Stelling van de Dag

DeletedUser69389

Guest
Ik ga geen grens trekken van hoeveel velden wel diep is en hoeveel niet. Ik ga ook niet eisen dat de dorpen terug moeten, ze zijn hartstikke legaal.

Maar een toren 17 uur diep verpest gewoon veel. En nee, daar kunnen wij als account zijnde niet omheen als we Why Not of Hope aanvallen. Dat is gewoon 90% direct zichtbaar. Simpel. Je kunt er een heel mooi verhaal bij hebben waarom die CF mag, het de fout van Cala is wat ook absoluut waar is, maar ik zou persoonlijk geen oorlog willen waar iedereen direct alles in toren range heeft. Het idee van faken is natuurlijk al zwaar beperkt en hoeft van mij niet nog meer beperkt worden. Zeker met ridderOS kan je zo snel als stam iemand vol stouwen dat ik persoonlijk niet zulke diepe dorpen zou pakken van MBs, of er een toren in te bouwen.
Alsnog zien wij niet 90%. Alleen kun je bijv niet Cala op Hope sturen ofzo. Maar het merendeel van Walk kan nog steeds buiten de range lopen. Alleen dien je dan slimmer aan te vallen. Maar het hebben van vijandige fucks kan juist mogelijkheden geven, omdat je creatiever moet denken.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Alsnog zien wij niet 90%. Alleen kun je bijv niet Cala op Hope sturen ofzo. Maar het merendeel van Walk kan nog steeds buiten de range lopen. Alleen dien je dan slimmer aan te vallen. Maar het hebben van vijandige fucks kan juist mogelijkheden geven, omdat je creatiever moet denken.

Mwah 80-90% van Cala is direct in range van Why Not en ook van jou hoor ^^
 
Reactiescore
634
Ik weet niet hoever AX gekomen zou zijn zonder zijn "illegale" scripts/bots die hij had gebruikt.
Wellicht leverde die middelen hem teveel voorsprong op.

In die periode hadden wij inderdaad zeer matige bezetting.
Rik en Stef waren beide hele week afwezig, door afstudeer project/examens
Carlo en ik probeerden er beste van te maken.
Weet het even niet 100% zeker, maar d8 2x ochtend vv af te gegeven hebben en 2 spelers die ons paar dagen waren komen uithelpen.
Er was dus echter niemand afwezig, omdat hij niet wilde.

Account had een tik gekregen en verloren de meeste dorpen die wij toendertijd van LoR hadden ge-edeld.
(Hadden een flinke front met geen aansluiting van stamgenoten)
Bedoeling was om een nieuwe linie te trekken en vanuit daar door te strijden.

Toen de Ban van AX bekend was, kreeg Lorenzo ook een eenzijdige NAP aangeboden.
(Hij had een aanvalbare Ban, dus we konden als we hadden gewild aanvallen/edelen)
De stamleidingen besproken een verdeling.
Tot de verdeling van de AX dorpen rond was, werd Axfire ook niet aangevallen.

Op de vraag hoeveel invloed de "illegale" scripts/bots wat hij had gebruikt, dus hoeveel voordeel dit hem had opgeleverd kan ik geen antwoord gegeven.
Dus ook niet of hij zonder die middelen ooit zo sterk ervoor had kunnen staan.

Met de komst van Joa op TWL was de activiteit van TWL ook sterk verbeterd en TWL dichte versnel gat tussen ons in.
Uiteindelijk (mocht AX geen BAN gekregen hebben) zou de front van Coruscant verkleind zijn door komst van TWL erbij.
Of dan Coruscant gebroken zou kunnen worden weet ik dus ook niet, want activiteit op TWL was goed.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
5.599
Mooie reactie Corus, #jesuiscorus
 
Reactiescore
1.542
Jammer dat je naar Abuser verwijst terwijl andere mensen deze tactiek eerst zijn beginnen toepassen en de rest volgde

Volgens mij zeg ik nergens dat jullie het per se begonnen zijn? ik nam jullie dorpen slechts als voorbeeld...

jammer dat je eigen poging mislukte op een MB van vamos he miss een beetje hypocriet van je? heel klein beetje maar...

Gelijk op de pik getrapt, heerlijk! stel je aan joh. Geen idee wie jij bent tbh daarom kan ik niet echt een fatsoenlijke tegenreactie geven.
Wij hebben deze wereld 1x geprobeerd zo'n dorpje te pakken omdat dat blijkbaar het kenmerk van deze wereld aan het worden is, daarnaast was het ook een pure wraak actie (bedoeld) omdat dat cf geneuk van Walk maar niet opschoot. Misschien moet je eerst even terug naar school gaan voor een lesje lezen want ook jij concludeert direct na mijn post dat ik een voorstander ben van deze speelstijl. Ik keur het af want ik ontvang 10x liever een massa dan dat ik wakker moet worden en zie dat ik 2 diepe cf's heb die niet eens op mijzelf gepakt zijn.

@aapjeklapklap
Bedank je stamgenoot hier maar voor, is puur reactie op die CF van TAS, wij hebben dan ook aangeboden om te ruilen zodat niemand nog met vieze CF’s zat. Helaas wouden ze hier niks van weten dus gaan wij dit ook gewoon blijven doen. Van mij part pak ik er nog 7 bij zodat heel Walk een mooie toren krijgt. Zoals een wijs man ooit zei geef ons 1 cf en je krijgt er 10 terug!!!

Het was slechts een voorbeeld die ik gebruikte in jullie geval, had ik er misschien even duidelijker bij moeten zetten. :) Jullie mogen lekker je eigen speelstijl hanteren waar je zelf vrolijk van wordt.
 
Reactiescore
760
Voor elke pannekoek hier ax is niet gebanned vanwege bots... maar vanwege het hacken van esfr niettedoen ect
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
He hoe hack je precies tw accounts? Anti hack systeem van tw is redelijk solid, dus dan zijn ze gewoon slordig met hun pw geweest
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Speelde ik maar w43 (happy)
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Nouja acc lag gebroken, spelers konden (of wilden) niet loggen. Ik en Dieter van Naze zouden bijspringen om ze (Carlo) te helpen. Als axfire geen ban had gekregen was het acc weg. Wel erg opmerkelijk ook dat spelers direct terugkwamen toen ze dit hoorden en ineens konden ze loggen..

Niet helemaal eerlijk dat je dit laatste punt aanhaalt. Had al ver van tevoren aangegeven dat ik paar dagen offline zou zijn omdat ik toernooi had van vrijdag-zondag. Uitslagen staan ook gewoon op het internet en rest van team wist dit en heeft je dat volgens mij ook gewoon verteld. Ik heb je Skype nog steeds en wil ze best doorsturen naar je hoor ;)

Als dan een massa dan zaterdag plaats vind dan kan ik inderdaad niet deffen. Voor de rest hebben bijna alle andere spelers van Coruscant dat weekend wel gelogd maar aangezien ik een van de actiefste was die logde kwam ze flink activiteit te kort. Toen ik terug kwam gewoon weer netjes gelogd en als Axfire toevallig die dag geband wordt is dat toeval en ligt dat buiten mij bereik.

Had niet zo'n rare na trap van je verwacht Jeremy. Vooral omdat je de situatie ook kent.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan