Stelling van de dag

DeletedUser80615

Guest
Sorry maar ik hanteer geen speciale behandeling voor special snowflakes als jij. Dat je de reactie onprettig vond, so be it. Als je dan mn excuses niet accepteert moet je ook niet zo janken.

Dat je verder zoveel onprettige gevoelens krijgt bij een zogenaamde “schandpaal” op een publieke forum met 20 lezers van een fictief oorlogsspelletje, dat, ja dat baart me echter zorgen.

Sorry, betreffende het eerste punt accepteerde ik de excuses wel wilde gewoon duidelijk maken waar ik aanstoot aan nam. Was mijn fout dat ik dat niet duidelijk aangaf, dus zal die 'special snowflakes' over het hoofd zien.

2de punt is wel nog steeds niet deftig geadresseerd IMO. Ja tuurlijk, het is maar een forum van een fictief oorlogspelletje. Ik ga je daar niet ongelijk over geven. Desalniettemin lijkt een korte verontschuldiging daarvoor toch nog steeds aan de orde. Of je dat doet of niet moet je zelf maar zien, ik besef dat voor iets te blijven zagen een avers effect heeft zowel qua publieke opinie als het gewoon gedaan te krijgen. Misschien krijg je wel gelijk, ben ik maar een special snowflake (geen aanstoot genomen) die aan alles aanstoot neemt. Persoonlijk vind ik het wansmakelijk om een lijst op het publieke forum te zetten (of het nu maar 20 lezers heeft of niet maakt naar mijn mening weinig uit, gaat om het principe) van spelers waar je de communicatie mee blokkeert, want voor mij komt dat over als een schandpaal. Maar goed opinies kunnen verschillen.

Tenslotte, excuses naar @Don Pablito weet eerlijk gezegd niet waarom ik dacht dat jij het schreef, was incorrect en ik zat ook daar fout.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
225
0d03cdcbd160ea2c1d0b309ec12fbda3.png


AoD heeft geen vrienden :mad2:
 
Reactiescore
68
Ons geblokkeerd? nou dan mis je wat hoor.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
-Zag dat vanuit colla 2x op rij erg slecht getimede edels stuurde en vond het persoonlijk beetje raar (toch voor een account met de reputatie van colla) dus vroeg in een mededeling wat er mis was gegaan.
- don pablito die vv draaide voor colla antwoordde
- ik bedankte hem
- maak 1 comment dat hij vooral de rest van zijn edels op dezelfde manier moet timen
Reactie? Krijg een hoop onzin te horen (bijvoorbeeld dat ik me stoer voel dat ik op een wereld waar edels 125 ms uit elkaar reizen kan snipen, en dat het zeker met die ongetimede edels belachelijk is) en dat ik op block sta...

Don pablito ja? @The Philanthropist. volgens mij klopt zijn uitspraak gewoon niet.
1575478176488.png

En ja, wij hebben vooral gewoon geen belang bij een pm wisseling, het is niet perse een shamelist. Wou je pm's?
1575478278294.png

1575478308821.png
1575478317135.png

of dit soort openingen:
1575478377618.png

Snap je dan dat we een beleid voeren waarbij we vijanden gewoon preventief blocken?
 

DeletedUser80615

Guest
@Roald97
Goed, de opening was misschien wat ongelukkig. dat gezegd zijnde: is het echt een opening waar aanstoot aan genomen moet worden? naar mijn mening niet. zeker gezien dat ik nadat het me uitgelegd werd, ik hem gewoon had bedankt. @Dpschut zijn berichtjes hebben niets te maken met wat ik had gestuurd, dus je kon evengoed de volledige conversatie laten zien i.p.v. die erbij te plaatsen. En sure, je kan heus vijanden preventief blocken. Had eerder al aangegeven dat ik daar geen aanstoot aan neem, helaas zat dat niet in de post waarin je de lijst plaatste.

Edit: btw betreffende dat don pablito gedeelte, had mijn originele post 1,5 uur voor je antwoord nog aangepast, en in een nieuwe post mijn excuses naar hem erin aangeboden. Was een verkeerde assumptie van mijn part. Zie dus echter niet het nut van het eerste deel van je reactie. Wat sowieso al zinloos was want het is irrelevant voor de punten die gemaakt waren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.303
@Roald97
Goed, de opening was misschien wat ongelukkig. dat gezegd zijnde: is het echt een opening waar aanstoot aan genomen moet worden? naar mijn mening niet. zeker gezien dat ik nadat het me uitgelegd werd, ik hem gewoon had bedankt. @Dpschut zijn berichtjes hebben niets te maken met wat ik had gestuurd, dus je kon evengoed de volledige conversatie laten zien i.p.v. die erbij te plaatsen. En sure, je kan heus vijanden preventief blocken. Had eerder al aangegeven dat ik daar geen aanstoot aan neem, helaas zat dat niet in de post waarin je de lijst plaatste.

Edit: btw betreffende dat don pablito gedeelte, had mijn originele post 1,5 uur voor je antwoord nog aangepast, en in een nieuwe post mijn excuses naar hem erin aangeboden. Was een verkeerde assumptie van mijn part. Zie dus echter niet het nut van het eerste deel van je reactie. Wat sowieso al zinloos was want het is irrelevant voor de punten die gemaakt waren.

Of er nou aanstoot gemaakt wordt of niet, keer op keer een debiel berichtje zodra de 1ste aanval loopt is gewoon vermoeiend voor ons.
Dpschut zijn berichten hadden er wel degelijk mee te maken, jij vroeg waarom Roald met onze block lijst pronkte en daar is je antwoord?

Je neemt duidelijk wel aanstoot want je gaat er nogal hevig op in.

Misschien even over gaan op deffen ipv slecht op het af te lopen posten!
 
Reactiescore
344
haha, een pm incasseren is vermoeiend. maar een post op het AF maken en daar met modder gooien, verdenkingen uiten, en proberen wat liefde te krijgen.
Daar is roald alles behalve vies van :) , de enige reden dat je die pms kreeg is inderdaad om de boel een beetje te irriteren! dus die block list is gewoon handig om dat in te zetten ;) geef ik je een groot gelijk in.
Maar please wat is de insteek om hier dan vooralsnog je gelijk te krijgen? Als je liefde te kort komt, of als je graag paar kietelende veren ergens in je reet gestopt wil krijgen. " wil je wel helpen hoor "

1575534143220.png
 

DeletedUser80615

Guest
zucht.

@MyPride wat ik IG doe is mijn zaak niet de jouwe. Maar als het toch ff on topic is.... de originele spelers van .chefdiepvries waren al gestopt/ hadden vrijwel geen tijd meer om te deffen door RL stuff. Ik was er destijds enkel bijgekomen als co-speler met de bedoeling om af en toe te helpen. had me dag 1 nog beetje ingezet doorheen de RL stuff dat ik zelf gaande had, maar gezien er vrijwel niemand in mijn stam nog vv's wilt draaien enz. (heb maar voor 1u vv gekregen in heel die dag) en co's ook bijna geen tijd hadden (hadden ongev. 2u meegeholpen) heb ik het na 1 dag uitsloven ook voor bekeken gelaten, was het min of meer zat om vrijwel helemaal op mijn 1tje te zitten deffen en zag daar de dagen nadien weinig-geen verbetering in komen. (heb gisteren en vandaag helemaal niets zitten deffen). Het is blijkbaar geen geheim dat diepvries al een flinke tijd een co zocht, en die is er helaas niet gekomen. of dit excuusjes zijn en ik eigenlijk gewoon ben gaan runnen? mag je van mij part heus ook wel geloven hoor, ben maar een random noob en mijn reputatie is op zich ook niet zoveel waard. Om op een positieve noot af te sluiten: wil ik de spelers die me destijds hielpen zoals o.a. @JustInWebs, wife is life, Justlove, one shot., etc. wel bedanken evenals de originele spelers van diepvries. RL stuff komt natuurlijk wel voor en dat begrijp ik ook, maar heb zelf ook weinig zin om mij defensief moe te maken rekeninghoudend met de situatie en de bedoeling van mijn joinen (als co). Ik was duidelijk een van de minder ervaren spelers en heb veel bijgeleerd, waarvoor dank.

@The Minion @Jo Han willen jullie anders gewoon jullie opinie geven over dit alles? Hopelijk kunnen jullie je als ervaren forum mods me een beetje inzicht geven van wat ik hier verkeerd doe/vraag als een neutrale lezer. Want eerlijk zie ik hier niet wat ik verkeerd doe want volgens mij is het punt dat ik maak best wel redelijk. En als ik dat niet zie, kan ik er ook niet mijn excuses voor aanbieden...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.303
@MyPride wat ik IG doe is mijn zaak niet de jouwe. Maar als het toch ff on topic is.... de originele spelers van .chefdiepvries waren al gestopt/ hadden vrijwel geen tijd meer om te deffen door RL stuff. Ik was er destijds enkel bijgekomen als co-speler met de bedoeling om af en toe te helpen. had me dag 1 nog beetje ingezet door de RL stuff dat ik zelf gaande had, maar gezien er vrijwel niemand in mijn stam nog vv's wilt draaien enz. (heb maar voor 1u vv gekregen in heel die dag) en co's ook bijna geen tijd hadden (hadden ongev. 2u meegeholpen) heb ik het na 1 dag uitsloven ook voor bekeken gelaten, was het min of meer zat om vrijwel helemaal op mijn 1tje te zitten deffen en zag daar de dagen nadien weinig-geen verbetering in komen. (heb gisteren en vandaag helemaal niets zitten deffen). Het is blijkbaar geen geheim dat diepvries al een flinke tijd een co zocht, en die is er helaas niet gekomen. of dit excuusjes zijn en ik eigenlijk gewoon ben gaan runnen? mag je van mij part heus ook wel geloven hoor, ben maar een random noob en mijn reputatie is op zich ook niet zoveel waard. Om op een positieve noot af te sluiten: wil ik de spelers die me destijds hielpen zoals o.a. @JustInWebs wel bedanken evenals de originele spelers van diepvries. RL stuff komt natuurlijk wel voor en dat begrijp ik ook, maar heb zelf ook weinig zin om mij defensief moe te maken rekening houdend met de situatie.

Dat wij komen pronken met onze block list is dan ook onze eigen zaak en mogen jullie dus ook niks over zeggen met jouw redenering.
Samenvatting, jullie zijn gaan rennen.

@The Minion @Jo Han willen jullie anders gewoon jullie opinie geven over dit alles? Hopelijk kunnen jullie je als ervaren forum mods me een beetje inzicht geven van wat ik hier verkeerd doe/vraag als een neutrale lezer. Want eerlijk zie ik hier verkeerd doe want volgens mij is het punt dat ik maak best wel redelijk. En als ik dat niet zie, kan ik er ook niet mijn excuses voor aanbieden...

Wij gefrustreerde oldgen spelers klagen gewoon graag over hoe het beter was vroeger en bashen daarom heel graag de mondiale newgen noob de grond in.
 

DeletedUser80615

Guest
Dat wij komen pronken met onze block list is dan ook onze eigen zaak en mogen jullie dus ook niks over zeggen met jouw redenering.
Samenvatting, jullie zijn gaan rennen.

Wil je de 'jullie' wel in 'jij' veranderen? Die jongens speelden al nauwelijks voordat de aanvallen kwamen dus ...
Zou in principe best wel wat discordberichtjes enz kunnen tonen wat de reden dat ik gaf vrij duidelijk zou kunnen bewijzen enz. maar eigenlijk maakt het niet zoveel uit dus vind van mij maar wat je wilt ;)
 
Reactiescore
2.478
Helaas ben ik hier geen neutralen lezer. Ik ben op deze wereld de MB van Colla, waar mille op speelt :wink:
 

DeletedUser59368

Guest
Stelling:
De zwakste wereld die we gespeeld hebben of was de kwalitatieve overmacht bij de tegenstander te groot?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Vanuit welk perspectief?
 
Bovenaan