Stelling van de dag

Reactiescore
1.454
Ik begin wel met 1. Is wel een beetje een backstory en ik laat de namen van de accounts er uit want is niet om verwijten te gooien naar elkaar en dat iedereen 1 account gaat haten ofzo.

Dit verhaal begint in het begin van de wereld (zo'n dikke 1,5 week terug ofzo :p). Een klein spelertje (speler X heet die vanaf nu) komt naar ons toe met info over een speler van nette grote. Hij heeft deze speler namelijk aangevallen en de stam lastig gevallen. Speler X is een zeer actieve speler en wil in ruil voor dat wij deze speler weg edelen voor ons gaan MB'en en DU'en. Zo gezegd, zo gedaan. Hierna komt de speler X naar ons toe en vraagt of wij kunnen helpen met voor edelen van een dorp en of wij het goed vonden dat hij nog een dorpje edelt. Wij hebben dit toegestaan, het leek ons een gedreven speler die veel voor ons kon gaan betekenen. Echter daarna gaat hij als nog dorpen edelen en zit die al gouw op 5, wanneer wij zeggen dat hij nu eerst maar eens moet gaan clearen voor ons voordat hij te groot wordt. Hij stopt dan ook even met edelen en gaat zijn dorpen uitbouwen en troepen maken. Een paar dagen later vragen we hem: hoe zit het met de troepen, waarop hij zegt dat hij nog niks heeft en niet wil aanvallen wanneer hij nog geen volle clear heeft. Iets waar wij tegen in gingen maar er geen actie van zijn kant leek te komen. Maandag ochtend, na nogmaals een vraag hoe het er voorstaat geeft hij ons de VV (reden onbekend) en nemen deze dus aan. Echter hebben wij niet naar het account gekeken nog wat gedaan. Op dat moment lag ik ziek in bed helaas dus was niet in een staat om überhaupt iets te doen.

Vanochtend heeft speler X ons gevraagd of wij twee spelers konden laten liggen. Dit waren vrienden van hem maar lagen vol in ons cluster. Wij geven aan dat dit niet kan en als zei daar blijven ze ons in de weg liggen en hij ze misschien zal moeten clearen; dat is nou eenmaal de taak van een MB. Dit weigert hij en zegt dat hij niet meer gaat MB'en voor ons. Hij heeft ons dus volledig gebruikt in deze periode.

Nu komt speler X naar ons toe en zegt, wij willen 5 dagen NAP, iets wat wij bizar vinden; hij wou niet meer samenwerken en impulsief handelen. Wij zeggen tegen hem, je krijgt een NAP tot woensdag 23:59:59 en daarna mag alles. Hij zegt dat hij dan naar het forum stapt om te zeggen dat wij stabben. Hij zegt dat wij vol in zijn account hebben gekeken en daardoor voordeel hebben terwijl ik oprecht geen idee heb wat er staat. Wij vragen ons dus ook af waarom we überhaupt de VV hebben gekregen, en verwachten dat hij dit dus al gepland had. Daarnaast begint hij wel aanvallen te sturen naar een account waarvan hij wist dat deze een dorp voor ons aan het bouwen was, de speler zou serieus gaan spelen, maar door de komst van FIFA 20 zei hij niet genoeg tijd in TW te willen steken. Vervolgens komen er 3 clears (dan niet van al te groot, maar clears zijn clears) aan, terwijl hij dat niet voor zijn moraalheer wil versturen. Nog een teken dat hij ons alleen maar gebruikte.

De stelling is dan:

Verdient speler X, na alles wat hij geflikt heeft überhaupt een NAP en zijn wij redelijk als wij hem een NAP geven tot woensdag aanstaande 23:59:59 (bijna 36 uur na dat HIJ besloot de samenwerking op te zeggen, omdat hij zijn taak dom weg niet wil uitvoeren) geven?

Hoor graag jullie mening :)

PS: hij begon ook nog te dreigen kata's op ons te sturen als we hem niet gaven hij wou :D
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
69
Mijn mening is dat je het niet zover had moeten laten komen.
En waarom neem je een vv aan, terwijl je er niets op doet?

Mbt je stelling; ik zou geen NAP aangaan. Hij houdt zich niet aan de afspraak, dus waarom zou je nog afspraken maken met diegene.
 

DeletedUser81223

Guest
Hij verdient het om gelijk platgegooid te worden die speler. Je bent nog veel te genadig voor hem. Helemaal als hij met zijn katas begint te dreigen... Terwijl meneer X zijn afspraak niet nakomt.
 
Reactiescore
489
Alex Morgan zou ik eerlijk gezegd nooit uitroeien. Enigste reden dat ik vrouwenvoetbal kijk
 
Reactiescore
1.454
Even een updateje, de speler heeft nog maar 3 dorpen (over een aantal uur nog maar 1 van 300 punten). :D
 
Reactiescore
236
Dat is lang geleden :p ik ben vrijwel meteen gestopt toen ik bij Red zat, dus lang heb ik die wereld niet meer gespeeld ;)

Spijtig acc heeft wereld gewonnen :p wij zijn uiteindelijk met Linda samengegaan maar niet op acc gegaan te weinig tijd daarvoor toen. Denk dat je de naam derl wel nog kent :p
 
Reactiescore
489
Spijtig acc heeft wereld gewonnen :p wij zijn uiteindelijk met Linda samengegaan maar niet op acc gegaan te weinig tijd daarvoor toen. Denk dat je de naam derl wel nog kent :p

Ja als ik geen plezier meer heb stop ik er gewoon mee :p en die kan ik me zo niet 1/2/3 herrineren, zal wel aan mij liggen met men vissengeheugen
 
Reactiescore
206
Stelling: wanneer één speler een privé MB/DU stam heeft zou deze een sanctie moeten krijgen wegens pushen/boosten, aangezien dit praktisch hetzelfde is als het reglement voorschrijft:
"§4.4 Het is verboden om één of meer accounts aan te maken en/of te gebruiken om een andere account te onderhouden ("pushen")."
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.478
Hey Jorn kom jij ook weer even kijken :eek:
 
Reactiescore
1.454
Stelling: wanneer één speler een privé MB/DU stam heeft zou deze een sanctie moeten krijgen wegens pushen/boosten, aangezien dit praktisch hetzelfde is als het reglement voorschrijft:
"§4.4 Het is verboden om één of meer accounts aan te maken en/of te gebruiken om een andere account te onderhouden ("pushen")."

Volgens de regels, ja. Maar als je het spel speelt, nee. Het probleem is dat het spel gigantisch vertraagd zou worden door het niet mogen gebruiken en MBs en DUs. Pak nu bijvoorbeeld mijn account, ik zit nu met allemaal mensen km me heen die amper tot niet groeien. Zei hebben net zoals ik de kans gehad om te groeien, echter blijf ik tegen 40% moraal knallen. Zonder moraal brekers zou het mijn groei flink belemmeren en het spel domweg saai en langdradig voor me maken :)
 
Bovenaan