Stelling van de Dag

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Jullie komen hier opscheppen over dat One dorpen verliest, terwijl het overduidelijk is dat er momenteel een 2 vs 1 gaande is tegen One.
Dus niet als een Maloot komen reageren :)

Tussen Walk en Cave is er afgelopen weken 0x Avvd of Vvdd gepakt geworden :)

ik zie een slechte verliezer lol
 

DeletedUser74404

Guest
Jullie komen hier opscheppen over dat One dorpen verliest, terwijl het overduidelijk is dat er momenteel een 2 vs 1 gaande is tegen One.
Dus niet als een Maloot komen reageren :)

Tussen Walk en Cave is er afgelopen weken 0x Avvd of Vvdd gepakt geworden :)

Je stam suckt gewoon coruscant
 
Reactiescore
634
ik zie een slechte verliezer lol

Jij was ook de enige die ik miste,
Puber die 17 is geworden komt ook even opscheppen van hoe goed die is.
Ben best benieuwd waar jij al dat Janken hebt geleerd Joa.
Vooral Janken over de interns van andere accounts, terwijl hele begin fase van Walk uit Boost bestaat.

En ja, One verslaan met 2 vs 1 is geen succes te noemen :).
Meer een Warre en Joa die als Maloten de wereld hebben doen geloven dat er geen 2 vs 1 zou komen.

En Noobs van Walk en Cave.

Beter ophouden hier met lucht op te scheppen, totdat jullie onderling ook Avvd of Vvdd pakken.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Mensen van Cave die willen samenwerken tegen One mogen me altijd contacteren! (ps 5 accounts hebben al toegezegd, bedankt Cave!)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Jij was ook de enige die ik miste,
Puber die 17 is geworden komt ook even opscheppen van hoe goed die is.
Ben best benieuwd waar jij al dat Janken hebt geleerd Joa.
Vooral Janken over de interns van andere accounts, terwijl hele begin fase van Walk uit Boost bestaat.

En ja, One verslaan met 2 vs 1 is geen succes te noemen :).
Meer een Warre en Joa die als Maloten de wereld hebben doen geloven dat er geen 2 vs 1 zou komen.

En Noobs van Walk en Cave.

Beter ophouden hier met lucht op te scheppen, totdat jullie onderling ook Avvd of Vvdd pakken.

Zoals ik al zei, je bent een slechte verliezer. Als je met al dit soort excuusjes aan komt zetten versterk je mijn punt alleen maar ;)
 
Reactiescore
634
Jullie mogen zeker samen werken, wat jullie ook doen.
Kom alleen niet op AF stoer doen dat jullie enkele dorpen hebben gepakt met een weken durende 2 vs 1

Zoals ik al zei, je bent een slechte verliezer. Als je met al dit soort excuusjes aan komt zetten versterk je mijn punt alleen maar

Alleen een 17 jarige Noob reageert zo dom zal ik dan maar typen :)
Ah ja, jij was niet degene die spionen gebruikte, of CF legde terwijl hij als leider CF afspraken had gemaakt.
Tijdens Massa's er toevallig niet zijn ?

En Joa, Couscant heeft al teveel bereikt binnen TW, zoals eerder al getypt, zijn jullie meeste al minstens een keer weg geknalt geworden.
W69 staat Coruscant er nog steeds en dit zonder 2 vs 1 zoals jullie Maloten al weken doen :)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Ja, jullie zijn al minstens een keer weg geknalt geworden. Bende malloten! Aha mark wij weten wel hoe het zit laat je niet doen
 

DeletedUser74418

Guest
En Joa, Couscant heeft al teveel bereikt binnen TW, zoals eerder al getypt, zijn jullie meeste al minstens een keer weg geknalt geworden.
W69 staat Coruscant er nog steeds en dit zonder 2 vs 1 zoals jullie Maloten al weken doen :)

Waarom is het een prestatie dat je account er nog steeds is? Coruscant heeft nog precies helemaal niks vertoont en bewezen deze wereld :)
Hoog ODA heb je misschien, maar amper dorpen mee gepakt.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Jullie mogen zeker samen werken, wat jullie ook doen.
Kom alleen niet op AF stoer doen dat jullie enkele dorpen hebben gepakt met een weken durende 2 vs 1



Alleen een 17 jarige Noob reageert zo dom zal ik dan maar typen :)
Ah ja, jij was niet degene die spionen gebruikte, of CF legde terwijl hij als leider CF afspraken had gemaakt.
Tijdens Massa's er toevallig niet zijn ?

En Joa, Couscant heeft al teveel bereikt binnen TW, zoals eerder al getypt, zijn jullie meeste al minstens een keer weg geknalt geworden.
W69 staat Coruscant er nog steeds en dit zonder 2 vs 1 zoals jullie Maloten al weken doen :)

Jij mag zeker spoken zien, wat je ook doet.
Kom alleen niet op AF stoer doen dat Corus zo goed is terwijl ze alles doodlopen op Cave :)

Alleen een 3 jarige Noob reageert zo dom zal ik dan maar typen :)
Ah ja, jij was niet degene die zich als een intellectuele gedraagt op het AF, of doet alsof die alles kan maar alleen in eigenbelang denkt en zelfs dan flopt.
Tijdens massa's nooit vv's pakken en os sturen.

En Mark, Cala heeft al teveel bereikt binnen TW, en jullie geflopte massa's op Cave daarentegen..
W69 heeft Cala offensief winst geboekt in tegenstelling tot jullie Maloten die al weken doodlopen :)

Om ff op een Mark manier te posten :redface:
 

DeletedUser73358

Guest
Hoe serieus is die druk van Cave. momenteel dan?
Reeds heeft Walk. namelijk ook een aanval op Vodka mogen deffen, dujs in welke mate is er uberhaupt sprake van volledige massa's tegen One. vanuit Cave?

jU3yaME.png


0bq2ysH.png


gqzhcvX.png


Ziet er vrij redelijk uit zoals je van een 3-strijd kunt verwachten, toch?
Daarbij nogmaals heeft One. de core met spoed gepakt en sprongen als een gek over die stammen heen om zodoende zoveel mogelijk gebied, maar ook front te pakken.
 
Reactiescore
634
Joa,

Jij kan nog veel leren van Coruscant.
Sws hoe je een wereld op een fair manier kan winnen :)

Nu geef je met je Cave voorbeeld dus duidelijk aan dat jij ook een Maloot bent :)
Er is een 2 vs 1 gaande en enkel dankzij dat pakken jullie paar dorpen van One.

Jij durft hier dan nog te typen over de flop aanvallen vanuit One :)
Jij was tijdens een 2 vs 1, sws 99% van Walk en Cave al gaan runnen.

Maar One staat er nog steeds en meeste stam genoten reageren alsnog op jullie Maloot gedrag.
Met een 2 vs 1 in weken tijd dorpen pakken en dan overal stoer doen.

@potje

W65 typte ik Schaap tegen de mensen die mij zouden wegspelen en dit niet lukte, uiteindelijk zijn de op delete gegaan of gaan runnen.
Maar W65 was er geen 1 keer stoer gedaan geworden dat een stam met een 2 vs 1 dorpen wist binnen te halen en dit na een weken lang durende 2 vs 1
Dus zo onrespectvol als op W69 werd daar niet getypt

Zolang Walk en Cave onderling geen Avvd en Vvdd pakken, moeten de Maloten ook niet op Af komen opscheppen dat zij met hun 2 vs 1 dopen van One hebben weten te pakken
 
Reactiescore
634
Reeds heeft Walk. namelijk ook een aanval op Vodka mogen deffen, dujs in welke mate is er uberhaupt sprake van volledige massa's tegen One. vanuit Cave?

Waar lopen de clears van Cave weken lang heen ?
Dus geen onzin typen aub, anders moet ik weer Maloot typen
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Jullie zijn ook allemaal een bende maloten. Gelukkig naderen Coruscant en ik de perfectie. Bende 2v1 noobs
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Joa,

Jij kan nog veel leren van Coruscant.
Sws hoe je een wereld op een fair manier kan winnen :)

Nu geef je met je Cave voorbeeld dus duidelijk aan dat jij ook een Maloot bent :)
Er is een 2 vs 1 gaande en enkel dankzij dat pakken jullie paar dorpen van One.

Jij durft hier dan nog te typen over de flop aanvallen vanuit One :)
Jij was tijdens een 2 vs 1, sws 99% van Walk en Cave al gaan runnen.

Maar One staat er nog steeds en meeste stam genoten reageren alsnog op jullie Maloot gedrag.
Met een 2 vs 1 in weken tijd dorpen pakken en dan overal stoer doen.

@potje

W65 typte ik Schaap tegen de mensen die mij zouden wegspelen en dit niet lukte, uiteindelijk zijn de op delete gegaan of gaan runnen.
Maar W65 was er geen 1 keer stoer gedaan geworden dat een stam met een 2 vs 1 dorpen wist binnen te halen en dit na een weken lang durende 2 vs 1
Dus zo onrespectvol als op W69 werd daar niet getypt

Zolang Walk en Cave onderling geen Avvd en Vvdd pakken, moeten de Maloten ook niet op Af komen opscheppen dat zij met hun 2 vs 1 dopen van One hebben weten te pakken

Wat ik nog wel van Corus kan leren is hoe ik mijn ego opkrik want ik kom bij lange na niet op jouw niveau.

Gelukkig weten wij beter en bestaat die 2v1 alleen in jouw fantasiewereld. ;)
 
Bovenaan