er 1 die dat gedaan heeft...
Hij blaat gewoon dom. Tsja als je dat zegt, back het dan ook. Als je dat niet doet, hou dan gewoon je smoel. Helpt je eigen stam niet en bereikt er niks mee behalve dat iedereen je gaat zien als een domme idioot (gaat over Tidal, niet Ari)

En BLOCK OK is niet tactisch goed, das gewoon deff verspillen en niet effectief bij een fatsoenlijke massa :p

Maat ik heb meerdere ss vanuit jullie kant waar er gewoon gezegd word ja stop maar 8000 pp ff in dit wiel. Of ja ik heb 4 pp pakketen gekocht met 12 k glorie bonus. Dat waren pakketen van 80 euro per stuk. Dus even 320 er doorheen..

Ik ga geen namen noemen en ss geven beetje kinderachtig op het af.... Als je daar echt behoefte aan hebt stuur je me maar een pm en mag je me hier daarna gelijk geven zonder alles te delen :)
 
Reactiescore
80
SZN heeft jullie samenwerkende partijen uit de rim gesloopt en da ownage weggespeeld, hoezo enige die iets probeert?
Je hebt 20% van het account kunnen pakken? Ieder dorp is het vieren waard helemaal mee eens!
Had hem voor 75% gepakt en je had het ook een prestatie kunnen noemen ;)

Volgens mij is onze rim stam ook weg. Waarbij we al hebben gepost dat szn daar banden mee had en per pm werd verteld dat het pony was die persoonlijk hielp? Dus volgens mij is dat niet echt een prestatie. Met jullie ego;s zou je mijn account zo moeten opruimen laat dat even zien dan :)
 

DeletedUser81766

Guest
lol het feit dat jullie al je samenwerkende partijen en BG’s gescheiden zien..

Oorlog statistieken zegt genoeg, dit zijn winsten van SZN zonder intern of dergelijke. Relatief veel van de stam oorlog stats bij INNI kan je niet hetzelfde van zeggen.

Al geef je €1000,- uit, levert je dat niks op tegenover iemand die rechtstreeks een account van 200 dorpen internt. Als je jaloers bent dat er spelers zijn die deze uitgave met gemak kunnen veroorloven, kan je dit ook gewoon zeggen.
 
Reactiescore
1.454
Maat ik heb meerdere ss vanuit jullie kant waar er gewoon gezegd word ja stop maar 8000 pp ff in dit wiel. Of ja ik heb 4 pp pakketen gekocht met 12 k glorie bonus. Dat waren pakketen van 80 euro per stuk. Dus even 320 er doorheen..

Ik ga geen namen noemen en ss geven beetje kinderachtig op het af.... Als je daar echt behoefte aan hebt stuur je me maar een pm en mag je me hier daarna gelijk geven zonder alles te delen :)

Verschil is wel dat we dat met gefarmde PP doen he...
 

DeletedUser81766

Guest
Je hebt 20% van het account kunnen pakken? Ieder dorp is het vieren waard helemaal mee eens!
Had hem voor 75% gepakt en je had het ook een prestatie kunnen noemen ;)

Volgens mij is onze rim stam ook weg. Waarbij we al hebben gepost dat szn daar banden mee had en per pm werd verteld dat het pony was die persoonlijk hielp? Dus volgens mij is dat niet echt een prestatie. Met jullie ego;s zou je mijn account zo moeten opruimen laat dat even zien dan :)

Communicatie staat niet gelijk aan vv draaien en dergelijke. Er is nooit een echte BG of samenwerking met andere stammen geweest tijdens SZN vs INNI/Pion. Je kan dit ook niet bewijzen wat het is er niet.
 
Reactiescore
80
lol het feit dat jullie al je samenwerkende partijen en BG’s gescheiden zien..

Oorlog statistieken zegt genoeg, dit zijn winsten van SZN zonder intern of dergelijke. Relatief veel van de stam oorlog stats bij INNI kan je niet hetzelfde van zeggen.

Al geef je €1000,- uit, levert je dat niks op tegenover iemand die rechtstreeks een account van 200 dorpen internt. Als je jaloers bent dat er spelers zijn die deze uitgave met gemak kunnen veroorloven, kan je dit ook gewoon zeggen.
Nee hoor ik heb nog wel 200 dorpen aan intern te gaan. Compenseert weer :)
 
Reactiescore
579
Nee hoor ik heb nog wel 200 dorpen aan intern te gaan. Compenseert weer :)
Vast en zeker weer een BG die je een plek beloofd hebt internen.... Jullie mogen allemaal in onze stam, Oeps we hebben maar 10 plekken en die zijn bezet. Maar geen nood, we internen je wel... zijn je dorpen in onze stam. Zoiets?
 

DeletedUser69389

Guest
Wel grappig dat je altijd moet schelden als het te heet aan je voetjes wordt
Ja man, ff portemonnee trekken om niet op te vallen dat ik niks kan :'(

320 euro voor een eventje moet bekend voor komen bij jullie toch?
Je wil serieus dat ik het post op het af? bedoel ik check eerst ff want ik ben niet zo van prive gesprekken posten maar als je erop staat.
Doe gerust. Maar ga eerst maar inhoudelijk in op de andere punten die je negeert. Zoals ik al meermaals heb verteld heb ik 0 euro geïnvesteerd. Vanaf W19 heb ik in totaal maar voor 10 Euro geïnvesteerd in TW.

Je hebt 20% van het account kunnen pakken? Ieder dorp is het vieren waard helemaal mee eens!
Had hem voor 75% gepakt en je had het ook een prestatie kunnen noemen ;)

Volgens mij is onze rim stam ook weg. Waarbij we al hebben gepost dat szn daar banden mee had en per pm werd verteld dat het pony was die persoonlijk hielp? Dus volgens mij is dat niet echt een prestatie. Met jullie ego;s zou je mijn account zo moeten opruimen laat dat even zien dan :)
Heessie? Op contact en tips na niks geen samenwerking. Nadat die begon te flippen omdat een co in 1 dorpje geen AM had aangezet en hij daarom niets aan diegene had hebben wij onze handen ervan afgetrokken. Niet veel later maakte die ook bekend met jullie te gaan samenspelen/dorpen te doneren. Voor de duidelijkheid. De speler die we daar plaatsten was bedoeld als deffer en het betrof een topdeffer.
 
Reactiescore
1.367
Je hebt 20% van het account kunnen pakken? Ieder dorp is het vieren waard helemaal mee eens!
Had hem voor 75% gepakt en je had het ook een prestatie kunnen noemen ;)

Volgens mij is onze rim stam ook weg. Waarbij we al hebben gepost dat szn daar banden mee had en per pm werd verteld dat het pony was die persoonlijk hielp? Dus volgens mij is dat niet echt een prestatie. Met jullie ego;s zou je mijn account zo moeten opruimen laat dat even zien dan :)

Okay poppie,
Jullie deden VV in onze rim, maar die zijn inmiddels 10m kleiner;)
 
Reactiescore
300
Verschil is wel dat we dat met gefarmde PP doen he...

Als je zegt gekocht is dat niet gefarmt maar wat een kansloze discusie weer.


lol het feit dat jullie al je samenwerkende partijen en BG’s gescheiden zien..

Oorlog statistieken zegt genoeg, dit zijn winsten van SZN zonder intern of dergelijke. Relatief veel van de stam oorlog stats bij INNI kan je niet hetzelfde van zeggen.

Al geef je €1000,- uit, levert je dat niks op tegenover iemand die rechtstreeks een account van 200 dorpen internt. Als je jaloers bent dat er spelers zijn die deze uitgave met gemak kunnen veroorloven, kan je dit ook gewoon zeggen.

En jij moet je mond houden over oorlogs stats. Volgens mij Jeroen die op black cops speelde als ik het goed hebt?

Je word eerst kei hard weg gespeelt, daarna ga je bij cheff spelen en vrolijk door met internen. En nu iets zeggen over onze oorlogs stats?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
614
Kan niet wachten tot Tidal onze stam joint. Ofja, zijn dorpjes dan nu die naar het front gaat. Kim is overigens wel welkom. Die schijnt wel van aandacht te houden ;)
 
Reactiescore
1.367
Als je zegt gekocht is dat niet gefarmt maar wat een kansloze discusie weer.




En jij moet je bek houden over oorlogs stats. Volgens mij Jeroen die op black cops speelde als ik het goed hebt?

Je word eerst kei hard weg gespeelt, daarna ga je bij cheff spelen en vrolijk door met internen. En nu iets zeggen over onze oorlogs stats?

Ik heb ook op black cop gespeeld!
 
Reactiescore
80
Vast en zeker weer een BG die je een plek beloofd hebt internen.... Jullie mogen allemaal in onze stam, Oeps we hebben maar 10 plekken en die zijn bezet. Maar geen nood, we internen je wel... zijn je dorpen in onze stam. Zoiets?
ja ik had Neytiri gevraagd maar je was me voor :<
 

Deleted User - 487957763

Guest
Als je zegt gekocht is dat niet gefarmt maar wat een kansloze discusie weer.




En jij moet je bek houden over oorlogs stats. Volgens mij Jeroen die op black cops speelde als ik het goed hebt?

Je word eerst kei hard weg gespeelt, daarna ga je bij cheff spelen en vrolijk door met internen. En nu iets zeggen over onze oorlogs stats?
Annie die ruig wordt op het AF nu hebben we de poppen aan het dansen! Ik pak mijn popcorn

Geintje he Annie ;)
 
Bovenaan