Stelling van de dag

Deleted User - 487957763

Guest
Van mij mag hij zelfs zo zijn:

NAP tussen pony en inni had nooit moeten bestaan
Naja met die stelling ben ik het oneens, omdat bij een stamleave er altijd een NAP dient afgesproken te worden. Zodat beide partijen erop kunnen anticiperen.
 
Reactiescore
376
Naja met die stelling ben ik het oneens, omdat bij een stamleave er altijd een NAP dient afgesproken te worden. Zodat beide partijen erop kunnen anticiperen.

Ja captain obvious. Denk niet dat tidal dat zo bedoelde he :p
 

DeletedUser81766

Guest
Wil iedereen even applaudisseren voor het aanvallen van een inactief account. Ja dat kunnen ze wel. Grotere actieve mensen falen ze namelijk altijd op :)

En raad eens waarom ze inactief zijn, het is niet zomaar. Er zijn wel meerdere spelers grijs gegaan omdat INNI ze plaats beloofde en toch geen plaats had. Sportief.
 
Reactiescore
579
Moet jij je mb's niet internen ofzo? Vandaar geen edels over voor weer een faal massa?
U zei?

Zijde 1:
Spelers: Triador
Zijde 2:
Stammen: Pion., INNI

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1:
33
Kant 2: 3
Verschil: 30

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1:
306,418
Kant 2: 22,421
Verschil: 283,997

chart


En dan is er... zoals Absurd. al eerder uitlegde... nog geeneens een fatsoenlijke massa van onze kant gedaan...
 
Reactiescore
1.454
Fijn weer een zinloos postje erbij, krijg je iets gratis bij een bepaald aantal?

Mijn doel is hem voorbijstreven. Wellicht ga je dan ingame eens iets doen, maar dat zal je wel niet durven. hier blaffen is veiliger :)

Krijg je prijzen voor zinloos posten? :eek: Jij zou dat namelijk wel moeten weten. En die clown streef je nooit voorbij hoor. Acties komen er wel hoor, maar als jullie onze hele rim BGs aanbieden is het niet vreemd dat we die eerst wegknallen. Ik snap dat je geen tactisch inzicht hebt hoor, blijkbaar is dat niet nodig op Tribalwars 2:)
 

DeletedUser69389

Guest
Wil iedereen even applaudisseren voor het aanvallen van een inactief account. Ja dat kunnen ze wel. Grotere actieve mensen falen ze namelijk altijd op :)
Kan er weinig aan doen dat na jullie daden en beloftes die leugens bleken ze inactief werden. Ze deden nog een wanhoopspoging om alsnog bij ons te komen maar hadden wij geen trek in. Maar dat zij de hoop toen opgegeven hebben valt volkomen te begrijpen. Hen is voortdurend een worst voorgehouden dat ze naar Inni konden en als het dan blijkt dat dat een grove leugen bleek te zijn dan kan ik mij voorstellen dat ze gekrenkt zijn en de hoop verliezen. Want waar konden ze nog heen? Wij hoefden ze niet meer na onze oriënterende gesprekken vlak na oud en nieuw toen ze pas wilden komen als ze eerst heel Uno hadden kunnen internen en Uno zelf was al kapotgespeeld.

Maar jullie gaan er ook nog aan. Spelers weggespeeld die in hun eentje nog beter waren dan jullie bende van ellende bij elkaar.
 

DeletedUser69389

Guest
Krijg je prijzen voor zinloos posten? :eek: Jij zou dat namelijk wel moeten weten. En die clown streef je nooit voorbij hoor. Acties komen er wel hoor, maar als jullie onze hele rim BGs aanbieden is het niet vreemd dat we die eerst wegknallen. Ik snap dat je geen tactisch inzicht hebt hoor, blijkbaar is dat niet nodig op Tribalwars 2:)
Was TW2 niet dat spel dat zo enorm mislukt is, omdat je daar letterlijk alles kon kopen wat los en vast zat? Dus waar 0 skills voor nodig waren?
 
Reactiescore
1.454
Was TW2 niet spel dat zo enorm mislukt is, omdat je daar letterlijk alles kon kopen wat los en vast zat? Dus waar 0 skills voor nodig waren?

Weet ik niet zeker. Ik was niet kansloos genoeg om het te spelen. @Tidal kan je daar wel verder over inlichten ;)
 

DeletedUser69389

Guest
Ja inderdaad beetje wat jullie nu doen zeg maar :)
Laat ik voorop stellen dat ik het pp abuse onnodig vind. Maar wat er geïnvesteerd wordt is tactisch om aan gs pakketten te komen of vb's. Maar wij kopen geen gs en wij halveren ook niet. Wij boosten geen targets en gaan ook geen samenwerkingen aan om aan groei te moeten komen. Wij mogen dan pp investeren en alles. Maar toch staan wij ondanks de, nu nog, aanwezige NAP met jullie 2e en bijna 1e op de aanvallerslijst. Een plek die ook 0,0 geboost is.
 
Reactiescore
80
Ligt toe, wat kopen we...
Ontken je het dan?
Laat ik voorop stellen dat ik het pp abuse onnodig vind. Maar wat er geïnvesteerd wordt is tactisch om aan gs pakketten te komen of vb's. Maar wij kopen geen gs en wij halveren ook niet. Wij boosten geen targets en gaan ook geen samenwerkingen aan om aan groei te moeten komen. Wij mogen dan pp investeren en alles. Maar toch staan wij ondanks de, nu nog, aanwezige NAP met jullie 2e en bijna 1e op de aanvallerslijst. Een plek die ook 0,0 geboost is.
Iets met "alles kon kopen wat los en vast zat? Dus waar 0 skills voor nodig waren? "
 
Reactiescore
1.454
Ontken je het dan?

Ik vraag me alleen af wat ik dan gekocht heb. Ik kan moeilijk iets ontkennen of toegeven als ik bij god niet eens door heb waar jij het over hebt...
 
Reactiescore
300
Wat een kansloze discusie weer. Maar ik denk dat @Tidal doelt op het feit dat sommige Accounts zonder problemen honderden euro's aan pp er doorheen jagen...

Maarja als wij dan zo slecht zijn en jullie nog niks gedaan hebben en jullie zo ontzettend goed en strategies zijn.... Gooi dan gewoon een massa, tot nu toe is inni de enige die iets geprobeert heeft wat uiteindelijk best wel succes had....
 
Reactiescore
1.367
Ik kan bekeken dat Daan en Tuur, van Johnny English, het zeer leuk vinden om aan event wieletjes te draaien of om vakjes te openen!
 
Bovenaan