Stelling van de dag

DeletedUser80615

Guest
Kan best zijn dat ik hierdoor als een gigantisch onervaren noob overkom maar wil deze toch kwijt:

Stelling: Tw is beter af zonder wanhoopszegel.

Reden: Er is niks zo demoraliserend om na een hele planning met anti-recaps en fake os te hebben gemaakt, heel je planning om zeep te zien nadat je tegenstander een wanhoopszegel heeft geactiveerd...
 
Reactiescore
766
Kan best zijn dat ik hierdoor als een gigantisch onervaren noob overkom maar wil deze toch kwijt:

Stelling: Tw is beter af zonder wanhoopszegel.

Reden: Er is niks zo demoraliserend om na een hele planning met anti-recaps en fake os te hebben gemaakt, heel je planning om zeep te zien nadat je tegenstander een wanhoopszegel heeft geactiveerd...
Is toch maar op 1 dorp?
 
Reactiescore
1.278
Reactiescore
1.149
Beter gewoon een wereld zonder al die boost onzin. Classic zijn daarvoor gewoon top. alleen met een hele hoge snelheid.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Kan best zijn dat ik hierdoor als een gigantisch onervaren noob overkom maar wil deze toch kwijt:

Stelling: Tw is beter af zonder wanhoopszegel.

Reden: Er is niks zo demoraliserend om na een hele planning met anti-recaps en fake os te hebben gemaakt, heel je planning om zeep te zien nadat je tegenstander een wanhoopszegel heeft geactiveerd...

Dit is inderdaad erg irritant, je ziet het toch regelmatig. Bijvoorbeeld dat je berekend heb hoelaat je je def achter edels zet of een snipe hebt klaarstaan. Maar na het ok'en kom je te vroeg aan door geactiveerde items. Ze zouden zulke versnelde looptijden anders moeten doen. Bijvoorbeeld dat een wanhoopszegel alleen werkt voor hetzelfde account, niet voor alle anderen. De snellere os-loop stambonus zou uitsluitend binnen leden van de stam actief moeten zijn.
 

DeletedUser80615

Guest
Dit is inderdaad erg irritant, je ziet het toch regelmatig. Bijvoorbeeld dat je berekend heb hoelaat je je def achter edels zet of een snipe hebt klaarstaan. Maar na het ok'en kom je te vroeg aan door geactiveerde items. Ze zouden zulke versnelde looptijden anders moeten doen. Bijvoorbeeld dat een wanhoopszegel alleen werkt voor hetzelfde account, niet voor alle anderen. De snellere os-loop stambonus zou uitsluitend binnen leden van de stam actief moeten zijn.

Mijn idee zou zijn dat je het optioneel zou kunnen maken: bijvoorbeeld dat je wanneer wanhoopszegel aan staat, je mss 2 knoppen had om os te versturen: 1 wanhoopsos (gebruiksmakend van looptijd verlagende items/ stambonussen) en 1 gewone os... Elke ietwat ervaren speler kan toch zien dat de os anders loopt als wanhoopszegel aan staat.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Ach ik ben al lang blij dat het de loopsnelheid verkort. Een item wat de loopsnelheid zou verlangen zou het veel erger maken :p
 
Reactiescore
1.149
Nieuwe stelling: De Recente acties, vermeende spionnen & wereldinstellingen maken Wereld 68 kut.
 
Reactiescore
116
Nieuwe stelling: De Recente acties, vermeende spionnen & wereldinstellingen maken Wereld 68 kut.
Ik zit nog steeds in de fase dat ik het allemaal amusant vind. Dit komt omdat het AF voor alle heisa begon letterlijk anderhalve week dood was.
Indien dit allemaal op een actieve wereld zou voorvallen - lees: een wereld die veel bijdraagt op het AF - dan zou ik dit ook als vervelend ervaren.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Nieuwe stelling: De Recente acties, vermeende spionnen & wereldinstellingen maken Wereld 68 kut.

Wanneer is de laatste wereld zonder stabtopic, katawar, CF's en dergelijke acties geweest? De ene net iets meer dan de andere, maar ik denk dat vrijwel alle werelden dit als plaag kennen. Kwestie van het proberen filteren van dit soort spelers/stammen en richting endgame werken.

Qua wereldinstelling, ja die toren is een pain in the ass op offensief gebied. Zeker een offensief ingestelde speler zal deze wereld minder interessant vinden. Ik probeer het positief te bekijken, de toren versterkt mijn zwakke punt en dat is deffen. Offensief kan je eens nieuwe tactieken uitproberen en jezelf testen.

Al bij al lukt dit "proberen" in beide gevallen niet echt en dus is het een kutwereld.
 
Reactiescore
146
Als een bepaalde wereldinstelling je niet aanstaat, dan begin je er toch niet aan, en als je dat wel doet, moet je er niet over gaan klagen.

Vwb de spionnen, dat moet eerst nog maar eens bewezen worden.
 
Reactiescore
2.303
Als een bepaalde wereldinstelling je niet aanstaat, dan begin je er toch niet aan, en als je dat wel doet, moet je er niet over gaan klagen.

9/10 werelden is met boosts.
7/10 is met uitkijktoren.

Je zult lang mogen wachten. T'is gewoon echt een kutwereld.
 
Reactiescore
2.062
Stelling: er zal binnen een maand, weer een tweestrijd komen.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.323
Hmm interessant, bedoel je dan tussen 2 stammen, of tussen 2 coalities?
 
Bovenaan