Stelling van de dag

Reactiescore
2.444
Heb het idee dat er een liefde aan het opbloeien is Tidal en K1sho, ik vind het prachtig om te zien. De lente komt eraan en de liefde hangt alweer in de lucht, wat mooi.
 

DeletedUser81453

Guest
Sluit ik niet uit!

Beter dan een slecht huwelijk dat stuk loopt en niet meer te lijmen is, nietwaar? Ook prachtig om te zien trouwens!

Mooi, heel erg mooi!
 
Reactiescore
533
Karma? Karma heeft er niets mee te maken. Laten we het inno noemen die de zaak verkocht heeft.
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
80
Slechte verliezers zoeken eenmaal alles uit de hoek om het te verbloemen. Wij gaan het er niet minder om vieren. Helaas gaan we ook geen runners uitnodigen op ons feestje. Invite voor de rest volgt zodra winst officieel is
 
Reactiescore
1.478
Je weet duidelijk niet eens wat een runner is. Ik stop ook maar met reageren nu. Ik hoop alleen dat ik jou nooit meer tegenkom.
 
Reactiescore
80
Je weet duidelijk niet eens wat een runner is. Ik stop ook maar met reageren nu. Ik hoop alleen dat ik jou nooit meer tegenkom.
Zou geen nieuwe werelden starten dan, zal vast hetzelfde aflopen. Enkel hebben wij dan meer vlaggen en meer pp :D
 
Reactiescore
1.478
Zou geen nieuwe werelden starten dan, zal vast hetzelfde aflopen. Enkel hebben wij dan meer vlaggen en meer pp :D
ach als je in een enigzins normale stam komt zullen mensen wel aan je vragen om niet meer te posten.
 
Bovenaan