Stelling van de Dag

Reactiescore
634
Om mijn niveau te kunnen bereiken moet je eerst van je driewieler overstappen op een echte fiets.
En leren op tijd naar de WC te gaan en niet weer je luier vullen.

Geef mij dan 1 dag Avvd of Vvdd aan dat tussen Walk en Cave is behaald geworden in afgelopen weken :)
Ontkracht de 2 vs 1 dan met stats i.p.v. als een maloot hier komen opscheppen over dorpen winst met een 2 vs 1 :)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Bewijs met de stats eerst dan maar dat er een 2 v 1 is in plaats van als een kleuter te roepen zoals je altijd doet.
 

DeletedUser74418

Guest
Dankjewel corus dat je onze aanvallen zodanig goed noemt dat we zelf zouden runnen als we zo'n massa zouden binnekrijgen :) (althans, dat beweer je)
Als je zo goed weet wanneer iedereen gaat runnen, waarom voer je dan niet de massa's uit om dat daadwerkelijk te realiseren?
 

DeletedUser69389

Guest
Grapjas die Corus. Misschien moet die eens luisteren naar wat zijn stamgenoten voor elkaar proberen te krijgen.... Een 2 vs 1 tegen Walk... Omdat ze het zelf niet bolwerken...
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Voor alle grote egos op TW

#jesuisCroissant
 
Reactiescore
634
Weer zoveel berichten, zonder 1 keer aan te kunnen tonen dat er ook maar 1x een Avvd of Vvdd tussen Cave en Walk behaald is geworden.
En dan vinden jullie het vreemd dat ik jullie Maloten noem :).
 

DeletedUser73358

Guest
Qq86IMG.png


Was op Vodka.
 
Reactiescore
3.540
Weer zoveel berichten, zonder 1 keer aan te kunnen tonen dat er ook maar 1x een Avvd of Vvdd tussen Cave en Walk behaald is geworden.
En dan vinden jullie het vreemd dat ik jullie Maloten noem :).

ja dat vinden we vreemd schrijf het nou nondeju een keer goed

Grapjas die Corus. Misschhien moet die eens luisteren naar wat zijn stamgenoten voor elkaar proberen te krijgen.... Een 2 vs 1 tegen Walk... Omdat ze het zelf niet bolwerken...

aub stuur gesprekken even door, dankjewel
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Wat post jij @Judaism ?

Typ ook even account erbij waar je W69 op speelt
Hij post een vvdd van een aan walk geallieerd account veroorzaakt door cave in de afgelopen 2 weken, iets waar jij om vroeg, lief van hem toch
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Ja @Judaism waar speel jij? Kan het niet afleiden op basis van je sig!
 
Reactiescore
1.476
@potje

W65 typte ik Schaap tegen de mensen die mij zouden wegspelen en dit niet lukte, uiteindelijk zijn de op delete gegaan of gaan runnen.
Maar jij hebt deze hele wereld zelf gezegd dat we jou moesten wegspelen? Wat klaag je dan over een paar spotprenten als je stamgenoten dorpen verliezen?
 
Reactiescore
5.595
Ik wist niet dat Maloten een naam was, aangezien het schijnbaar met een hoofdletter gespeld moet worden.

Crouscant maak je niet zo druk kerel, neem een whiskytje en geniet van je avond.

#jesuiscorus
 
Reactiescore
470
Om mijn niveau te kunnen bereiken moet je eerst van je driewieler overstappen op een echte fiets.
En leren op tijd naar de WC te gaan en niet weer je luier vullen.

Geef mij dan 1 dag Avvd of Vvdd aan dat tussen Walk en Cave is behaald geworden in afgelopen weken :)
Ontkracht de 2 vs 1 dan met stats i.p.v. als een maloot hier komen opscheppen over dorpen winst met een 2 vs 1 :)

Je zeurt als een kind die zijn lolly niet krijgt met je Avvd of Vvdd.

Niet meteen huilen als er 2 stammen tegelijk aanvallen , wat verwacht je dan dat je een NAP krijgt zodra 1 stam de aanval opent?
 
Bovenaan